Проблем с паленето и разхода на гориво
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето и разхода на гориво
Колеги помагайте,става въпрос за 530 2007 г е61 231 hp,проблемът е следният:след смяна на клапанът за картерните газове с оригинален/и сложена серпентина вътре/,смяна на масло с всички филтри,смяна на подгревните свещи 6 БР Бош+ релето за тях колата леко се ‘спъна’,по трудно пали студена и топла,и не на последно мяст си качи разходът на гориво от 11 лт моментен сега под 16 не иска да падне независимо колко и как я карам.Питането ми е следното:когато сменяхме клапъна на кариерните газове старият нямаше нищо вътре нито филтърче нито серпентина,на новият в комплектът също нямаше но майсторът ми каза че трябва задължително да се сложи и сложихме.Да не би проблемът да идва от нея?
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp 

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с паленето и разхода на гориво
На моето е90 е със серпентина а като смених на едно е60 2006 година 530хь няма серпентина а и двата ги купих от бмв, очевидно са преценили че няма нужда от нея и са е махнали, щом и на теб във комплекта няма.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с паленето и разхода на гориво
Горивния филтър може да е грешен за модела. Има 2 модела единият модел се ползва само при е90 но често се бърка и слага на е60 или обратното. На външен вид са еднакви.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Проблем с паленето и разхода на гориво
И аз си мислих за горивния филтър,взех комлект от ибей на Бош,може англичаните да са го объркали,мисля че старият го запазих и ще направя обратната интервенция да видя дали ще се оправи.Колкото за серпентината разбрах че тя помага парите да кондензират на капки и да си се стичат в двигателя а не да се набиват в турбината.Но осезаемо колата загуби мощност най много се усеща на тръгване и на ниски обороти,а и разходът си остава висок.
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани