Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Бързи въпроси и отговори
Моя също е оригинален.
Варианта е аз да бъркам за материята, но си мисля, че платнения трябва да е гладък, а моя е леко рошав.
Варианта е аз да бъркам за материята, но си мисля, че платнения трябва да е гладък, а моя е леко рошав.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Бързи въпроси и отговори
Malik написа:Моя също е оригинален.
Варианта е аз да бъркам за материята, но си мисля, че платнения трябва да е гладък, а моя е леко рошав.
трудно е да сбъркаш плат с алканатара
Явно го има като опция, отне ми време да изровя. Парт номера е:
S776A Headliner in Alcantara anthracite
Обикновения черен е S775A Headlining anthracite
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Бързи въпроси и отговори
nickem написа:Malik написа:Моя също е оригинален.
Варианта е аз да бъркам за материята, но си мисля, че платнения трябва да е гладък, а моя е леко рошав.
трудно е да сбъркаш плат с алканатара
Явно го има като опция, отне ми време да изровя. Парт номера е:
S776A Headliner in Alcantara anthracite
Обикновения черен е S775A Headlining anthracite
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
В неделя бях закачил колата да гледам живи данни докато шофирам.
99-104 градуса нормални ли са за дизел? Мотора е 3.0 дизел 218 коня.
Това по време на движение по магистралата със 130-140 км/ч.
Колата отпред има жалюзи,има ли вариант да са прецакани и да не отварят?
На изгасен двигател ги мърдам като ги бутам с пръст.
99-104 градуса нормални ли са за дизел? Мотора е 3.0 дизел 218 коня.
Това по време на движение по магистралата със 130-140 км/ч.
Колата отпред има жалюзи,има ли вариант да са прецакани и да не отварят?
На изгасен двигател ги мърдам като ги бутам с пръст.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Biogame написа:В неделя бях закачил колата да гледам живи данни докато шофирам.
99-104 градуса нормални ли са за дизел? Мотора е 3.0 дизел 218 коня.
Това по време на движение по магистралата със 130-140 км/ч.
Колата отпред има жалюзи,има ли вариант да са прецакани и да не отварят?
На изгасен двигател ги мърдам като ги бутам с пръст.
Височки са ти градусите,освен ако не е била в регенерация в този момент.При мен с жалюзи и без тях държи около 94,а се отварят от струята ,когато ги освободи магнитчето зад тях .Погледни между двата радиатора как е положението
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз също съм с 218кс мотора вдигам 100-102 градуса само в големите баири и когато е топло иначе и аз около 95 се въртя.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Бързи въпроси и отговори
Явно между радиаторите имате мръсотия. Моята е все на 87 градуса и 200 да карам.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря,ще се чисти между тях явно.
Не правеше регенерация докато я карах.
Не правеше регенерация докато я карах.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Бързи въпроси и отговори
andy написа:Явно между радиаторите имате мръсотия. Моята е все на 87 градуса и 200 да карам.
Просто няма начин
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
FaceOff написа:andy написа:Явно между радиаторите имате мръсотия. Моята е все на 87 градуса и 200 да карам.
Просто няма начин
Има начин и е много често срещано.
Чисти се между радиаторите и температурите спадат доста.
При мен не се е случвало, но съм виждал не една или две коли с такъв проблем - сменя термостати, антифриз и тн и колата пак държи висока температура.
Чистят се самите радиатори и между тях най-вече и проблема се решава.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:FaceOff написа:andy написа:Явно между радиаторите имате мръсотия. Моята е все на 87 градуса и 200 да карам.
Просто няма начин
Има начин и е много често срещано.
Чисти се между радиаторите и температурите спадат доста.
При мен не се е случвало, но съм виждал не една или две коли с такъв проблем - сменя термостати, антифриз и тн и колата пак държи висока температура.
Чистят се самите радиатори и между тях най-вече и проблема се решава.
Какво не се е случвало при теб но си виждал? Да изчистиш радиаторите, и да не ти мърда температурата от 87 при всякакви режими на работа? Няма и как да се случи
Re: Бързи въпроси и отговори
Разликата е огромна от каране с постоянна скорост и от каране газ-спирачка-газ. Тогава Т мърда но много под 100 е. А колегата се движи със 140км/ч и държи температури около и над 100 градуса.
Това не е нормално за дизел М57.
Това не е нормално за дизел М57.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Бързи въпроси и отговори
И при каране с постоянна скорост пак има и други фактори, влияещи на температурата - изкачване, спускане, полезен товар, включен/изключен климатик, и на последно място, ако е изправна системата - външна температура. И второ - 87 градуса не е работната температура на този мотор, така че, пак казвам, че няма как да стане. А че на колегата му е висока температурата, да висока е.
- svetlozardv
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, какви са алтернативите за камера за заден ход на кола с CIC 2009та. И съответно за какви пари може да се направи.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
andy написа:Разликата е огромна от каране с постоянна скорост и от каране газ-спирачка-газ. Тогава Т мърда но много под 100 е. А колегата се движи със 140км/ч и държи температури около и над 100 градуса.
Това не е нормално за дизел М57.
Проблема се реши след отстраняване на дпф.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани