Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Здравейте колеги,
Искам да попитам дали някой от вас се сблъсквал с такъв гаден звук на раздрънката ламарина след 2.5 до към 3.2 оборота само когато колата е топла. Знам, че този мотор има детска болест от изпускателният колектор, разбира се и аз го набедих, но дори и след неговата смяна нещата не се промениха грам. Дюзите са ок, турбото го смених. Изпускателният колектор и турбото ги направих преди 800км, като и преди тяхната смяна пак дрънчеше на ламарина и това е ако започнеш да набираш. Звука е ужасен цялото купе кънти и усещаш странни вибрации в пода на купето. Търсих подобна тема по другите форуми и намерих една точно в бимерфест-а но там няма отговор на този проблем.
Колата е автомат .
Благодаря ви предварително.
Искам да попитам дали някой от вас се сблъсквал с такъв гаден звук на раздрънката ламарина след 2.5 до към 3.2 оборота само когато колата е топла. Знам, че този мотор има детска болест от изпускателният колектор, разбира се и аз го набедих, но дори и след неговата смяна нещата не се промениха грам. Дюзите са ок, турбото го смених. Изпускателният колектор и турбото ги направих преди 800км, като и преди тяхната смяна пак дрънчеше на ламарина и това е ако започнеш да набираш. Звука е ужасен цялото купе кънти и усещаш странни вибрации в пода на купето. Търсих подобна тема по другите форуми и намерих една точно в бимерфест-а но там няма отговор на този проблем.
Колата е автомат .
Благодаря ви предварително.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Здравей колега,
премахнат ли ти е ДПФ-а ? При мен има подобен звук, защото ДПФа е изтърбушен, и се получава резонанс в гърнето му - кухо е (Но при мен, вътре в купето не се чува почти нищо). Но, по изпускателната система има и доста меки връзки, възможно е някъде и тръбите, гърнетата по изпускателната система да вибрират и да се допират до купето, от където да идва шума при теб. Според мен вдигни колата, махни корите и огледайте добре. Със сигурност ще видите от къде се пренасят вибрациите
може да хвърлиш поглед и на тампоните на двигателя и скоростите.
премахнат ли ти е ДПФ-а ? При мен има подобен звук, защото ДПФа е изтърбушен, и се получава резонанс в гърнето му - кухо е (Но при мен, вътре в купето не се чува почти нищо). Но, по изпускателната система има и доста меки връзки, възможно е някъде и тръбите, гърнетата по изпускателната система да вибрират и да се допират до купето, от където да идва шума при теб. Според мен вдигни колата, махни корите и огледайте добре. Със сигурност ще видите от къде се пренасят вибрациите

може да хвърлиш поглед и на тампоните на двигателя и скоростите.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Демпферната шайба проверил ли си я ?
Погледни темите където е писано за нея. Стържещия звук се чува и при подаване на газ на място, когато е демпфера.
Погледни темите където е писано за нея. Стържещия звук се чува и при подаване на газ на място, когато е демпфера.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Колеги, звука го има и на място но когато форсирам но не е толкова силно отчетлив но пак само след 2.5- до 3.2 след това го няма. ДПФ нямам , пеперудки нямам, но нямам не защото съм ги махал а защотот така е излезнала колата от завода. Със сигурност не е от гърнетата прегледах ги. Звучи като от пеперудки и идва все едно от смукателният колектор. Довечера ще ровя.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
в такъв случай, наистина метни едно око на шайбата 

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Така както го описваш м/у 2-3000 rpm-а стържещ звук си мяза точно да демпфер. Ето ти темата:
viewtopic.php?f=116&t=308134&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80
viewtopic.php?f=116&t=308134&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Trixster написа:Така както го описваш м/у 2-3000 rpm-а стържещ звук си мяза точно да демпфер. Ето ти темата:
viewtopic.php?f=116&t=308134&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80
Благодаря,
Довечера ще го погледна... ще погледна и тампоните на мотора и скоростите.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
ivo86 написа:Trixster написа:Така както го описваш м/у 2-3000 rpm-а стържещ звук си мяза точно да демпфер. Ето ти темата:
viewtopic.php?f=116&t=308134&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80
Благодаря,
Довечера ще го погледна... ще погледна и тампоните на мотора и скоростите.
Тц, не е от демферната шайба, няма вибрации поне не видях...
Някакви други предположения ?
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
ivo86 написа:ivo86 написа:Trixster написа:Така както го описваш м/у 2-3000 rpm-а стържещ звук си мяза точно да демпфер. Ето ти темата:
viewtopic.php?f=116&t=308134&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80
Благодаря,
Довечера ще го погледна... ще погледна и тампоните на мотора и скоростите.
Тц, не е от демферната шайба, няма вибрации поне не видях...
Някакви други предположения ?
Не е задължително да има вибрации, а звука е от там. За да видиш дали е разбита трябва да я свалиш.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Trixster написа:ivo86 написа:ivo86 написа:Trixster написа:Така както го описваш м/у 2-3000 rpm-а стържещ звук си мяза точно да демпфер. Ето ти темата:
viewtopic.php?f=116&t=308134&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80
Благодаря,
Довечера ще го погледна... ще погледна и тампоните на мотора и скоростите.
Тц, не е от демферната шайба, няма вибрации поне не видях...
Някакви други предположения ?
Не е задължително да има вибрации, а звука е от там. За да видиш дали е разбита трябва да я свалиш.
Добре ще го видя това. Само да вметна,че колата е на 142к км. На колко км ориентировъчно трябва да замине тази шайба ?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
ivo86 написа:Добре ще го видя това. Само да вметна,че колата е на 142к км. На колко км ориентировъчно трябва да замине тази шайба ?
Моята се предаде на 170к км.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Колеги,
Колкото и смешно да зчучи мисля,че открих проблема или поне така си мисля, днес след работа ще съм на 100% сигурен. Откачих вакума на геометрията за турбото от вакум помпата и проблема изчева, слагам по по време на запален автомобил и нещата отново се появяват. Поръчах снощи една вакум помпа нова на пиербурк и ще видя резултата. Шайбата определено не е със стетоскопа се заиграх доста. Звука идва от вакум помпата според мойто заключение
.
Колкото и смешно да зчучи мисля,че открих проблема или поне така си мисля, днес след работа ще съм на 100% сигурен. Откачих вакума на геометрията за турбото от вакум помпата и проблема изчева, слагам по по време на запален автомобил и нещата отново се появяват. Поръчах снощи една вакум помпа нова на пиербурк и ще видя резултата. Шайбата определено не е със стетоскопа се заиграх доста. Звука идва от вакум помпата според мойто заключение

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
ivo86 написа:Колеги,
Колкото и смешно да зчучи мисля,че открих проблема или поне така си мисля, днес след работа ще съм на 100% сигурен. Откачих вакума на геометрията за турбото от вакум помпата и проблема изчева, слагам по по време на запален автомобил и нещата отново се появяват. Поръчах снощи една вакум помпа нова на пиербурк и ще видя резултата. Шайбата определено не е със стетоскопа се заиграх доста. Звука идва от вакум помпата според мойто заключение.
Колега, за мен е странно да е вакум помпата- тя просто прави вакум, захранва още няколко консуматора, ако има механичен проблем с нея, не би трябвало да се влияе от изваждането на един консуматор. По-скоро след като извадиш маркуча за управление на турбината и шума изчезва, би трябвало проблема да е в турбината. За статистиката, има и един много неприятен вариант- проблем с хидротрансформатора. Ще следя темата в развитието и и дано наистина да е вакум помпата.

- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
zvetiko написа:ivo86 написа:Колеги,
Колкото и смешно да зчучи мисля,че открих проблема или поне така си мисля, днес след работа ще съм на 100% сигурен. Откачих вакума на геометрията за турбото от вакум помпата и проблема изчева, слагам по по време на запален автомобил и нещата отново се появяват. Поръчах снощи една вакум помпа нова на пиербурк и ще видя резултата. Шайбата определено не е със стетоскопа се заиграх доста. Звука идва от вакум помпата според мойто заключение.
Колега, за мен е странно да е вакум помпата- тя просто прави вакум, захранва още няколко консуматора, ако има механичен проблем с нея, не би трябвало да се влияе от изваждането на един консуматор. По-скоро след като извадиш маркуча за управление на турбината и шума изчезва, би трябвало проблема да е в турбината. За статистиката, има и един много неприятен вариант- проблем с хидротрансформатора. Ще следя темата в развитието и и дано наистина да е вакум помпата.
дам, ама Торка не би трябвало да го усеща на място ....си мисля де

- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
zvetiko написа:ivo86 написа:Колеги,
Колкото и смешно да зчучи мисля,че открих проблема или поне така си мисля, днес след работа ще съм на 100% сигурен. Откачих вакума на геометрията за турбото от вакум помпата и проблема изчева, слагам по по време на запален автомобил и нещата отново се появяват. Поръчах снощи една вакум помпа нова на пиербурк и ще видя резултата. Шайбата определено не е със стетоскопа се заиграх доста. Звука идва от вакум помпата според мойто заключение.
Колега, за мен е странно да е вакум помпата- тя просто прави вакум, захранва още няколко консуматора, ако има механичен проблем с нея, не би трябвало да се влияе от изваждането на един консуматор. По-скоро след като извадиш маркуча за управление на турбината и шума изчезва, би трябвало проблема да е в турбината. За статистиката, има и един много неприятен вариант- проблем с хидротрансформатора. Ще следя темата в развитието и и дано наистина да е вакум помпата.
Чесно да ви кажа, и аз не знам но от там ми идва шума. Тубото е на има няма 800км но и с предишната турбина го правише същото. Да ти кажа според мен не е само един консуматор, това не управлява ли и ЕГР-а сервто и турбото... важното е, че спира като го махна и се появява когато го сложа. Звука е на ламарина и все едно превърта лагер или втулка. Само когато е загряла колата когато е студена го няма.
Не ми се вярва да е от торка, въпреки,че се усещат вибрациите от зука точно под краката. Ще го мисля ако не е помпата... здраве да е, ще продължа със следващата част и така. Изгледах доста клипчета за вакум помпа и мога да кажа, че има голяма вероятност. Със стестоскопа пак казвам доста силно се усеща дрънченето на вакумпомпата, но може и да се предава не знам.
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани