Проблем БМВ Е60 525
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ewgeniew
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.04.2017
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 525 Д
Проблем БМВ Е60 525
Здравейте!!!
Купих си БМВ Е60 525 177к.с. от Италия с проблем в мотора на 145 000км..Пристигна в България и започнах с ходенето по мъките.
По накратко, отваряне на мотора за нищо, оказа се , че 6-та дюза протекла и напълнила картера с нафта.Занесох всички дюзи на стенд, 2 перфектни, други 2 с дребни отклонения и 2 тотал щета.Купих други 2 и ги стендовах- перфектни (това по думите на шефа на сервиза).
И така, сглобиха ми мотора, сложиха дюзите, запалиха и ...пушек, сиво-бял с мирис на сурова нафта и лек, до среден тремор на колата и се започна.Казаха ми, че вероятно ДПФ-а се е затиснал, свалих катализаторите, остана само една малка квадратна "кутиика" на генерацията (не знам трябвало ли е да сваля и нея), премахване и софтуерно, като на дисплея на навигацията показва, че филтъра го има и е перфектен, тоест излъгана е колата, запалиха и..пушек и тресене. На диагностика показва високи стойности на 1-ва и 6-тадюза, като вероятно от проблем в 1-ва, бърка и 6-та.Купувам още една дюза, стендоват ми я, всичко точно , завиват и положението същото, само дето показва проблем 2-ра и 4-та дюзи.Накрая ми казват покарай, може да се оправи.Вадя и транзитни номера, започвам да се возя и пушенето изчезна, тремора съвсем лек. Така до другата сутрин. Опитвам се да запаля, тръгва да пали и гасне , на третия опит запалвам и същата работа.Пак загрява до нормалното и пак няма пушек( или може би едва забележим) и тресенето едва доловимо.Карам я отново на диагностика в София, високи стойности на 5 от дюзите, казват ми да замеря компресията, защото може да е объркано нещо при събирането на мотора, след като са го отваряли.Отивам в друг сервиз, замерват ми компресията- 28 на всички цилиндри, даже попитах сигурни ли са, защото това е компресия почти като при нова кола, но казаха, че няма грешка.Казах им, че вече не знам какво да правя и попитах да нося ли дюзите за рециклаж, но казаха, че това не било от тях.Добре де, от какво е?Ами не знаели.Забравих да спомена, че замериха и подгревните свещи, 4 са си заминали, вероятно и релето, но сега времето било вече топло и това не давало никакво значение.Имал съм доста дизели и с почти всички съм имал проблеми, но чак да изпадна в безизходица не ми се беше случвало.Моля ако някой колега е имал подобен проблем, да даде съвет.Благодаря предварително.
Купих си БМВ Е60 525 177к.с. от Италия с проблем в мотора на 145 000км..Пристигна в България и започнах с ходенето по мъките.
По накратко, отваряне на мотора за нищо, оказа се , че 6-та дюза протекла и напълнила картера с нафта.Занесох всички дюзи на стенд, 2 перфектни, други 2 с дребни отклонения и 2 тотал щета.Купих други 2 и ги стендовах- перфектни (това по думите на шефа на сервиза).
И така, сглобиха ми мотора, сложиха дюзите, запалиха и ...пушек, сиво-бял с мирис на сурова нафта и лек, до среден тремор на колата и се започна.Казаха ми, че вероятно ДПФ-а се е затиснал, свалих катализаторите, остана само една малка квадратна "кутиика" на генерацията (не знам трябвало ли е да сваля и нея), премахване и софтуерно, като на дисплея на навигацията показва, че филтъра го има и е перфектен, тоест излъгана е колата, запалиха и..пушек и тресене. На диагностика показва високи стойности на 1-ва и 6-тадюза, като вероятно от проблем в 1-ва, бърка и 6-та.Купувам още една дюза, стендоват ми я, всичко точно , завиват и положението същото, само дето показва проблем 2-ра и 4-та дюзи.Накрая ми казват покарай, може да се оправи.Вадя и транзитни номера, започвам да се возя и пушенето изчезна, тремора съвсем лек. Така до другата сутрин. Опитвам се да запаля, тръгва да пали и гасне , на третия опит запалвам и същата работа.Пак загрява до нормалното и пак няма пушек( или може би едва забележим) и тресенето едва доловимо.Карам я отново на диагностика в София, високи стойности на 5 от дюзите, казват ми да замеря компресията, защото може да е объркано нещо при събирането на мотора, след като са го отваряли.Отивам в друг сервиз, замерват ми компресията- 28 на всички цилиндри, даже попитах сигурни ли са, защото това е компресия почти като при нова кола, но казаха, че няма грешка.Казах им, че вече не знам какво да правя и попитах да нося ли дюзите за рециклаж, но казаха, че това не било от тях.Добре де, от какво е?Ами не знаели.Забравих да спомена, че замериха и подгревните свещи, 4 са си заминали, вероятно и релето, но сега времето било вече топло и това не давало никакво значение.Имал съм доста дизели и с почти всички съм имал проблеми, но чак да изпадна в безизходица не ми се беше случвало.Моля ако някой колега е имал подобен проблем, да даде съвет.Благодаря предварително.
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Проблем БМВ Е60 525
А вкараха ли кодовете на дюзи те ??????
- ewgeniew
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.04.2017
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 525 Д
Re: Проблем БМВ Е60 525
pepsin написа:А вкараха ли кодовете на дюзи те ??????
Вчера бях при Ясен, оказа се, че кодовете на дюзите не са вкарани.Замери колата с KTS диагностика и се оказа, че САМО 2-ра дюза не е в нормите.Не знам, но мога да кажа, че си разбира от работата.Каза ми да я сменя с работеща и ако не се получи да търсим проблема в писането на софтуера за ДПФ-а (ремапа), но мисли, че ще се оправи още със смяната.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ewgeniew
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.04.2017
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 525 Д
Re: Проблем БМВ Е60 525
pepsin написа:А вкараха ли кодовете на дюзи те ??????
Здравей!!!
Вчера бях при Явор в София.Оказа се, че не са вкарани кодове на дюзите.Направи ми диагностика с KTS уред и чудо, само втора дюза извън нормите +2,2, всички останали леко на минус с изключение на шеста, която е перфектна.
1-ва: -0,91
2-ра: 2,2
3-та:-0,61
4-та:-0,59
5-та:-0,35
6-та: 0,22
Това са показателите на живо от снимката, която заснех.Та Ясен ми каза да сменя дюзата и ао случайно не се оправи, ще потърси проблема в писането на софтуера (ремапа) за ДПФ-а, но е почти сигурен, че всичко е от тази дюза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Проблем БМВ Е60 525
Колега ходил ли си в сервиз на БМВ ( М-кар, Дару и т.н.) или на адекватен майстор препоръчван от колегите, ако не си пробвай може и да има ефект 

- ewgeniew
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.04.2017
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 525 Д
Re: Проблем БМВ Е60 525
Exclusive89 написа:Колега ходил ли си в сервиз на БМВ ( М-кар, Дару и т.н.) или на адекватен майстор препоръчван от колегите, ако не си пробвай може и да има ефект
Колега, ходих при двама препоръчани от тук.От първия не съм доволен.Няма да го спомена за сега, за да видя как ще завърши цялата сага с колата.Вчера бях при друг, който ми направи диагностика с KTS и ми обясни нагледно и доста подробно.Оказа се, че имам проблем на втора дюза, ще я сменя със здрава такава и ще напиша какво е по нататъшното развитие. Вероятно ще трябва да се вкарат и кодовете на дюзите, защото не са , а аз дори не знаех, че на BOSH дюзите се кодират.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем БМВ Е60 525
Форумни сервизи , в дару ще му набият 2000-3000 лева за смяна на дюзи и други глезотийки .. според мен това си е някаква дюза, след като ти пали трудно и колата сутрин и пуши ..
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани