Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
(h)aman написа:Tristaiosemnaiseis написа: а по рога и бомбето нямаше абсолютно никакви поражения...
Без да се заяждам, искам да попитам, ти как разбра? Ако само капакът и калникът са били засегнати, защо фарът не е паснат добре? Кола на тези километри от Европа няма как да дойде на добра цена, ако ударът е бил лек.
Еми доста коли съм гледал и купувал последните 10 години - не намерих следа от пипано по тях... Разбира се гаранции няма - в БГ има много сръчни майстори!
Все пак и аз реших, че не си заслужава, въпреки прекрасното състояние и малкият пробег... Наистина колата е относително базова и няма дори някои елементарни екстри, които могат сериозно да затруднят препродажбата, когато колата ми омръзне. Общо взето - продължавам търсенето на еднорог!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
pampo написа:Тоест е60 2008 за 18к е добра цена?
Хубава кола с история и прилично оборудване е от там някъде нагоре.
За по малко има коли но нито са на реални километри нито са добре оборудвани.
че то все още на префейсовите в добро състояние и прилично оборудване цените са около 12-14.
Говорим за коли с големи мотори 530д/535д, с малките са по евтини.
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Tristaiosemnaiseis написа:(h)aman написа:Tristaiosemnaiseis написа: а по рога и бомбето нямаше абсолютно никакви поражения...
Без да се заяждам, искам да попитам, ти как разбра? Ако само капакът и калникът са били засегнати, защо фарът не е паснат добре? Кола на тези километри от Европа няма как да дойде на добра цена, ако ударът е бил лек.
Еми доста коли съм гледал и купувал последните 10 години - не намерих следа от пипано по тях... Разбира се гаранции няма - в БГ има много сръчни майстори!
Все пак и аз реших, че не си заслужава, въпреки прекрасното състояние и малкият пробег... Наистина колата е относително базова и няма дори някои елементарни екстри, които могат сериозно да затруднят препродажбата, когато колата ми омръзне. Общо взето - продължавам търсенето на еднорог!
Тая същата кола я гледах в швейцарския ауто скаут на тези същите километри, може удара да не е правен въобще в бг, а така да дойде от там.
По спомен там цената беше 9-10к евро, което ме очуди, че е ниско и беше със свалени номера, което означва, че е била приготвена за експорт.
Ако аз търсех хубава кола сега и тази наистина е хубава и на живо, както колегата описва нямаше да се бавя, защото не мисля за препродажба след време, а за кефа сега.
Бъди честен пък да става квото ще
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Tristaiosemnaiseis написа:Наистина колата е относително базова и няма дори някои елементарни екстри, които могат сериозно да затруднят препродажбата, когато колата ми омръзне.
Откога такива като тази са базови - гледам има си автомат, кожа, голяма навигация, ксенон... Аз съм сядал в Е60 наистина базови - с платнен салон, ръчка, климатик с врътки, малка навигация, халогенови фарове без дневни - еми няма нищо общо.
Между другото, моята е с климатик с врътки, много по-удобно ми е от климатроника, дето за да си смениш откъде да ти духа трябва да влизаш в ай-драйва. Инак да, като дойде време да я продавам, някой може да каже - ама що няма климатроник. Ама за това ли ще мисля - на мен така ми е по-удобно, за 1 сек. си нагласям посока на въздуха, скорост на вентилатора, температура, каквото ми трябва. Добре поне, че на фейса врътките са по-красиви, инак на пре-фейса базовите врътки са нещо като на Е30-ка. След фейса са по-лъскави:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
А защо ръчната кутия се приспада към базови екстри?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
BorislavB написа:А защо ръчната кутия се приспада към базови екстри?
Защото при голяма част от гамата на автомобилните производители в цената на автомобила е калкулирана механична кутия, а автоматичната е срещу доплащане - както двигателя, както иостаналите опции по автомобила... При E60 входното ниво например е 520d с 6 механични скорости, климатик с врътки и платнения салон...
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kamendc написа:Tristaiosemnaiseis написа:Наистина колата е относително базова и няма дори някои елементарни екстри, които могат сериозно да затруднят препродажбата, когато колата ми омръзне.
Откога такива като тази са базови - гледам има си автомат, кожа, голяма навигация, ксенон... Аз съм сядал в Е60 наистина базови - с платнен салон, ръчка, климатик с врътки, малка навигация, халогенови фарове без дневни - еми няма нищо общо.
Между другото, моята е с климатик с врътки, много по-удобно ми е от климатроника, дето за да си смениш откъде да ти духа трябва да влизаш в ай-драйва. Инак да, като дойде време да я продавам, някой може да каже - ама що няма климатроник. Ама за това ли ще мисля - на мен така ми е по-удобно, за 1 сек. си нагласям посока на въздуха, скорост на вентилатора, температура, каквото ми трябва. Добре поне, че на фейса врътките са по-красиви, инак на пре-фейса базовите врътки са нещо като на Е30-ка. След фейса са по-лъскави:
Колегата каза "относително базова", което е точно определение за подобен екземпляр. Кожа, автомат и ксенон са най-масовите екстри за Е60 и 90% от колите ги имат. Голямата навигация също е доста разпространена при фейса, а и не е особено полезна екстра през 2020-та.
Като караш базова кола най-лесното е да се залъгваш с "имам всичко, което ми трябва", докато не седнеш да покараш наистина оборудвана. Минал съм и през двете крайности и не знам как въобще хората си купуват Е60 с базови седалки, без подгрев, с климатик и халогени.
Плащаш за поддръжката на 5, а караш 1-ва серия.
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:kamendc написа:Tristaiosemnaiseis написа:Наистина колата е относително базова и няма дори някои елементарни екстри, които могат сериозно да затруднят препродажбата, когато колата ми омръзне.
Откога такива като тази са базови - гледам има си автомат, кожа, голяма навигация, ксенон... Аз съм сядал в Е60 наистина базови - с платнен салон, ръчка, климатик с врътки, малка навигация, халогенови фарове без дневни - еми няма нищо общо.
Между другото, моята е с климатик с врътки, много по-удобно ми е от климатроника, дето за да си смениш откъде да ти духа трябва да влизаш в ай-драйва. Инак да, като дойде време да я продавам, някой може да каже - ама що няма климатроник. Ама за това ли ще мисля - на мен така ми е по-удобно, за 1 сек. си нагласям посока на въздуха, скорост на вентилатора, температура, каквото ми трябва. Добре поне, че на фейса врътките са по-красиви, инак на пре-фейса базовите врътки са нещо като на Е30-ка. След фейса са по-лъскави:
Колегата каза "относително базова", което е точно определение за подобен екземпляр. Кожа, автомат и ксенон са най-масовите екстри за Е60 и 90% от колите ги имат. Голямата навигация също е доста разпространена при фейса, а и не е особено полезна екстра през 2020-та.
Като караш базова кола най-лесното е да се залъгваш с "имам всичко, което ми трябва", докато не седнеш да покараш наистина оборудвана. Минал съм и през двете крайности и не знам как въобще хората си купуват Е60 с базови седалки, без подгрев, с климатик и халогени.
Плащаш за поддръжката на 5, а караш 1-ва серия.
С колкото и екстри да е плащаш за 5та серия поддръжка, не можеш да го сравниш въобще с 1ва, колкото и базова да е.
А копуват тези бедни коли, защото ги взимат на цената на голф 5, и колкото и да са база пак са по арни от ваг
Бъди честен пък да става квото ще
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:Като караш базова кола най-лесното е да се залъгваш с "имам всичко, което ми трябва", докато не седнеш да покараш наистина оборудвана. Минал съм и през двете крайности и не знам как въобще хората си купуват Е60 с базови седалки, без подгрев, с климатик и халогени.
Ми... сядал съм. Сядал съм и в разни сеати и хюндаи 2018-2020 и там пък има такива работи, дето не са били още измислени като е имало Е60. И какво? Светка, мига, писука нещо, ама пак не е като в бавареца.
А климатика с врътките не си го сменям за климатроник от Е60 специално, дето за да нагласиш отде да ти духа трябва да влизаш в ай-драйва. Не виждам какво повече дава климатроника като функционалност. Копче "авто" има и на простия климатик в Е60.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kamendc написа:nickem написа:Като караш базова кола най-лесното е да се залъгваш с "имам всичко, което ми трябва", докато не седнеш да покараш наистина оборудвана. Минал съм и през двете крайности и не знам как въобще хората си купуват Е60 с базови седалки, без подгрев, с климатик и халогени.
Ми... сядал съм. Сядал съм и в разни сеати и хюндаи 2018-2020 и там пък има такива работи, дето не са били още измислени като е имало Е60. И какво? Светка, мига, писука нещо, ама пак не е като в бавареца.
А климатика с врътките не си го сменям за климатроник от Е60 специално, дето за да нагласиш отде да ти духа трябва да влизаш в ай-драйва. Не виждам какво повече дава климатроника като функционалност. Копче "авто" има и на простия климатик в Е60.
Колега на фейсово е60 не се налага да влизаш в idrive-a, за да променяш къде да духа. Тази кола е имам от 3 години, карам е ежедневно и никога не ми се е налагало да променям къде да духа. Климатроника се оправя сам. Като му трябва да суши стъклото си го суши и т.н. Бутона ауто не е еквивалентен тъй като при теб той не може сам да взима решение къде да духа. При климатроника реално има и допълнително възможност не само да избира къде да духа но колко да духа там. Температурата също не я пипам аз. Настройките които променям но рядко е интензитета на ауто режима (има три степени, обикновенно седи на най ниската за да е тихо) и настройката за температура на средните духалки (еквивалента на бутона за температура между духалките при по-старите модели). Моля не го приемай моето мнение като заяждане. Пиша го изцяло с информативна цел. Относно екстрите всеки ползва колата си различно и не всяка екстра би била полезна на всеки. Аз лично съм почитател на екстрите.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не го приемам като заяждане, разбира се - тук сме за да сме си полезни. Дано и аз съм полезен на колегата като доказателство, че има и хора, които не държат толкова на такива екстри като си купуват кола. Защото той се чудеше как щял да я продаде след време, ако нямала някои екстри. То друг е въпроса, че Е60 вече е модел на 15+ години, мойта дето е фейс е на 12 години така че докато дойде време да се продава ще са на 15г тия коли и каквито и екстри да имат, всяка нова шкода ще ги има повече.
За мен ценни са кожен/комфортен салон, ксенон, хубава музика - такива неща. Хедс-апи, бързи рейки, асистенти за платна и такива модерни неща хич не гледам има ли, няма ли. Вероятно има и други такива колеги като мен, така че за добре запазена кола с базови екстри винаги ще си има клиенти, нищо че нямала най-модерните неща отпреди 15 години.
За мен ценни са кожен/комфортен салон, ксенон, хубава музика - такива неща. Хедс-апи, бързи рейки, асистенти за платна и такива модерни неща хич не гледам има ли, няма ли. Вероятно има и други такива колеги като мен, така че за добре запазена кола с базови екстри винаги ще си има клиенти, нищо че нямала най-модерните неща отпреди 15 години.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kamendc написа:Не го приемам като заяждане, разбира се - тук сме за да сме си полезни. Дано и аз съм полезен на колегата като доказателство, че има и хора, които не държат толкова на такива екстри като си купуват кола. Защото той се чудеше как щял да я продаде след време, ако нямала някои екстри. То друг е въпроса, че Е60 вече е модел на 15+ години, мойта дето е фейс е на 12 години така че докато дойде време да се продава ще са на 15г тия коли и каквито и екстри да имат, всяка нова шкода ще ги има повече.
За мен ценни са кожен/комфортен салон, ксенон, хубава музика - такива неща. Хедс-апи, бързи рейки, асистенти за платна и такива модерни неща хич не гледам има ли, няма ли. Вероятно има и други такива колеги като мен, така че за добре запазена кола с базови екстри винаги ще си има клиенти, нищо че нямала най-модерните неща отпреди 15 години.
Дори на 15г или 20г, екстрите ти улесняват живота и правят колата по-приятна за каране. И съответно по търсена и по-високо оценена. Бърз чек в Мобилето ще ти го докаже.
А аз много бих искал да видя Шкода с екстрите на Е60. И цената й? Давай я.
Ако не искаш екстри, защо си купуваш 15-годишно БМВ.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Защото дори на 15г, БМВ-то е повече кола, за определни хора, разбира се, отколкото каквото и да е друго (с малки изключения), дори и с години по-ново! Аз също не си падам/държа много по екстрите, освен едно-две неща, които ги имат почти всички...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани