BMW 530D След удар не пали
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 530D След удар не пали
Здравейте,
имам следния проблем бмв е60 530д 2004 година след удар отпред от дясно има гръмнали два айрбега във вратата до шофиора и от равана завесата пак от дясно до шофиора. Проблема е, че след този удар колата не пали няма видими повреди по мотора и не е толкова силен удара за да се засегне. Четох доста и намерих един от проблемите който се оказа кабела на акумулатора има патрон който прекъсва тока към мотора направих го и сега вече мотора върти но не пали. Четох я на диагностика и дава датчика на рейла за високо налягане и предполагам, че няма гориво и то е прекъснато по някакъв начин но немога да намеря статия за това има ли бушон или някакъв прекъсвач който трябва да се оправи. Моля ако някой е запознат да каже какво може да е за да запали колата. Мерси предварително.
имам следния проблем бмв е60 530д 2004 година след удар отпред от дясно има гръмнали два айрбега във вратата до шофиора и от равана завесата пак от дясно до шофиора. Проблема е, че след този удар колата не пали няма видими повреди по мотора и не е толкова силен удара за да се засегне. Четох доста и намерих един от проблемите който се оказа кабела на акумулатора има патрон който прекъсва тока към мотора направих го и сега вече мотора върти но не пали. Четох я на диагностика и дава датчика на рейла за високо налягане и предполагам, че няма гориво и то е прекъснато по някакъв начин но немога да намеря статия за това има ли бушон или някакъв прекъсвач който трябва да се оправи. Моля ако някой е запознат да каже какво може да е за да запали колата. Мерси предварително.

- merx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 20.08.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 N46B20
- Мечтае да кара: M4 CS
Re: BMW 530D След удар не пали
Бях чел веднъж за една японска марка, няма да я споменавам, че тука не я обичат много.
Та работата там беше след много силен удар при влизане в дупка, имаше някакъв прекъсвач на подаването на гориво, който се задействал при катастрофа от мерки за сигурност. Предполагам и тук може да е такава причината, но не мога да помогна с нищо конкретно, само предположение. Успех! 


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: BMW 530D След удар не пали
Провери си бушоните и по-специално този на горивната помпа. Дават го номер 50 отзад в багажника:
download/file.php?id=127213&mode=view
download/file.php?id=127213&mode=view
Re: BMW 530D След удар не пали
Z3Ro* написа:Провери си бушоните и по-специално този на горивната помпа. Дават го номер 50 отзад в багажника:
download/file.php?id=127213&mode=view
Това бушоните отзад над акумулатора ли са че аз само тях знам. Ако е този го гледах 20 ампера е зелен и си е здрав

- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: BMW 530D След удар не пали
kukievil написа:Здравейте,
имам следния проблем бмв е60 530д 2004 година след удар отпред от дясно има гръмнали два айрбега във вратата до шофиора и от равана завесата пак от дясно до шофиора. Проблема е, че след този удар колата не пали няма видими повреди по мотора и не е толкова силен удара за да се засегне. Четох доста и намерих един от проблемите който се оказа кабела на акумулатора има патрон който прекъсва тока към мотора направих го и сега вече мотора върти но не пали. Четох я на диагностика и дава датчика на рейла за високо налягане и предполагам, че няма гориво и то е прекъснато по някакъв начин но немога да намеря статия за това има ли бушон или някакъв прекъсвач който трябва да се оправи. Моля ако някой е запознат да каже какво може да е за да запали колата. Мерси предварително.
Как го оправи BST-то (Battery Safety Terminal) ?
ЕДИТ това е черната кутия в която влиза червения "+" кабел към акумулатора. в нея има пиропатрон, който отделя кабела от акумулатора при инцидент. Доколкото знам има и малък кабел който оставя някои базови системи (като аварийни, фарове и прочие - за това не съм на 100%сигурен).
Още малко инфо, тъй като може да е полезно за всеки, който не запознат.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c26Jq1O1m0M[/youtube]
А ето и от чужд форум. http://www.bimmerscan.com/bmw-battery-safety-terminal/
Because the battery cables are divided up in the rear distribution box, the rest of the vehicle electrical system remains operational when the safety battery terminal is triggered as long as none of the main fuses disconnect the circuit as the result of a short circuit. This ensures that all the important functions, such as e.g. hazard warning flashers, telephone, remain operational.
Re: BMW 530D След удар не пали
B.Stoimenov написа:kukievil написа:Здравейте,
имам следния проблем бмв е60 530д 2004 година след удар отпред от дясно има гръмнали два айрбега във вратата до шофиора и от равана завесата пак от дясно до шофиора. Проблема е, че след този удар колата не пали няма видими повреди по мотора и не е толкова силен удара за да се засегне. Четох доста и намерих един от проблемите който се оказа кабела на акумулатора има патрон който прекъсва тока към мотора направих го и сега вече мотора върти но не пали. Четох я на диагностика и дава датчика на рейла за високо налягане и предполагам, че няма гориво и то е прекъснато по някакъв начин но немога да намеря статия за това има ли бушон или някакъв прекъсвач който трябва да се оправи. Моля ако някой е запознат да каже какво може да е за да запали колата. Мерси предварително.
Как го оправи BST-то (Battery Safety Terminal) ?
ЕДИТ това е черната кутия в която влиза червения "+" кабел към акумулатора. в нея има пиропатрон, който отделя кабела от акумулатора при инцидент. Доколкото знам има и малък кабел който оставя някои базови системи (като аварийни, фарове и прочие - за това не съм на 100%сигурен).
Още малко инфо, тъй като може да е полезно за всеки, който не запознат.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c26Jq1O1m0M[/youtube]
А ето и от чужд форум. http://www.bimmerscan.com/bmw-battery-safety-terminal/
Because the battery cables are divided up in the rear distribution box, the rest of the vehicle electrical system remains operational when the safety battery terminal is triggered as long as none of the main fuses disconnect the circuit as the result of a short circuit. This ensures that all the important functions, such as e.g. hazard warning flashers, telephone, remain operational.
Както е на снимката кабела е прекъснат отворих пластмасовата кутия и съединих отново кабела той е с метални накрайници и си влеза плътно като го набих леко. Преди да го свържа в колата работеха всички системи без да върти мотора правеше само цък отпред на стартера но не въртеше въпреки че всичко вътре работеше. След като го свързах отново стартера завъртя и мотора си върти но не иска да запали затова предполагам че няма как да е от това защото преди да го свържа мотора не помръдваше.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: BMW 530D След удар не пали
официално се води, че ще заработи след подмяна. За алтернатива (временна) пише да се направи байпас. като цяло прегледай всички бушони с мултицет също така.
Re: BMW 530D След удар не пали
B.Stoimenov написа:официално се води, че ще заработи след подмяна. За алтернатива (временна) пише да се направи байпас. като цяло прегледай всички бушони с мултицет също така.
Според мен има проблем с горивото защото при диагностиката ми дава датчика на рейла той дава грешка като няма налягане и гориво по системата затова мисля че е прекъснало и горивото но незнам къде да търся проблема.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: BMW 530D След удар не пали
kukievil написа:B.Stoimenov написа:официално се води, че ще заработи след подмяна. За алтернатива (временна) пише да се направи байпас. като цяло прегледай всички бушони с мултицет също така.
Според мен има проблем с горивото защото при диагностиката ми дава датчика на рейла той дава грешка като няма налягане и гориво по системата затова мисля че е прекъснало и горивото но незнам къде да търся проблема.
Ами ако до помпата не достига електричество, след задействането на БСТ-то ... следва да не функционира . Трябва си играчка, ако искаш за зачети, че в моемтна нямамв реме, в чуждите форуми относно байпас-а на БСТ-то. Тоест директно да вържеш плюса към акумулатора. Предвид спецификата на БСТ-то, може контакта с набутване да не е достатъчно добър за да преведе необходимото захранване и прочие .. знам ли. МОже някой колега да е по-запознат.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW 530D След удар не пали
Виж буксата за налягането в рейла дали си е на място, пада се от зад на двигателя 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: BMW 530D След удар не пали
На този модел автомобил няма fuel cut-off прекъсвач за горивото. Извади маркуча на горивото и го пусни в едно шише, дай контакт и виж ще качи ли помпата. Ако не, търси проблема в бушон, помпа или релето й...
Re: BMW 530D След удар не пали
При автомобили марка ХОНДА има един ШОК бутон, който прекъсва подаването на гориво. Намира се зад глъв бокса ака. жабката. Възможно е и при бе ен ве да има такъв. Успех
Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: BMW 530D След удар не пали
Наскоро палихме една Е60 след удар и отворени еърбеци. Буксата на акумулатора беше прекъсната естествено, но след свързването и накъсо и изчистване на грешките мотора запали от раз.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани