Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е да на 16ки можеш и в 1000 да се вместиш....Stoqnchev написа:vld написа:Колега това за мен е абсолютен минимум, мислех да напиша 3к. ама все пак реших да напиша 2к. По разбираеми причини.Stoqnchev написа:vld написа:От 2к нагоре и не трябва да му е проблем да извади 2-3к във всеки един момент. Иначе месечните разходи са толкова колкото нафта изхарчиш. Това все пак не е Ауди да се чупи всеки месец. Ако вземеш здрава кола и я обслужиш следващите няколко години ще е само на масло и филтри....Stoqnchev написа:Exclusive89 написа:ivanski_2 написа:гледай сега колегите как ще ти обяснят че тук сме само мърлячи и само караме, а в Германия....ех Германия
За съжаление си прав, няма как 20-25г. със заплата 1000лв да поддържа Е60. Разбира се има изключения, но по мои наблюдения поне 70-80% притежаващи Е60 са мърлячи... а, че има мизерни коли в Германия, ДА има.
Добре... каква като сума трябва да е заплата на собственик на Е60/1 ??? или колко процента трябва да се отделя от месечния доход за една кола която е вече на 14 - 15 години ?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
От 2000 лв нагоре ............. сигурно е много малък процент от собствениците на Е6х като доход на месец.
Дали ще караш е60 ф10 или която и да е 5та серия един комплект прилични гуми са в порядъка на 1500-2000лв. Спирачките са 2000лв. В зависимост от модела +/- 20% в цената. Не става дума за мърляшко мизерно съществуване само и само това да е колата...
За съжаление насита голяма част от е60ките са с гуми "цункай х**", и турски 19ки от 799лв. М пакет пак от далечния изток, ама с бели светодиоди и червени стрелки на километража, и любимото ми ЛЕД енджъли и въздухозаборници.... Леле а в обявата пише много добре поддържана без компромиси, мъка мъка....
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Всеки си има дадено виждане и преценка , но така написаните от теб цени са малко преувеличени според мен... като влязох в 1800 лв за 4 прилични гуми GOODYEAR - 18ски , дискове ( предни ) OЕМ и накладки ОЕМ като тук съм с - 20 % от продажната цена.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Пичове, спрете с тея 100 цитата един в друг.
Аз също бих заложил на 3к+ за е60.
Към Богат-беден. Ауди е твърде скъпо, от личен опит с 2...
Аз също бих заложил на 3к+ за е60.
Към Богат-беден. Ауди е твърде скъпо, от личен опит с 2...
- JoroZan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 26.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
- Мечтае да кара: собствения си автомобил.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
pampo написа:Пичове, спрете с тея 100 цитата един в друг.
Аз също бих заложил на 3к+ за е60.
Към Богат-беден. Ауди е твърде скъпо, от личен опит с 2...
От личен опит мога да кажа, че съм имал 3 различни Ауди автомобила от същия клас А6 3.0 дизел и моите впечатления са, прекрасен автомобил, малко по-капризен от Е60 и почти същата поддръжка. Може би малко-по скъпи части и консумативи +/- 10 %...
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
На това смяна верига доколкото знам е около5 хиляди?
Аз съм на толкова дотук като сума, със стягането на моето е60 за 4 месеца и май отивам на ОЕМ демпферна шайба превантивно, че за Кортеко ме наплашиха от един местен сервиз..
Аз съм на толкова дотук като сума, със стягането на моето е60 за 4 месеца и май отивам на ОЕМ демпферна шайба превантивно, че за Кортеко ме наплашиха от един местен сервиз..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Audi е скъпо само ако не знаеш как и кое да подбереш, но това всъщност важи и за BMW
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Моето, го взех от приятел на реални 120 000км. Имам го от точно 3 години. Снимката отдолу е от програмата на телефона в която си водя разходите по сервиз и поддръжка на автомобила. Не знам колко е капризен или не, ама както се вижда за три години съм си го купил на ново.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега, повечето неща са поддръжка, нормално е.
Дай да видим другите неща в листа.
Колко км са изминати за 3 години?
Дай да видим другите неща в листа.
Колко км са изминати за 3 години?
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Аз не съм казал, че не са поддръжка, исках да покажа че въобще не е евтино. Още на първи ред се виждат Сегменти, верига, лагери.... по надолу има турбина и всмукателен колектор. За 3 години са изминат 75 000км и според мен въобще не са малко пари, но... именно за това всеки трябва да си прецени. При друг ще са по-малко, при трети още повече и така....barty написа:Колега, повечето неща са поддръжка, нормално е.
Дай да видим другите неща в листа.
Колко км са изминати за 3 години?
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
brabusbg написа:Аз не съм казал, че не са поддръжка, исках да покажа че въобще не е евтино. Още на първи ред се виждат Сегменти, верига, лагери.... по надолу има турбина и всмукателен колектор. За 3 години са изминат 75 000км и според мен въобще не са малко пари, но... именно за това всеки трябва да си прецени. При друг ще са по-малко, при трети още повече и така....barty написа:Колега, повечето неща са поддръжка, нормално е.
Дай да видим другите неща в листа.
Колко км са изминати за 3 години?
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
За това всички казваме, като ще е дизел да е 525 и нагоре, не че ще е по-евтино, но поне сегментите не са консуматив и веригите на всеки 100к
Бъди честен пък да става квото ще
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw55 написа:brabusbg написа:Аз не съм казал, че не са поддръжка, исках да покажа че въобще не е евтино. Още на първи ред се виждат Сегменти, верига, лагери.... по надолу има турбина и всмукателен колектор. За 3 години са изминат 75 000км и според мен въобще не са малко пари, но... именно за това всеки трябва да си прецени. При друг ще са по-малко, при трети още повече и така....barty написа:Колега, повечето неща са поддръжка, нормално е.
Дай да видим другите неща в листа.
Колко км са изминати за 3 години?
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
За това всички казваме, като ще е дизел да е 525 и нагоре, не че ще е по-евтино, но поне сегментите не са консуматив и веригите на всеки 100к
Те сегментите си бяха ОК, ама просто трябва да се сменят, маслените пръстени бяха заминали, което не е проблем само на този мотор, а на почти всички мотори на БМВ.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега кортекото на моята кола е вече на 70-80к км и не е мръднало. Незнам какво толкова са те наплашили ама в повечето случаи едва ли ще я караш толкова тая кола...Bogat-Beden написа:На това смяна верига доколкото знам е около5 хиляди?
Аз съм на толкова дотук като сума, със стягането на моето е60 за 4 месеца и май отивам на ОЕМ демпферна шайба превантивно, че за Кортеко ме наплашиха от един местен сервиз..
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Оо, със сигурност ..
Па може и да я сменя
Па може и да я сменя
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги, пак почна кой е дал най-много за ремонти. Само плашите колегите, които искат да се повозят в хубава колица на прилична цена.
До болка сме коментирали кое колко струва и няма смисъл да пишем сега пак произволни цифри.
До болка сме коментирали кое колко струва и няма смисъл да пишем сега пак произволни цифри.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е добре де, като гледам колко масов автомобил става е60, и като чета как едва ли не трябва да взема човек поне 2-3К лв. заплата.....еми значи последните години средната заплата са я пооправили. Ако някой вземе кола за 15К и си мисли, че нищо няма да й се прецака..... или, че ако е за 10К задължително по пътя към вкъщи и се счупила....еми няма как да знае човек. Едно е вярно обаче и е коментирано многократно и то е, че трябва да ти остане и някой лев под чаршафа, че ако се скапе нещо да можеш да го оправиш. И като вземете да давате за обслужване на двигателното масло само по 300 лв....? За час и половина - два го кажи е работата по смяна на двигателно масло, маслен филтър, въздушен филтър, кабинен филтър, горивен филтър и това са ти към 250 лв. за материали. Ако не можеш сам все имаш някой познат дето за една бира и спорта ще ти помогне и си готов. Само масло и маслен е под 150 лв. Аз карам с Тотал и дори ми излиза сметката за масло и филтър на 100 лв. Сменям на 8к км. Моята щом не е влизала за записи в Мкар или Даскалов значи е зле поддържана в малкия гараж вечерно време, като всички в нас спят. Всеки сам си преценява, ама според мен минимален праг на заплата, под който няма да можеш да си позволиш лукса с име БМВ.....и Опел Вектра може да те вкара в отрицателен баланс, така че ....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Само данък и гражданска на тая кола са към 600лв на година. Каското и то е толкова, ако има. Не знам, една заплата, само за да стои колата пред вас... Не мога да си го представя, но хората са различни, сигурно и с 800лв на месец има собственици на Е60. След университета със заплата 1200лв преди 15г едвам се оправях с корса 1,4 бензин 94та година, дето най-скъпия й ремонт беше 30лв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани