Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Бързи въпроси и отговори
Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.
Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.
Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.
530д, 235кс.
Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.
Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.
Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.
530д, 235кс.
Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.
Re: Бързи въпроси и отговори
Malik написа:Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.
Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.
Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.
530д, 235кс.
Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.
Мда по принцип дпф-а не ми е най-големият проблем. Просто ми беше интересно да чуя на колегите мнението относно 525д фейс 197кс. като цяло, автоматичната кутия, която се слави, че не е най-добрият избор и така
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:ildivvy написа:Човека казва, че го притеснява и ДПФ-а ...
Е тя щото 525д няма...
Имах предвид защо не искал 'фейс'... Той ще си реши !
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
8bit написа:Malik написа:Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.
Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.
Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.
530д, 235кс.
Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.
Мда по принцип дпф-а не ми е най-големият проблем. Просто ми беше интересно да чуя на колегите мнението относно 525д фейс 197кс. като цяло, автоматичната кутия, която се слави, че не е най-добрият избор и така
Хубава е 525д просто не върви като 530д, харчи същото и поддръжката и е същата, просто върви по малко.
С ръчна кутия е супер икономична, ама 5та серия с ръчна кутия си е тъпо.
В крайна сметка ако намериш хубава бройка кутията няма какво чак толкова да те притеснява, само трябва да се съобразяваш с тунинга който правиш.
В смисъл не е проблем да се понадуе малко и да има едни около 260кс. само, че тънкия момент е в това колко и къде ще и е въртящия момент
Тавана на мотора е около 290кс с тия дюзи повече неможе да изкара, а и клапаните са по малки та и те пречат.
С други думи ако няма да гониш големи коне не е никък зле като автомобил.
8bit написа:За дпф-а мисля, че просто разсъждавах на глас както се казва. На въпроса защо просто не си взема 530д фейс ще отговоря кратко и просто - не съм стигнал толкова висока заплата все още. Едно е да имаш парите да купиш такава кола второ и трето да я поддържаш и обслужиш както трябва, а не както повечето правят. Затова и 525д фейса ми хвана окото - старият и добре познат до известна степен безпроблемен шестак. Просто исках да ви чуя мнението по въпроса. Иначе реших да взема ръчката - звучи като точно това,което търся.
Както вече написах мотора е еднакъв с изключение на дюзите и клапаните и софтуера, а и всмукателя на 525д няма пеперуди фабрично, всичко друго е еднакво и поддръжката е еднаква.
Така, че каквато излезе читава друго не трябва да те интересува.
В интересна истината на 535д поддръжката е същата като изключим спирачките, всичко друго е еднакво.
Това че има две турбини не я прави по скъпа за поддръжка, задавали ли сте си въпрос колко често се налага да ремонтирате турбо?
На мен лично до сега на моя кола не ми се е налагало да ремонтирам турбо, веднъж го свалих на една, занесох го за ремонт и само му смениха лагерите защото така и така съм го свалил.
Бях го набедил за разход на масло който имаше колата, ама разбира се се оказа друг виновника.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:8bit написа:Malik написа:Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.
Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.
Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.
530д, 235кс.
Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.
Мда по принцип дпф-а не ми е най-големият проблем. Просто ми беше интересно да чуя на колегите мнението относно 525д фейс 197кс. като цяло, автоматичната кутия, която се слави, че не е най-добрият избор и така
Хубава е 525д просто не върви като 530д, харчи същото и поддръжката и е същата, просто върви по малко.
С ръчна кутия е супер икономична, ама 5та серия с ръчна кутия си е тъпо.
В крайна сметка ако намериш хубава бройка кутията няма какво чак толкова да те притеснява, само трябва да се съобразяваш с тунинга който правиш.
В смисъл не е проблем да се понадуе малко и да има едни около 260кс. само, че тънкия момент е в това колко и къде ще и е въртящия момент
Тавана на мотора е около 290кс с тия дюзи повече неможе да изкара, а и клапаните са по малки та и те пречат.
С други думи ако няма да гониш големи коне не е никък зле като автомобил.
Ами да, аз като цяло точно това ми е плана - да не гоня големи коне, буквално сигурно след един кулер и мап ще спра.
Относно кутията и като цяло двигателя - ако е автомат знам, че гори като 530ка, но в същото време кутията е по-слабата и е буквално постоянно на лимита, което въобще не ме кефи. Намерил съм една ръчка, която наистина доста добре звучи на снимки и думи, скоро ще ходя да я гледам. Как ще продам е60 ръчка след време не знам, но просто не ми се наливат пари за 530д фейс (главно заради веригите). Отделно, че истински читава 530д фейс ще е доста над цената на 525. Благодаря за информацията колега, наистина доста полезно ми беше
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.
Поправи ме, ако греша колега, но не са ли като на старата 530д преди фейса по-специфично на 218 и 231кс? Отпред и по-здрави, неналагащи толкова честа смяна? До колкото знам на 235 са отзад и изискват по-честа смяна?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
8bit написа:vld написа:Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.
Поправи ме, ако греша колега, но не са ли като на старата 530д преди фейса по-специфично на 218 и 231кс? Отпред и по-здрави, неналагащи толкова честа смяна? До колкото знам на 235 са отзад и изискват по-честа смяна?
177,218,231,197,235 са с абсолютно еднакви вериги с тази разлика, че по времето на производство на 177 и 218 явно самата верига е била по качествена.
В тия години и на тия километри и 218 и 177 са с доста разтеглени вериги, така, че каквато и да вземеш ако не е правена трябва да го направиш.
Отвори realoem.com и сравни, всички М57 в Е6х са с еднакъв ангренаж.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:8bit написа:vld написа:Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.
Поправи ме, ако греша колега, но не са ли като на старата 530д преди фейса по-специфично на 218 и 231кс? Отпред и по-здрави, неналагащи толкова честа смяна? До колкото знам на 235 са отзад и изискват по-честа смяна?
177,218,231,197,235 са с абсолютно еднакви вериги с тази разлика, че по времето на производство на 177 и 218 явно самата верига е била по качествена.
В тия години и на тия километри и 218 и 177 са с доста разтеглени вериги, така, че каквато и да вземеш ако не е правена трябва да го направиш.
Отвори realoem.com и сравни, всички М57 в Е6х са с еднакъв ангренаж.
Добре, това не го знаех. Проверих в realoem и наистина парт номера от 218 като започнеш до 235 всички им е еднакъв. Ами ще гледам обявите и ако изкочи сносна 530д фейс може и да погледна нея. Благодаря за информацията!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Бързи въпроси и отговори
Объркването идва от това, че бъркаш М57 с N57. При втория веригите са отзад, както и има още няколко типични проблема, които ги нямa при М57-цата. Май няма Е60 с N57...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Да няма.ildivvy написа:Объркването идва от това, че бъркаш М57 с N57. При втория веригите са отзад, както и има още няколко типични проблема, които ги нямa при М57-цата. Май няма Е60 с N57...
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
ildivvy написа:Объркването идва от това, че бъркаш М57 с N57. При втория веригите са отзад, както и има още няколко типични проблема, които ги нямa при М57-цата. Май няма Е60 с N57...
Да, не знаех, че при е60 стои така въпроса. Колегата "vld" ми обясни по-подробно и вече всичко е ясно Благодаря за информацията.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте ! Месец по-късно след сменя на средна част на турбо и почистване на дпф-а, пак ми се запуши. След демонтаж установихме, че има масло в края на тръбата и сажди от страната на турбото. Къде може да е проблема ? Възможно ли е да от маслото ? Последно слагах castrol edge 5W30 LL и впоследствие разбрах, че всъщност C3 е подходящ за двг с дпф?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Поблема с дпф-а може да е от много неща. Ако всичко по системата е ок, остава завишен разход на масло от мотора или много износен дпф. Имат си ресурс тези филтри и обикновено минат ли 300-350к км. просто трябва да се сменят или махнат.crusherr1 написа:Здравейте ! Месец по-късно след сменя на средна част на турбо и почистване на дпф-а, пак ми се запуши. След демонтаж установихме, че има масло в края на тръбата и сажди от страната на турбото. Къде може да е проблема ? Възможно ли е да от маслото ? Последно слагах castrol edge 5W30 LL и впоследствие разбрах, че всъщност C3 е подходящ за двг с дпф?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги да попитам това какво е дето го няма в жабката на е60 2004г. ,че ми липсва а има букси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани