БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2017
Пол: Мъж

БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Apostolowich » 02 Яну 2017, 20:38

Здравейте на всички, нов съм във форума но спешно имам нужда от помощ понеже проблема на колата е шокиращ. Значи отивам да гледам едно БМВ 535д и преди това бях чел 2-3 статии кои неща да гледаме при избор на 2ра употреба дизелов автомобил. Картерно налягане-НЕ , Свирене,виене,църкане на турбото-НЕ, Течове под колата-НЕ ,Следи от масло около турбото и турбо пътищата-НЕ, Сив пушек при форсиране на място-НЕ. Общо взето това с което аз съм запознат относно автомобилите, не забелязах никакъв симптом на нещо нередно. Качихме се за тест драйв(не карах аз а собственика) вс наред без някакви странни шумове от двигателя, натискаш газта и колата пощурява-върви като самолет, скоростите мени гладко без блъскане чукане и т.н, общо взето кво друго можеш да искаш от една кола. Отидохме при един познат дето е механик, и тои гледа същите неща, качи се да се возим, и ми каза колата е ок взимай я. Така и направих , купих я :lalala: :lalala: . Точно след два часа тръгвам за Бирмингам(живея в Англия) и през града си карам настъпвам я, колата от 80кмч правя кик даун и почва да свети блокаж, голям кеф. След това се качвам на магистралата реших да я пробвам на топ скорост и познайте кво..... кик даун на 3та и колата заби и стои на едно място в обороти около 3750/м и нито мени скорост :banghead: :banghead: , нито набира. :ranting: :ranting: Пускам газта, давам пак газ пак същото. Полудях, спря да набира , изобщо все едно казам 520д даже по слабо. Като натискам газта плавно си ускорява до 200 без да има яд,но само ако е плавно, дам ли кик даун пак същото. Пристигнах в града, градско пак едвам набираше, спрях при брачеда полафихем си малко, качих се да карам , пак върви като щура. Не знам какво може да е това, много се паникьосах, щото нямаше никакви признаци на нещо подобно като я взех :dunno: :dunno: . Друго като детайл е,че докато карам на автопилот на 2к оборота държи 140км/ч , и оборотите леко варират постоянно от 1900 до 2100. Имам и видео днес сутринта като я запалих ми се стори че много пуши, все едно съм запалил КАМАЗ , пълен ужас. Моля помагайте.

МОД: Одобрявам темата ти единствено поради факта, че си в чужда държава и ще те накажат жестоко в сервизите...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Dextuar » 03 Яну 2017, 10:37

Влиза в авариен, виж тук и ползвай търсачката

viewtopic.php?f=116&t=415871

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Trixster » 03 Яну 2017, 11:33

по тема 1: - колата влиза в авариен режим, защото явно пренадува при рязко подаване на газ. Знаеш ли дали колата е мапната ? Възможно е да има нужда да се погледнат турбините и вакумите, но за тези неща има тема, която може да погледнеш.

по тема 2: - плаването на оборотите най-вероятно е от хидротрансформатора. на същата скорост на автопилот влезни в ръчен режим и включи 5-та скорост и погледни какво се случва. После премини на 6-та и пак погледни какво се случва. Подозирам, че колата се лашка леко и търси обороти да свали или качи предавка. За хидротрансформатора също има тема.

П.С.
Успех ;-)
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2017
Пол: Мъж

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Apostolowich » 03 Яну 2017, 15:47

dextuar написа:Влиза в авариен, виж тук и ползвай търсачката

viewtopic.php?f=116&t=415871


Ами аз тази тема я прочетох снощи, но мисля че моя проблем е друг защото при хората се случва над 220 а при мен на 120.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2017
Пол: Мъж

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Apostolowich » 03 Яну 2017, 15:51

Trixster написа:по тема 1: - колата влиза в авариен режим, защото явно пренадува при рязко подаване на газ. Знаеш ли дали колата е мапната ? Възможно е да има нужда да се погледнат турбините и вакумите, но за тези неща има тема, която може да погледнеш.

по тема 2: - плаването на оборотите най-вероятно е от хидротрансформатора. на същата скорост на автопилот влезни в ръчен режим и включи 5-та скорост и погледни какво се случва. После премини на 6-та и пак погледни какво се случва. Подозирам, че колата се лашка леко и търси обороти да свали или качи предавка. За хидротрансформатора също има тема.

П.С.
Успех ;-)


Благодаря за скорошните отзиви. Днес отидох на диагностика и ми дадоха принтиран лист с грешките, също така човека от сервиза ми каза че колата влиза в авариен режим защото вероятно ЕГР клапана е запушен и предното гърне дето е меката връзка е спукано.Също така имам и една подгревна свещ за смяна,това разчетох аз. Прикачам листа и моля ако някой може да разчете нещо нека да пише :bchug: Записах си час и утре ще ходя да чистят ЕГР клапана и да заварят новата мека връзка, пък да видим :lalala:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от CrazyElement » 03 Яну 2017, 19:42

Поне според мен проблема му идва е не правилно премахнат ДПФ. Макар че , както му казах на колегата нека да си смени всички вакуми не са скъпи , не виждам да има записана грешка на клапаните на турбото , така че според мен всичко ще излезе някакъв калпав софтуер , който са му наляли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от DiGital » 03 Яну 2017, 20:31

Къде пише, че дпф-а е премахнат? Тези коли и без софтуер си вървят. Грешки 4166, 4cf3 ги има при коли които са с премахнат ДПФ и без софтуер по принцип. Тука грешката която може да спре колата е 4cf3 . Имал съм 1 случай - махнат ДПФ, но ватата беше оставена и впоследствие запушила цялата генерация. Много лесно - ако колата съска здраво от меката връзка - някъде е запушено. Също тези коли са с ел. управление на турбото. Тези вакууми въобще несе занимавайте, нее там проблема. Също има и грешки за неравномерна работа на 2 дюзи/цилиндъра. Има грешка за ламбда сонда - тука http://gallery.xpowerforums.com/data/57 ... 9_4187.JPG редовно се появяват проблеми с кабелите, може да погледнеш за нещо скъсано.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е61

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от krasimir4089 » 03 Яну 2017, 20:49

Здравейте,
Имам подобен проблем и с моята кола
Колата е е61 2005 година 2.5 дизел ръчка след смяна на спукан колектор с нов чугунен колата загуби мощност и много трудно вдига над 120 км. Записва грешки 4507 и 4530.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2017
Пол: Мъж

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Apostolowich » 03 Яну 2017, 22:15

DiGital написа:Къде пише, че дпф-а е премахнат? Тези коли и без софтуер си вървят. Грешки 4166, 4cf3 ги има при коли които са с премахнат ДПФ и без софтуер по принцип. Тука грешката която може да спре колата е 4cf3 . Имал съм 1 случай - махнат ДПФ, но ватата беше оставена и впоследствие запушила цялата генерация. Много лесно - ако колата съска здраво от меката връзка - някъде е запушено. Също тези коли са с ел. управление на турбото. Тези вакууми въобще несе занимавайте, нее там проблема. Също има и грешки за неравномерна работа на 2 дюзи/цилиндъра. Има грешка за ламбда сонда - тука http://gallery.xpowerforums.com/data/57 ... 9_4187.JPG редовно се появяват проблеми с кабелите, може да погледнеш за нещо скъсано.

Колега според теб възможно ли е да е премахнат дпф и да не е пипано нищо по софтуера и затова да влиза в то режим ? :roll: а относно неравномерната работа на дюзите , какво означава , понеже колата работи равномерно на тихи обороти. Само сутрин като я запаля прави яко пушилка и след около 1 минута изчезва . Това дъщо ме притеснява... :banghead: :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от (h)aman » 03 Яну 2017, 23:39

Какъв цвят е пушилката? Колата пуши ли черно като я настъпваш ?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2017
Пол: Мъж

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Apostolowich » 04 Яну 2017, 0:15

(h)aman написа:Какъв цвят е пушилката? Колата пуши ли черно като я настъпваш ?

Ами бял , сив ли не мога да го оприлича , но морише все едно съм запалил камаз.... иначе после изчезва и няма никакъв, малко черен но това е след като я настъпя до. 4,500... гледах клип че това е признак на запушен ЕГР и вярвам да е от това.... илиии не че толкова вярвам по скоро ми се иска да е от това чееее лошо :roll: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от CrazyElement » 04 Яну 2017, 0:57

Горе колегата е казал причината , колегата с проблема е спестил , че е премахнат ДПФ , на мен ми го каза на лично , каза , че уж е премахнат " професионално" е не е премахнат очевидно професионално там му е проблема , грешката на 2те дюзи е за адаптация 100% е заради някакъв гаден ремап, пушенето сутрин при запалване е коментирано безброй много пъти и е защото колегата има изгоряла подгревна свещ , общо взето , кара засега така в Англия , търси някъде дали могат да му премахнат наистина професионално ДПФ и ако не е много пари го прави и като си дойде в БГ му наливат читав софтуер и всичко е 6+.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Dextuar » 04 Яну 2017, 9:29

Да купува от ибей един МППС и дистанционно някой може да му го направи за 100-200 лв от България, няма смисъл да я кара колата в това състояние

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от CrazyElement » 05 Яну 2017, 0:26

dextuar написа:Да купува от ибей един МППС и дистанционно някой може да му го направи за 100-200 лв от България, няма смисъл да я кара колата в това състояние



То трябва първо да отиде някъде да му махнат самия ДПФ като хората , и после ще го мисли софтуера , че както колегата горе е описал в момента има стабилен back pressure и не мисля , че това е много полезно за турбините...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2017
Пол: Мъж

Re: БМВ Е60 535д, проблем с ускорението

Мнение от Apostolowich » 05 Яну 2017, 2:18

Пичове оказа се че дпф изобщо не е майнат и оставих колата още един ден, казаха че утре ще го изчестят , а това до колко е ефективно не знам. Дали е възможно всичко горе описаното да идва от спуканата мека връзка на гърнето, запуления дпф и егр ? Утре ще пиша какъв е резултата :lalala:

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook