Чип тунинг
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Чип тунинг
Kurtov написа:На мен ми изглежда г/д нормален този разход.
Ами не съвсем, общо взето литър над нормалния е, но днес видях че колата повееч от 50 и малко градуса не загрява, да предполагам това е проблема, та ще почнем от смяна на термостатите(което не съм правил досега)
- ChrisVladimirov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 8.06.2018
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd(караше), Kia Cee'd GT
- Мечтае да кара: С разумни хора на пътя
Re: Чип тунинг
aora_bass написа:Малко отколонение по темата но пак свързано с нея. Имам е61 фейслифт. Взех я внос от автокъща, като там поради запушване на ДПФ-а извикали някакъв "майстор" който го махна, после отстранил софтурено и предполагам е направил някакъв ремап. Разхода на колата ми се вижда малко висок( да кажем 8-8,5) на магисрала при положение че карам между 140-150. Възможно ли е да е резултат на некадърно "софтуерно" премахване на ДПФ-а или нечитав ремап ? Колата е е61 530 ХД(фейслифт).
Моята дава идентичен разход при 140-150 и също така не е пипана никога. Колата е 530XD E61 и е с DPF филтър в доста добра състояние за километрите си и с работещ EGR.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Чип тунинг
1. След ремапа и махането на ЕГР-а ми зачестява тази грешка, когато карам по-здраво: "4185 Abgastemperatursensor vor Kat, Signal". Преди не съм я виждал. Дали не е съвпадение? Някой с ремап и същата? Днес ходих при мапера, каза да си карам, нямало никакъв проблем, и да си я трия, ако ме дразни...
2. Появи ми се и едно леко "свирукане" от турбото, като си играеш с оборотите с педала при около 2000 и играта е +- 50 да кажем, най-добре се чува. Когато загрее колата се появява. Мислех, че турбото вече се скапа. Но маперите казаха, че на 99.9% е спукан колектора. Засега не опушва никъде, ще изчакам да видя какво е развитието и ще сменям с чугунен. Казаха, че имат нови и са по 200лв.
2. Появи ми се и едно леко "свирукане" от турбото, като си играеш с оборотите с педала при около 2000 и играта е +- 50 да кажем, най-добре се чува. Когато загрее колата се появява. Мислех, че турбото вече се скапа. Но маперите казаха, че на 99.9% е спукан колектора. Засега не опушва никъде, ще изчакам да видя какво е развитието и ще сменям с чугунен. Казаха, че имат нови и са по 200лв.
Re: Чип тунинг
И при мен излиза тази грешка 4185(320д 163кс.) при по здраво настъпване(200км/ч). И аз съм с ремап, егр-а е изключен и вихровите клапи са премахнати , обаче дпф-а си е още вътре. Да не би заради него да я дава грешката защо изгорелите газове немогат да излизат бързо? В описанието на грешката пише, че се появила при темп. на изгорелите газове от 720 градуса! Това не ли много при положение, че регенерацията е около 600 градуса?
- JoroZan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 26.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
- Мечтае да кара: собствения си автомобил.
Re: Чип тунинг
aora_bass написа:Kurtov написа:На мен ми изглежда г/д нормален този разход.
Ами не съвсем, общо взето литър над нормалния е, но днес видях че колата повееч от 50 и малко градуса не загрява, да предполагам това е проблема, та ще почнем от смяна на термостатите(което не съм правил досега)
Да, аз също мисля, че е малко над нормата. Миналата седмица засякох моя разход, 250 км. извън градско в двете посоки, магистрала със средна скорост 120-130 км/ч - 6.5 л./100 км. Колата е 530д - 235 коня.
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани