Е60 535d - забива в движение
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Е60 535d - забива в движение
Търсих из другите теми за подобен на моя проблем, но не успях да намеря.
Миналата седмица пътувах извън града и при едно изпреварване (не беше сериозно настъпване) колата заби и едвам успях да изпреваря. Изгасих колата и след като запалих отново, всичко беше ок и продължих по пътя. Цяла седмица карах в София и не е имало проблем.
Днес отново пътувах извън София и ми се случи същото, пак при изпреварване и пак не я бях настъпил сериозно. Отново изгасих колата и при стартиране всичко беше Ок. След 50-60 км. обаче, отново заби. Пак рестартирах. Последва не забиване, а направо изгуби цялата мощност, а като намалих буквално изгасна сама. Стигнах в София и докато се прибера до вкъщи го направи още два-три пъти, като последният дори запалих с малко повече въртене.
Прочетох я с INPA и прикачвам грешките:
Едната грешка знам, че е за IBS-а, който смених с друг, втора употреба, но все още отчита, като грешка. Другата е за датчика за нивото на маслото, който ще сменя на следващата смяна на маслото. Другите не ми говорят нищо.
От прочетеното из други теми ми мина през главата за евентуален проблем с датчик на колянов вал...?
Ще са ми от полза всякакви мнения
Миналата седмица пътувах извън града и при едно изпреварване (не беше сериозно настъпване) колата заби и едвам успях да изпреваря. Изгасих колата и след като запалих отново, всичко беше ок и продължих по пътя. Цяла седмица карах в София и не е имало проблем.
Днес отново пътувах извън София и ми се случи същото, пак при изпреварване и пак не я бях настъпил сериозно. Отново изгасих колата и при стартиране всичко беше Ок. След 50-60 км. обаче, отново заби. Пак рестартирах. Последва не забиване, а направо изгуби цялата мощност, а като намалих буквално изгасна сама. Стигнах в София и докато се прибера до вкъщи го направи още два-три пъти, като последният дори запалих с малко повече въртене.
Прочетох я с INPA и прикачвам грешките:
Едната грешка знам, че е за IBS-а, който смених с друг, втора употреба, но все още отчита, като грешка. Другата е за датчика за нивото на маслото, който ще сменя на следващата смяна на маслото. Другите не ми говорят нищо.
От прочетеното из други теми ми мина през главата за евентуален проблем с датчик на колянов вал...?
Ще са ми от полза всякакви мнения

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Е60 535d - забива в движение
Отиди някъде да ти видят добре грешките така нищо не разбирам , моята беше така и беше датчик за налягане на голямата турбина ..., като в началото забиваше много рядко после почна да забива след 5 мин.
Re: Е60 535d - забива в движение
Тази сутрин, като колата е студена нямах проблем до работа. Явно забиването става на загрял двигател.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е60 535d - забива в движение
Прочети колата с ИСТА като за начало
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Е60 535d - забива в движение
Да наистина я прочети с ISTA, там има по-подробна информация + план, ако някой проблем евентуално може да се оправи с адаптиране или друга настройка. Като гледам доста грешки са се натрупали.
Re: Е60 535d - забива в движение
Оказа се помпата в резервоара. А гасненето явно се дължи на това, че горивото ми беше към минимума.
Посъветвайте ме, каква помпа да търся, предполагам само нова.
Посъветвайте ме, каква помпа да търся, предполагам само нова.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Е60 535d - забива в движение
Alexius написа:, предполагам само нова.
е не,метни нещо втора употреба и очаквай скоро отново да забиваш при ускорение.535 предполага,че поддръжката няма да е в тежест!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Е60 535d - забива в движение
павката написа:Alexius написа:, предполагам само нова.
е не,метни нещо втора употреба и очаквай скоро отново да забиваш при ускорение.535 предполага,че поддръжката няма да е в тежест!
И какво значи това 535 предполага, че поддръжката няма да е в тежест .. аз не намирам особена разлика в цените между 530 и 535! Съвета ми към колегата е ако втора ръка не е много пари пробвай с нея , обаче ако е скъпа , по-добре нова наистина. Аз така направих с вакум помпата , нова с отстъпка ми излезе 450, втора ръка ми искаха 220, е взех нова.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е60 535d - забива в движение
CrazyElement написа:павката написа:Alexius написа:, предполагам само нова.
е не,метни нещо втора употреба и очаквай скоро отново да забиваш при ускорение.535 предполага,че поддръжката няма да е в тежест!
И какво значи това 535 предполага, че поддръжката няма да е в тежест .. аз не намирам особена разлика в цените между 530 и 535! Съвета ми към колегата е ако втора ръка не е много пари пробвай с нея , обаче ако е скъпа , по-добре нова наистина. Аз така направих с вакум помпата , нова с отстъпка ми излезе 450, втора ръка ми искаха 220, е взех нова.
А както ти казах, можеше просто да си я занитиш наново и щеше да ти излезе 0. Ако си сигурен, че е от помпата - нова, иначе бих пробвал от морга, поне може да я върнеш, ако не е от нея

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Е60 535d - забива в движение
dextuar написа:CrazyElement написа:павката написа:Alexius написа:, предполагам само нова.
е не,метни нещо втора употреба и очаквай скоро отново да забиваш при ускорение.535 предполага,че поддръжката няма да е в тежест!
И какво значи това 535 предполага, че поддръжката няма да е в тежест .. аз не намирам особена разлика в цените между 530 и 535! Съвета ми към колегата е ако втора ръка не е много пари пробвай с нея , обаче ако е скъпа , по-добре нова наистина. Аз така направих с вакум помпата , нова с отстъпка ми излезе 450, втора ръка ми искаха 220, е взех нова.
А както ти казах, можеше просто да си я занитиш наново и щеше да ти излезе 0. Ако си сигурен, че е от помпата - нова, иначе бих пробвал от морга, поне може да я върнеш, ако не е от нея
Е карах я на два стругаря в Хасково и никой не можеше да я направи , и не ми се занимаваше да я пращам до София където да я направят

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е60 535d - забива в движение
Баща ми я отвори и занити по съвет на колега от форума, не е стругар, идеята е, че някои неща могат евтино да се отремонтират
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Е60 535d - забива в движение
Хора кво ви става? единия дискове струговал другия помпа да търси втора употреба!?! вие 535д ли карате или тдс?
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Е60 535d - забива в движение
motor написа:Хора кво ви става? единия дискове струговал другия помпа да търси втора употреба!?! вие 535д ли карате или тдс?
Гледай си в твоята паница и не ни давай на нас съвети какво да правим.
- kopi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: Е60 535d - забива в движение

В първия момент предположих, че е датчика на коляновия вал както ме мъчи мен известно време, но явно ти вече си открил своя проблем

От грешките на разпечатката нито енда не видях да е за тадчика за коляновия вал, но и тя не винаги излиза, късмет е ако се засече доколкото знам.
9501 Steering-angle sensor not calibrated
94F9 Steering Wheel Angle Sensor
4A27 Intelligent Battery Sensor
4B37 Oil Sensor
3EFC Thermal oil level sensor, signal
5EBA Steering angle sensor plausibility
A3E8

E18D Wake up network unsuccessful

Колега, бая си ги насъбрал, вземи стегни се ...

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани