Чип тунинг

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Чип тунинг

Мнение от andy » 04 Дек 2018, 15:10

vld написа:
andy написа:
vld написа:Адлер за БМВ по добре НЕ! Поне не и ако искаш да имаш БМВ с хубава графика в целия работен диапазон на мотора. При тях обикновено графиката е като борче, това са възможностите на ваг моторите но при БМВ не е така...

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Дай една на бмв която е като борче. Аз поне не съм видял

https://web.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater
https://web.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater
https://web.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2&t=422656


нищо не намирам колега. :dunno: няма борчета или е минал някой с резачката.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Чип тунинг

Мнение от vld » 04 Дек 2018, 15:21

По принцип малко като нарицателно го ползвам тоя термин, но ако обърнеш внимание на типичните ТДИ графики говорим за 1.9 и 2.0 ТДИ, тунингованите в годеч 320д изглеждат по същия начин.
Докато на други места някакси успяват да направят линията да е постепенно повишаваща се и не с толкова рязък пад към края на оборотите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Чип тунинг

Мнение от andy » 04 Дек 2018, 15:47

За 4 цилидъра сток (ВАГ и доста други) е нормално да се развърта в ниските и горе да малее. Където и да погледнеш графики са все така. При 6 цилиндъра е друга бира. Аз и за това постнах графики само на БМВ, като едната е дори на 4 цилиндъра.

п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.

А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 9.02.2018
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 330cd

Re: Чип тунинг

Мнение от aksi50 » 05 Дек 2018, 20:41

andy написа:За 4 цилидъра сток (ВАГ и доста други) е нормално да се развърта в ниските и горе да малее. Където и да погледнеш графики са все така. При 6 цилиндъра е друга бира. Аз и за това постнах графики само на БМВ, като едната е дори на 4 цилиндъра.

п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.

А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.

Колега реших да е във Адлер!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Чип тунинг

Мнение от dmxl » 06 Дек 2018, 13:31

aksi50 написа:
andy написа:За 4 цилидъра сток (ВАГ и доста други) е нормално да се развърта в ниските и горе да малее. Където и да погледнеш графики са все така. При 6 цилиндъра е друга бира. Аз и за това постнах графики само на БМВ, като едната е дори на 4 цилиндъра.

п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.

А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.

Колега реших да е във Адлер!

Няма да сбъркаш :yes: :driving:
DIESEL POWER
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Чип тунинг

Мнение от Kurtov » 06 Дек 2018, 23:13

VRPerformance ясно, но кажете добро място за ремап/чип в югозападна България, ако има такова :lol: .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Чип тунинг

Мнение от vld » 07 Дек 2018, 21:43

Виждал съм но няма :mhihi:
По София също се намират хора които знаят какво правят ама са малко.
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3925
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Чип тунинг

Мнение от zAcK » 07 Дек 2018, 23:23

Аз, ако някой ден реша да си го причиня на 535-цата, бих отишъл в Русе. :bchug:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Чип тунинг

Мнение от dir2cas » 09 Дек 2018, 12:11

aksi50 написа:Здравейте колеги,колата е 530xd 231 коня и искам да живне още малко бихте ли ми препоръчали къде да ми направят качествен REMAP !Благодаря предварително! :bchug:

Виктор на бакърена фабрика. :yes: За разлика от разните "мапери", този преди всичко мноого разбира от дизели, при това всякакви, но БМВ му е слабост.
Дори хората от Годеч при него ходят... :mrgreen:

Помни все пак, че при който и да идеш, колата ти ще е по-здрава като е сток.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 9.02.2018
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 330cd

Re: Чип тунинг

Мнение от aksi50 » 09 Дек 2018, 17:59

dir2cas написа:
aksi50 написа:Здравейте колеги,колата е 530xd 231 коня и искам да живне още малко бихте ли ми препоръчали къде да ми направят качествен REMAP !Благодаря предварително! :bchug:

Виктор на бакърена фабрика. :yes: За разлика от разните "мапери", този преди всичко мноого разбира от дизели, при това всякакви, но БМВ му е слабост.
Дори хората от Годеч при него ходят... :mrgreen:

Помни все пак, че при който и да идеш, колата ти ще е по-здрава като е сток.

Така е колега ,благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d

Re: Чип тунинг

Мнение от Simeon24 » 10 Дек 2018, 14:41

Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 18.12.2015
Местоположение: Стара Загора
Кара: F25 3.0d

Re: Чип тунинг

Мнение от rusiq_81 » 11 Дек 2018, 12:53

Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя. :)

Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Чип тунинг

Мнение от vld » 11 Дек 2018, 15:44

rusiq_81 написа:
Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя. :)

Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.

Не е достатъчно защото като покараш малко така и ще ти се пръсне ЕГР охладителя.
За целта се слага дебела тапа на входа на ЕГР охладителя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 18.12.2015
Местоположение: Стара Загора
Кара: F25 3.0d

Re: Чип тунинг

Мнение от rusiq_81 » 12 Дек 2018, 21:04

vld написа:
rusiq_81 написа:
Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя. :)

Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.

Не е достатъчно защото като покараш малко така и ще ти се пръсне ЕГР охладителя.
За целта се слага дебела тапа на входа на ЕГР охладителя.

И каква е логиката да се пръска охладителя освен ако не му е дошло времето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Чип тунинг

Мнение от Dextuar » 12 Дек 2018, 22:06

rusiq_81 написа:
vld написа:
rusiq_81 написа:
Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя. :)

Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.

Не е достатъчно защото като покараш малко така и ще ти се пръсне ЕГР охладителя.
За целта се слага дебела тапа на входа на ЕГР охладителя.

И каква е логиката да се пръска охладителя освен ако не му е дошло времето.
Прав си колега, няма логика, карай си я така :yes:


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook