Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ka2
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 14.01.2021
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E60 177 HP 2007
- Мечтае да кара: BMW и нищо друго
- Детайли за колата: Ако можеш да си орел, не се опитвай да си пръв сред гаргите!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:Здравейте ,
Правих оглед на едно Е61 LCI 2008 година което много ми допадна като цяло , но продавача е махнал катализатора , ЕГР-а и е направено ремап на мотора и каза , че е ремапната на около 320 кс .... което за мен е много за стокова турбина и като цяло за мотора - дори самота турбина се чуваше в купето вътре в движение. Не знам какви негативи ще понесе мотор , турбина , дюзи , автомата след това " напомпване " до тези коне и за това искам мнение от Вас ?
От позицията на начинаещ, ще дам съвет - най-добре ако я купиш, иди след това при местен дилър на BMW да ти сменят софтуера на колата. Доколкото ми е известно, ремапа представлява това - замяна на оригиналния софтуер на колата с друг. Та, иди да ти инсталират наново оригиналния, щом като продавача твърди че е отскоро...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
ka2 написа:Stoqnchev написа:Здравейте ,
Правих оглед на едно Е61 LCI 2008 година което много ми допадна като цяло , но продавача е махнал катализатора , ЕГР-а и е направено ремап на мотора и каза , че е ремапната на около 320 кс .... което за мен е много за стокова турбина и като цяло за мотора - дори самота турбина се чуваше в купето вътре в движение. Не знам какви негативи ще понесе мотор , турбина , дюзи , автомата след това " напомпване " до тези коне и за това искам мнение от Вас ?
От позицията на начинаещ, ще дам съвет - най-добре ако я купиш, иди след това при местен дилър на BMW да ти сменят софтуера на колата. Доколкото ми е известно, ремапа представлява това - замяна на оригиналния софтуер на колата с друг. Та, иди да ти инсталират наново оригиналния, щом като продавача твърди че е отскоро...
Мммм, дам нещо такова е. Просот презаписва горивните карти на ЕКУ-то, и не е нужно да се ходи при дилара, може и сам, може и някой колега от форума, но като цяло съм говорил с доста вещи по темата колеги и всички са на мнение че един сейфти ремап е много хубаво нещо.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- D.Hill
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19.08.2020
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Само да попитам,какво ще стане след инсталиране на оригиналния софт и колата започне да търси махнатия ДПФ и ЕГР.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
D.Hill написа:Само да попитам,какво ще стане след инсталиране на оригиналния софт и колата започне да търси махнатия ДПФ и ЕГР.
Ще светне някоя друга лампичка
Но няма проблем софтуерно да се изключи да не ги търси, без да се пипат горивните карти,
което колко е ок като се променя потока на въздух и разни други стойности картите да останет същите, не коментирам защото е въпрос на гледна точка.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- daredevll
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.03.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d LCI
- Мечтае да кара: F11 535d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, от няколко години съм горд собственик на Е39 530D, но ми идва малко малка, особено сега като тръгнем за по-дълго на някъде с жената и детето, та съм се насочил към Е61. Попаднах на една бройка, която е фейсова 530d, тъпкана с екстри, липсват ѝ само night vision, lane keep assist, монитори в посланиците и други такива много high-end глезотии. Приятели гледаха колата, понеже съм в друг град - много е запазена и всичко ѝ работи, панорами, багажници, soft-close, подгреви, надувания и тн, обаче ме притеснява фактът, че собственика (първи в бг) до колкото знам не е сменял масла на дифове, раздадки и кутия, както и че е на почти 200к км (уж реални проверявани в БМВ, тук ще съм ви благодарен ако и вие помогнете) и би трябвало всеки момент да изпищи борда за ДПФ. Не сме я закачали на диагностика или в сервиз, за да се види какви са показателите на дпф-а. При всички положения тези неща ще се обслужат, ако я взема, но дали 200к км без обслужване на тези компоненти не са били вече пагубни за тях и до колко смяна на масла сега би предотвратила по-големи бели? Патил съм вече от автомат и не е приятно. На колата ѝ търсят 15к, каква би била една справедлива цена, която да фактурира описаните по-горе рискове според вас? Мога да дам и vin, ако можете да проверите история и км. Гледах един пич в началото на темата преди години бая е помагал в тази насока
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
daredevll написа:Здравейте, от няколко години съм горд собственик на Е39 530D, но ми идва малко малка, особено сега като тръгнем за по-дълго на някъде с жената и детето, та съм се насочил към Е61. Попаднах на една бройка, която е фейсова 530d, тъпкана с екстри, липсват ѝ само night vision, lane keep assist, монитори в посланиците и други такива много high-end глезотии. Приятели гледаха колата, понеже съм в друг град - много е запазена и всичко ѝ работи, панорами, багажници, soft-close, подгреви, надувания и тн, обаче ме притеснява фактът, че собственика (първи в бг) до колкото знам не е сменял масла на дифове, раздадки и кутия, както и че е на почти 200к км (уж реални проверявани в БМВ, тук ще съм ви благодарен ако и вие помогнете) и би трябвало всеки момент да изпищи борда за ДПФ. Не сме я закачали на диагностика или в сервиз, за да се види какви са показателите на дпф-а. При всички положения тези неща ще се обслужат, ако я взема, но дали 200к км без обслужване на тези компоненти не са били вече пагубни за тях и до колко смяна на масла сега би предотвратила по-големи бели? Патил съм вече от автомат и не е приятно. На колата ѝ търсят 15к, каква би била една справедлива цена, която да фактурира описаните по-горе рискове според вас? Мога да дам и vin, ако можете да проверите история и км. Гледах един пич в началото на темата преди години бая е помагал в тази насока
Sent from my iPhone using Tapatalk
В дифовете едва ли да има нещо по сериозно , но не се знае.Автомата и раздатката може да се прегледат в сервиз ( има няколко доста добри в София ) но ще им трябва най - малкото едно обслужване , но и окачването си иска едно сериозно преглеждане , защото тия полуоски си е тежко положението при тях , а и на тези километри със сигурност е за вериги.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- daredevll
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.03.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d LCI
- Мечтае да кара: F11 535d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:
В дифовете едва ли да има нещо по сериозно , но не се знае.Автомата и раздатката може да се прегледат в сервиз ( има няколко доста добри в София ) но ще им трябва най - малкото едно обслужване , но и окачването си иска едно сериозно преглеждане , защото тия полуоски си е тежко положението при тях , а и на тези километри със сигурност е за вериги.
Веригата е сменяна, но не знам дали има документ, тепърва ще видя. Въпреки това за верига и обслужване на масла си предвиждам бюджет, по-скоро питането ми беше колко е голям шанса въпреки обслужване сега, ако не е обслужвана вече толкова километри кутии/раздатки просто да са на ръба?
А автомата какво може да му се види освен да се покара и да се провери има ли натрупани грешки?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
daredevll написа:Stoqnchev написа:
В дифовете едва ли да има нещо по сериозно , но не се знае.Автомата и раздатката може да се прегледат в сервиз ( има няколко доста добри в София ) но ще им трябва най - малкото едно обслужване , но и окачването си иска едно сериозно преглеждане , защото тия полуоски си е тежко положението при тях , а и на тези километри със сигурност е за вериги.
Веригата е сменяна, но не знам дали има документ, тепърва ще видя. Въпреки това за верига и обслужване на масла си предвиждам бюджет, по-скоро питането ми беше колко е голям шанса въпреки обслужване сега, ако не е обслужвана вече толкова километри кутии/раздатки просто да са на ръба?
А автомата какво може да му се види освен да се покара и да се провери има ли натрупани грешки?
Шанса да им стане нещо на тия километри е нищожен, това е БМВ да не е пежо че на 200 000км да се разпада....
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:daredevll написа:Stoqnchev написа:
В дифовете едва ли да има нещо по сериозно , но не се знае.Автомата и раздатката може да се прегледат в сервиз ( има няколко доста добри в София ) но ще им трябва най - малкото едно обслужване , но и окачването си иска едно сериозно преглеждане , защото тия полуоски си е тежко положението при тях , а и на тези километри със сигурност е за вериги.
Веригата е сменяна, но не знам дали има документ, тепърва ще видя. Въпреки това за верига и обслужване на масла си предвиждам бюджет, по-скоро питането ми беше колко е голям шанса въпреки обслужване сега, ако не е обслужвана вече толкова километри кутии/раздатки просто да са на ръба?
А автомата какво може да му се види освен да се покара и да се провери има ли натрупани грешки?
Шанса да им стане нещо на тия километри е нищожен, това е БМВ да не е пежо че на 200 000км да се разпада....
Даже ако наистина е на тези километри трябва да черпи колегата... Да намериш дизелово комби с шестак на 12-13 години със средно 16к пробег на година си е огромен късмет. Само трябва да се провери да не е x2 или x3, че дори и след 300к км нямат особени захабявания тези коли.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Километрите отдавна се научиха да ги нагаждат според сервизната история, водена при дилър. Също има варианти и за монтиране на устройства, с които километри престават да се броят от електрониката на колата - в Германия знам за няколко коли с монтирани такива. Така че според компа колата е на 200 в такъв случай, но реално още 100 или 200 въобще не са отчетени в никой модул. Услугата струва 300 и няколко евро и има възможност за блокиране на отчитането и последващо разблокиране, като това се извършва от собственика на колата или от ползвателя. Не съм виждал такова нещо, но много близък приятел ми казва, че е доста масово, като и той го ползва в момента на ЦЛС, купен нов през 2018 година. Така че според мен пробегът си е чиста проба шанс - може да се правят някакви проверки, но сигурност 100% няма.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
daredevll написа:Stoqnchev написа:
В дифовете едва ли да има нещо по сериозно , но не се знае.Автомата и раздатката може да се прегледат в сервиз ( има няколко доста добри в София ) но ще им трябва най - малкото едно обслужване , но и окачването си иска едно сериозно преглеждане , защото тия полуоски си е тежко положението при тях , а и на тези километри със сигурност е за вериги.
Веригата е сменяна, но не знам дали има документ, тепърва ще видя. Въпреки това за верига и обслужване на масла си предвиждам бюджет, по-скоро питането ми беше колко е голям шанса въпреки обслужване сега, ако не е обслужвана вече толкова километри кутии/раздатки просто да са на ръба?
А автомата какво може да му се види освен да се покара и да се провери има ли натрупани грешки?
Това , че вериги те са сменяни на думи и на хартия не може да се вярва ( такива шашми има за тези ремонти , че направо ти става лошо ) Добре си си предвидил бюджет за обслужване ( което няма да е много малко като сума ) понеже си ХД ...
Ще имаш няколко минуси - с това ХД
- определи джанти - ето от тук почват проблемите с раздатката.
- по скъпи ремонти на ходовата част ( включвам и веригите тук )
- по голям разход на гориво
- в твоя случай раздатката и дифовете - притесненията ти
- търкалящ два моста в града .....
Автомата дори и да ти се стори добре на теб , никак ама никак няма да е зле да се види - покара от човек ( сервиз ) занимаващи се специално с тях.
Като цяло ако ще караш предимно в голям град и ще имаш няколко излизания на година ( по планини , зимни курорти и т.н) ....... реално не ти трябва ХД , Но всеки сам си преценява какво ще кара.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- daredevll
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.03.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d LCI
- Мечтае да кара: F11 535d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:Това , че вериги те са сменяни на думи и на хартия не може да се вярва ( такива шашми има за тези ремонти , че направо ти става лошо ) Добре си си предвидил бюджет за обслужване ( което няма да е много малко като сума ) понеже си ХД ...
Ще имаш няколко минуси - с това ХД
- определи джанти - ето от тук почват проблемите с раздатката.
- по скъпи ремонти на ходовата част ( включвам и веригите тук )
- по голям разход на гориво
- в твоя случай раздатката и дифовете - притесненията ти
- търкалящ два моста в града .....
Автомата дори и да ти се стори добре на теб , никак ама никак няма да е зле да се види - покара от човек ( сервиз ) занимаващи се специално с тях.
Като цяло ако ще караш предимно в голям град и ще имаш няколко излизания на година ( по планини , зимни курорти и т.н) ....... реално не ти трябва ХД , Но всеки сам си преценява какво ще кара.
Мерси за изчерпателното мнение, но частта с джантите не я разбрах. Какво е общото между джантите и xd-то? Иначе колата ще е предимно за извънградско и тъй като ще возя семейството и детето си с нея искам да е сигурна, надеждна и ако сме на сняг, поляна и тн да не закъсва, понеже с 39-ката имам ядове дори с излизането от гаража, когато рампата от подземието се покрие със снежец и малко лед... Иначе останалите неща просто ще трябва да де примиря с тях, стига да не си говорим за разход х2 и нагоре от задното.... Аз гледах един софтуер, който изключва раздатката и колата ефективно си става на задно (все пак си носи теглото на предния мост и тн), но се чудя дали това би било вредно по някакъв начин за колата? Иначе идеята е да я карам на задно и когато ми потрябва да обръщам на 4х4. Можете ли да препоръчате сервиз/майстор, който може да види колата и да даде адекватно мнение, особено и за автомата, някъде в североизточна България, понеже колата е там?
Горе долу 2500-3000лв ще стигнат ли за първоначално обслужване и ако ми драснете какво е хубаво да се обслужи, за да мога да прогнозирам по-добре ще съм много благодарен
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
daredevll написа:Stoqnchev написа:Това , че вериги те са сменяни на думи и на хартия не може да се вярва ( такива шашми има за тези ремонти , че направо ти става лошо ) Добре си си предвидил бюджет за обслужване ( което няма да е много малко като сума ) понеже си ХД ...
Ще имаш няколко минуси - с това ХД
- определи джанти - ето от тук почват проблемите с раздатката.
- по скъпи ремонти на ходовата част ( включвам и веригите тук )
- по голям разход на гориво
- в твоя случай раздатката и дифовете - притесненията ти
- търкалящ два моста в града .....
Автомата дори и да ти се стори добре на теб , никак ама никак няма да е зле да се види - покара от човек ( сервиз ) занимаващи се специално с тях.
Като цяло ако ще караш предимно в голям град и ще имаш няколко излизания на година ( по планини , зимни курорти и т.н) ....... реално не ти трябва ХД , Но всеки сам си преценява какво ще кара.
Мерси за изчерпателното мнение, но частта с джантите не я разбрах. Какво е общото между джантите и xd-то? Иначе колата ще е предимно за извънградско и тъй като ще возя семейството и детето си с нея искам да е сигурна, надеждна и ако сме на сняг, поляна и тн да не закъсва, понеже с 39-ката имам ядове дори с излизането от гаража, когато рампата от подземието се покрие със снежец и малко лед... Иначе останалите неща просто ще трябва да де примиря с тях, стига да не си говорим за разход х2 и нагоре от задното.... Аз гледах един софтуер, който изключва раздатката и колата ефективно си става на задно (все пак си носи теглото на предния мост и тн), но се чудя дали това би било вредно по някакъв начин за колата? Иначе идеята е да я карам на задно и когато ми потрябва да обръщам на 4х4. Можете ли да препоръчате сервиз/майстор, който може да види колата и да даде адекватно мнение, особено и за автомата, някъде в североизточна България, понеже колата е там?
Горе долу 2500-3000лв ще стигнат ли за първоначално обслужване и ако ми драснете какво е хубаво да се обслужи, за да мога да прогнозирам по-добре ще съм много благодарен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ще стигнат как няма да стигнат.
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ако колата ти харесва, свали колкото можеш от цената, обслужи си я, не се занимавай с глупостите да изключваш 4х4, и побългаряваш немски качествен автомобил с "тъпотии", вози си семейството с кеф и тва е.
За тази част на БГ бих казал да пишеш на колега Ilko Ivanov, той е модератор и на тази група, със сигурност ще ти свърши перфектна и качествена работа. А за прословутите вериги, може да се свали капака на клапаните и да се видят хлабави ли са и т.н. и има ли нужда веднага да се наливат пари в тях. Сигурен съм че текущия собственик няма да се навие на това, защото се свалят и дюзите и си е трудоемко и време губещо. Но ако всичко друго е наред с колата, кво да се чудиш.
Ако я има на обява пусни да я видим, може да кажем още нещо ако забележим.
За тази част на БГ бих казал да пишеш на колега Ilko Ivanov, той е модератор и на тази група, със сигурност ще ти свърши перфектна и качествена работа. А за прословутите вериги, може да се свали капака на клапаните и да се видят хлабави ли са и т.н. и има ли нужда веднага да се наливат пари в тях. Сигурен съм че текущия собственик няма да се навие на това, защото се свалят и дюзите и си е трудоемко и време губещо. Но ако всичко друго е наред с колата, кво да се чудиш.
Ако я има на обява пусни да я видим, може да кажем още нещо ако забележим.
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Добър ден колеги, тъй като съм нов тук и много не разбирам нито от коли, нито в какво състояние са, някой може ли да даде адекватен съвет и мнение? Харесал съм си ето този автомобил https://www.kentavar.bg/prodajba-na-avt ... -navi-1043 .. Дали е читав? Като цяло съм се отправил към е61 или е91.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани