Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d '09

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Malik » 24 Мар 2022, 9:56

Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.

Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.

Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.

530д, 235кс.

Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.01.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 8bit » 24 Мар 2022, 10:31

Malik написа:Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.

Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.

Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.

530д, 235кс.

Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.

Мда по принцип дпф-а не ми е най-големият проблем. Просто ми беше интересно да чуя на колегите мнението относно 525д фейс 197кс. като цяло, автоматичната кутия, която се слави, че не е най-добрият избор и така :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ildivvy » 24 Мар 2022, 13:09

vld написа:
ildivvy написа:Човека казва, че го притеснява и ДПФ-а ...

Е тя щото 525д няма...


Имах предвид защо не искал 'фейс'... Той ще си реши :yes: !
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 24 Мар 2022, 14:37

8bit написа:
Malik написа:Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.

Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.

Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.

530д, 235кс.

Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.

Мда по принцип дпф-а не ми е най-големият проблем. Просто ми беше интересно да чуя на колегите мнението относно 525д фейс 197кс. като цяло, автоматичната кутия, която се слави, че не е най-добрият избор и така :)

Хубава е 525д просто не върви като 530д, харчи същото и поддръжката и е същата, просто върви по малко.
С ръчна кутия е супер икономична, ама 5та серия с ръчна кутия си е тъпо.
В крайна сметка ако намериш хубава бройка кутията няма какво чак толкова да те притеснява, само трябва да се съобразяваш с тунинга който правиш.
В смисъл не е проблем да се понадуе малко и да има едни около 260кс. само, че тънкия момент е в това колко и къде ще и е въртящия момент ;)
Тавана на мотора е около 290кс с тия дюзи повече неможе да изкара, а и клапаните са по малки та и те пречат.
С други думи ако няма да гониш големи коне не е никък зле като автомобил.

8bit написа:За дпф-а мисля, че просто разсъждавах на глас както се казва. На въпроса защо просто не си взема 530д фейс ще отговоря кратко и просто - не съм стигнал толкова висока заплата все още. Едно е да имаш парите да купиш такава кола второ и трето да я поддържаш и обслужиш както трябва, а не както повечето правят. Затова и 525д фейса ми хвана окото - старият и добре познат до известна степен безпроблемен шестак. Просто исках да ви чуя мнението по въпроса. Иначе реших да взема ръчката - звучи като точно това,което търся.


Както вече написах мотора е еднакъв с изключение на дюзите и клапаните и софтуера, а и всмукателя на 525д няма пеперуди фабрично, всичко друго е еднакво и поддръжката е еднаква.
Така, че каквато излезе читава друго не трябва да те интересува.
В интересна истината на 535д поддръжката е същата като изключим спирачките, всичко друго е еднакво.
Това че има две турбини не я прави по скъпа за поддръжка, задавали ли сте си въпрос колко често се налага да ремонтирате турбо?
На мен лично до сега на моя кола не ми се е налагало да ремонтирам турбо, веднъж го свалих на една, занесох го за ремонт и само му смениха лагерите защото така и така съм го свалил.
Бях го набедил за разход на масло който имаше колата, ама разбира се се оказа друг виновника.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.01.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 8bit » 24 Мар 2022, 14:43

vld написа:
8bit написа:
Malik написа:Разводняваме темата, но да кажа по въпроса с ДПФ-а.

Вече две години и половина я търкалям, предимно градско в София, и ДПФ-а се чисти без проблем.

Веднъж, миналото лято, ми светна лампата, сипах един Редекс и излязох да се повозя по Тракия.

530д, 235кс.

Просто не купувай най-евтиния милионник, и няма и да разбереш, че имаш ДПФ.

Мда по принцип дпф-а не ми е най-големият проблем. Просто ми беше интересно да чуя на колегите мнението относно 525д фейс 197кс. като цяло, автоматичната кутия, която се слави, че не е най-добрият избор и така :)

Хубава е 525д просто не върви като 530д, харчи същото и поддръжката и е същата, просто върви по малко.
С ръчна кутия е супер икономична, ама 5та серия с ръчна кутия си е тъпо.
В крайна сметка ако намериш хубава бройка кутията няма какво чак толкова да те притеснява, само трябва да се съобразяваш с тунинга който правиш.
В смисъл не е проблем да се понадуе малко и да има едни около 260кс. само, че тънкия момент е в това колко и къде ще и е въртящия момент ;)
Тавана на мотора е около 290кс с тия дюзи повече неможе да изкара, а и клапаните са по малки та и те пречат.
С други думи ако няма да гониш големи коне не е никък зле като автомобил.

Ами да, аз като цяло точно това ми е плана - да не гоня големи коне, буквално сигурно след един кулер и мап ще спра.

Относно кутията и като цяло двигателя - ако е автомат знам, че гори като 530ка, но в същото време кутията е по-слабата и е буквално постоянно на лимита, което въобще не ме кефи. Намерил съм една ръчка, която наистина доста добре звучи на снимки и думи, скоро ще ходя да я гледам. Как ще продам е60 ръчка след време не знам, но просто не ми се наливат пари за 530д фейс (главно заради веригите). Отделно, че истински читава 530д фейс ще е доста над цената на 525. Благодаря за информацията колега, наистина доста полезно ми беше 8)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 24 Мар 2022, 14:46

Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.01.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 8bit » 24 Мар 2022, 14:53

vld написа:Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.

Поправи ме, ако греша колега, но не са ли като на старата 530д преди фейса по-специфично на 218 и 231кс? Отпред и по-здрави, неналагащи толкова честа смяна? До колкото знам на 235 са отзад и изискват по-честа смяна?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 24 Мар 2022, 16:03

8bit написа:
vld написа:Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.

Поправи ме, ако греша колега, но не са ли като на старата 530д преди фейса по-специфично на 218 и 231кс? Отпред и по-здрави, неналагащи толкова честа смяна? До колкото знам на 235 са отзад и изискват по-честа смяна?

177,218,231,197,235 са с абсолютно еднакви вериги с тази разлика, че по времето на производство на 177 и 218 явно самата верига е била по качествена.
В тия години и на тия километри и 218 и 177 са с доста разтеглени вериги, така, че каквато и да вземеш ако не е правена трябва да го направиш.
Отвори realoem.com и сравни, всички М57 в Е6х са с еднакъв ангренаж.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.01.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 8bit » 24 Мар 2022, 16:11

vld написа:
8bit написа:
vld написа:Веригите на 525д са същите и пак ще се наложи да ги смениш.

Поправи ме, ако греша колега, но не са ли като на старата 530д преди фейса по-специфично на 218 и 231кс? Отпред и по-здрави, неналагащи толкова честа смяна? До колкото знам на 235 са отзад и изискват по-честа смяна?

177,218,231,197,235 са с абсолютно еднакви вериги с тази разлика, че по времето на производство на 177 и 218 явно самата верига е била по качествена.
В тия години и на тия километри и 218 и 177 са с доста разтеглени вериги, така, че каквато и да вземеш ако не е правена трябва да го направиш.
Отвори realoem.com и сравни, всички М57 в Е6х са с еднакъв ангренаж.

Добре, това не го знаех. Проверих в realoem и наистина парт номера от 218 като започнеш до 235 всички им е еднакъв. Ами ще гледам обявите и ако изкочи сносна 530д фейс може и да погледна нея. Благодаря за информацията! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ildivvy » 24 Мар 2022, 17:31

Объркването идва от това, че бъркаш М57 с N57. При втория веригите са отзад, както и има още няколко типични проблема, които ги нямa при М57-цата. Май няма Е60 с N57...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 24 Мар 2022, 17:38

ildivvy написа:Объркването идва от това, че бъркаш М57 с N57. При втория веригите са отзад, както и има още няколко типични проблема, които ги нямa при М57-цата. Май няма Е60 с N57...
Да няма.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.01.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 8bit » 25 Мар 2022, 9:52

ildivvy написа:Объркването идва от това, че бъркаш М57 с N57. При втория веригите са отзад, както и има още няколко типични проблема, които ги нямa при М57-цата. Май няма Е60 с N57...

Да, не знаех, че при е60 стои така въпроса. Колегата "vld" ми обясни по-подробно и вече всичко е ясно :) Благодаря за информацията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от crusherr1 » 06 Апр 2022, 18:23

Здравейте ! Месец по-късно след сменя на средна част на турбо и почистване на дпф-а, пак ми се запуши. След демонтаж установихме, че има масло в края на тръбата и сажди от страната на турбото. Къде може да е проблема ? Възможно ли е да от маслото ? Последно слагах castrol edge 5W30 LL и впоследствие разбрах, че всъщност C3 е подходящ за двг с дпф?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 06 Апр 2022, 20:50

crusherr1 написа:Здравейте ! Месец по-късно след сменя на средна част на турбо и почистване на дпф-а, пак ми се запуши. След демонтаж установихме, че има масло в края на тръбата и сажди от страната на турбото. Къде може да е проблема ? Възможно ли е да от маслото ? Последно слагах castrol edge 5W30 LL и впоследствие разбрах, че всъщност C3 е подходящ за двг с дпф?
Поблема с дпф-а може да е от много неща. Ако всичко по системата е ок, остава завишен разход на масло от мотора или много износен дпф. Имат си ресурс тези филтри и обикновено минат ли 300-350к км. просто трябва да се сменят или махнат.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vladi_a_i » 08 Апр 2022, 15:15

Колеги да попитам това какво е дето го няма в жабката на е60 2004г. ,че ми липсва а има букси :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook