E61 523I гори масло като ламя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E61 523I гори масло като ламя
AmW написа:denismaria написа:Аз смятам да влизам в бокса около нова година . Ако някой направи този ремонт до тогава моля да споделя.
И на мен ми казаха около 2500 за гумички на клапани, верига,шлайф на глава,само не разбрах за сигментите дали са включени в цената. Това е в Бургас, ремонта ще се прави от приятел.
Мен ме ориентира на бързо Милен... но сме далеч от тези 2500..
350лв за пълва ревизия на главата, 300лв за верига, 300лв за труд предполагам още 250 масло и филтри. Но това го нахвърляхме набързо без да проверява цени конкретно.
При сериозен разход на масло преди да отвориш мотора му премери компресията, така ще рабереш дали има нужда от смяна на сегменти.
Щото ако се окаже че имаш нужда и трябва да го отваряш пак си е жива набутвация.
Ориентировъчно ще ти напиша цени за М57, като едва ли ще има кой знае каква разлика с бензиновия шестак.
Веригите с обтегачите и зъбните колела и всичко необходимо да се смени ангренажа са ~850лв., гарнитурата на главата 150лв. на капака на клапаните и на картера още ~100лв.
Обслужване на главата 300-400, това включва шлайф, гумички и напасване на клапаните, както и водачи ако се наложи.
Като извадиш буталата ако хонинга на цилиндрите е нарушен на блока ще му трябва шлайф, тук вече става дебело + голяма раправия, малко е вероятно да ти се случи но не е изключено.
Към това прибавяш и около 500-600лв. за сегменти ремонтен комплект и при всички тия неща лагерите основни и биелни още 500-600лв.
Труда за тая процедура варира според зависи, ако ти е много близък човека който ще го разглоби и сглоби може и да минеш с 1000лв, но е малко вероятно, работата е поне седмица ежедневно.
Всичко освен да се разглоби трябва да се измие хубаво, да се подреди и да се събере внимателно, да се затяга с нужните килограми и да не се пропуска нито един детайл, иначе ще има едни похарчени 3000-4000лв. на вятъра и мотора ще е в същото състояние като преди
Re: E61 523I гори масло като ламя
vld написа:...
гарнитурата на главата 150лв. на капака на клапаните и на картера още ~100лв.
Колега да попитам когато се сменят гумичките на клапаните, освен гарнитурата на капака има ли други гумени уплътнения които трябва да се сменят. Преди време гледах някакъв клип, но не помня за кой мотор беше, там ми се струва смениха и някакви гуми които бяха на отворите за свещите.
- ivan_101
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 8.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 N52B25
Re: E61 523I гори масло като ламя
Тук има доста полезна информация : http://mywikimotors.com/n52b25/
Re: E61 523I гори масло като ламя
Колеги някой направил ли е гореспоменатия ремонт.
Аз смених Гумички на клапани но промяна няма , сега искат да сменят сегменти но без да шлайфат блока , т.е. нормални сегменти
Аз смених Гумички на клапани но промяна няма , сега искат да сменят сегменти но без да шлайфат блока , т.е. нормални сегменти
Re: E61 523I гори масло като ламя
Колега първо си провери гарнитурите, и огледай добре двигателят за течове.
Няма начин да няма начин
Re: E61 523I гори масло като ламя
Според мен няма смисъл да хвърляш 2000-2500 лева , че и плюс за ремонта . Каква е гаранцията , че и след смяната няма да гори масло ?! Ако мислиш да караш автомобила в близките минимум 5 години - може би Да . Слагай добавка за почистване на мотора преди смяната на маслото , слагай едно евтино масло с добавка , доливай си на 2к масло на 7,8к го сменяй и не се занимавай с суми от 2-3 хиледарки . Лично мнение
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Здравейте колеги ,
Проблема с маслото за сега е решен.
Като чух цената за ремонта на двигателя , и приказките на майсторите се отказах от ремонта. Преглътнах факта че колата ще си гори маслото, но така и така бях събрал парички и реших да сменя веригата.
С ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯЛА и гарнитура на вала, смених също и марката на маслото , сложих MOTUL.
И нещеш ли вече съм изминал около 3000км. а компютъра показва три зелени чертички / по мои сметки колата е изгорила 400 гр. масло/.В продължение на няколко месеца преди ремонта бях започнал да си закупувам части за ремонта / сегменти и гарнитура на главата/.Сега ми останаха ,ако на някой му трябват да пише на лично да се разберем НА СИМВОЛИЧНА ЦЕНА.
Проблема с маслото за сега е решен.
Като чух цената за ремонта на двигателя , и приказките на майсторите се отказах от ремонта. Преглътнах факта че колата ще си гори маслото, но така и така бях събрал парички и реших да сменя веригата.
С ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯЛА и гарнитура на вала, смених също и марката на маслото , сложих MOTUL.
И нещеш ли вече съм изминал около 3000км. а компютъра показва три зелени чертички / по мои сметки колата е изгорила 400 гр. масло/.В продължение на няколко месеца преди ремонта бях започнал да си закупувам части за ремонта / сегменти и гарнитура на главата/.Сега ми останаха ,ако на някой му трябват да пише на лично да се разберем НА СИМВОЛИЧНА ЦЕНА.
- ivan_101
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 8.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 N52B25
Re: E61 523I гори масло като ламя
Denis yusein написа:Здравейте колеги ,
Проблема с маслото за сега е решен.
Като чух цената за ремонта на двигателя , и приказките на майсторите се отказах от ремонта. Преглътнах факта че колата ще си гори маслото, но така и така бях събрал парички и реших да сменя веригата.
С ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯЛА и гарнитура на вала, смених също и марката на маслото , сложих MOTUL.
И нещеш ли вече съм изминал около 3000км. а компютъра показва три зелени чертички / по мои сметки колата е изгорила 400 гр. масло/.В продължение на няколко месеца преди ремонта бях започнал да си закупувам части за ремонта / сегменти и гарнитура на главата/.Сега ми останаха ,ако на някой му трябват да пише на лично да се разберем НА СИМВОЛИЧНА ЦЕНА.
Колега, защо реши да сменяваш веригата? Имаше ли някакви индикации или просто профилактично реши да го направиш? И на колко км е колата?
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Колега, защо реши да сменяваш веригата? Имаше ли някакви индикации или просто профилактично реши да го направиш?
Нямаше никакви индикации за веригата .
Още като купих колата /217 000 км./ имах желание да я сменя , но така и все нямах тази възможност / Бова кар Бургас искаха около 3000 лв. /, пък и според мен маслото беше по голям проблем , и исках първо с него да се справя.
След като ме разубедиха за ремонта със смяна на сигменти, реших да сменя веригата която в друг нормален сервиз на който-имам ГОЛЯМО ДОВЕРИЕ в Бургас излезна около 700 лв.
Веригата смених на 243000км. Вече колата е на 248000 км.
ЗА тези изминати 5000 км. Колата е изгорила 1.5 л. масло ,което е нищо пред 1л. На 1000 км.
Нямаше никакви индикации за веригата .
Още като купих колата /217 000 км./ имах желание да я сменя , но така и все нямах тази възможност / Бова кар Бургас искаха около 3000 лв. /, пък и според мен маслото беше по голям проблем , и исках първо с него да се справя.
След като ме разубедиха за ремонта със смяна на сигменти, реших да сменя веригата която в друг нормален сервиз на който-имам ГОЛЯМО ДОВЕРИЕ в Бургас излезна около 700 лв.
Веригата смених на 243000км. Вече колата е на 248000 км.
ЗА тези изминати 5000 км. Колата е изгорила 1.5 л. масло ,което е нищо пред 1л. На 1000 км.
- plam+
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.11.2017
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 523i- 2006г;320Д- 2006г;118i-2010г.
Re: E61 523I гори масло като ламя
колега каква е тази гарнитура на вала,говорим за семерината ли?А и ако може дай някаква снимка.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
plam+ написа:колега каква е тази гарнитура на вала,говорим за семерината ли?А и ако може дай някаква снимка.
Извинявай колега ,
Семеринга на колянов вал.
ЗА съжаление нямам снимки
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Колеги нормално ли е според вас :
Както писах след смяна на марката масло и семеринга на колянов вал , през първите около 5000 км. колата изгуби 1.5 лт. масло , после пак си влезе в нормата от 1 лт. на 1000 км.
Сега пак смених маслото и пак не го губи още .
Толкова километри ли изкарват маслото в БГ
Както писах след смяна на марката масло и семеринга на колянов вал , през първите около 5000 км. колата изгуби 1.5 лт. масло , после пак си влезе в нормата от 1 лт. на 1000 км.
Сега пак смених маслото и пак не го губи още .
Толкова километри ли изкарват маслото в БГ
Re: E61 523I гори масло като ламя
Denis yusein написа:Колеги нормално ли е според вас :
Както писах след смяна на марката масло и семеринга на колянов вал , през първите около 5000 км. колата изгуби 1.5 лт. масло , после пак си влезе в нормата от 1 лт. на 1000 км.
Сега пак смених маслото и пак не го губи още .
Толкова километри ли изкарват маслото в БГ
Според мен проблема е в маслото.
Поради някаква причина сдава багажа много бързо.
Виж как ще е с новото масло.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Като купих колата налях BMW TWIN POWER, гореше си го .
После пробвах разни видове CASTROL , Пак си го гореше .
Като сложих MOTUL стана около 1.5 на 5000 и После 1 на 1000.
Сега продължавам с MOTUL пък да видим какво ще е след 5000км.
И дали на следваща смяна пак да сменя марката и с каква
После пробвах разни видове CASTROL , Пак си го гореше .
Като сложих MOTUL стана около 1.5 на 5000 и После 1 на 1000.
Сега продължавам с MOTUL пък да видим какво ще е след 5000км.
И дали на следваща смяна пак да сменя марката и с каква
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: E61 523I гори масло като ламя
Каквото и масло да е, след определен пробег си губи свойствата.Няма как на 5000 км да е като прясно налято масло, и ако мотора е предразположен да гори масло е нормално да се усеща повишаване след определен пробег.
И в БГ и в други държави и в други континенти това поколение двигатели си гори масло други ядове не прави, даже не пуши, доливаш си пееш си и караш
И в БГ и в други държави и в други континенти това поколение двигатели си гори масло други ядове не прави, даже не пуши, доливаш си пееш си и караш
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани