Доагностика в движение
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Доагностика в движение
Здравейте колеги,
От няколко дни имах странно поведение на колата.
Завишен разход, бучене/ръмжене(особено от 1500 оборота нагоре), припушване при настъпване( с премахнат инизолиран ДПФ Е, но до сега не пушеше), липса на мощност.
Вчера я закачих- нямаше грешки. Дюзите са с добри корекции на студен мотор - според мен де:

Но ми направи впечатление, че има разлика в изискуемото и реалното налягане на турбината.

Така или иначе от доста време се канех да почистя дебитомера - направих го. Свалих и почистих със спрей за дебитомери (мерси Роби!)
По време на свалянето забелязах че тръбата от дебитомера (въздушния филтър) към турбината беше поизлязла (от към турбината), наместих я.
(Турбината си изглежда чудесно ч, минимален лифт имаше в лопатките и никакво нарушение на формата/цялостта им, минимално омасляване също имаше - но то и трябва да си има)
Почистих и мап-а със контактен спрей (защото преди 2-3к км беше записала грешка в него).
Сглобих всичко отново.
Забелязах обаче друго - кулера минотпред е силно омаслян в дяснаа част - може да е спукан или маркуча отзад да не е затегнат добре - ще го проверя допълнително.
Запалих колата - и поне звука беше значително по-добър.
След малко тръгвам да ходя НА Враца, и ми се иска да следв налягането на турбината по пътя. Ок ли е да се кара толкова време с включен кабел и пусната инпа? Не съм го правил затова по-добре да питам
Следващ въпрос... Ако се налага да подменям кулера ... Има ли смисъл да слагам от 535 или друг ... В смисъл - по-голям? Просто да си знам .. Ако стигна до подмяна ?
Благодаря колеги!
Ще съм благодарен на бърз птговор за диагностиката в движение, че след малко тръгвам. Според мен не трябва да има никакъв проблем, ама реших че от питане не боли
Sent from my iPhone using Tapatalk
От няколко дни имах странно поведение на колата.
Завишен разход, бучене/ръмжене(особено от 1500 оборота нагоре), припушване при настъпване( с премахнат инизолиран ДПФ Е, но до сега не пушеше), липса на мощност.
Вчера я закачих- нямаше грешки. Дюзите са с добри корекции на студен мотор - според мен де:

Но ми направи впечатление, че има разлика в изискуемото и реалното налягане на турбината.

Така или иначе от доста време се канех да почистя дебитомера - направих го. Свалих и почистих със спрей за дебитомери (мерси Роби!)
По време на свалянето забелязах че тръбата от дебитомера (въздушния филтър) към турбината беше поизлязла (от към турбината), наместих я.
(Турбината си изглежда чудесно ч, минимален лифт имаше в лопатките и никакво нарушение на формата/цялостта им, минимално омасляване също имаше - но то и трябва да си има)
Почистих и мап-а със контактен спрей (защото преди 2-3к км беше записала грешка в него).
Сглобих всичко отново.
Забелязах обаче друго - кулера минотпред е силно омаслян в дяснаа част - може да е спукан или маркуча отзад да не е затегнат добре - ще го проверя допълнително.
Запалих колата - и поне звука беше значително по-добър.
След малко тръгвам да ходя НА Враца, и ми се иска да следв налягането на турбината по пътя. Ок ли е да се кара толкова време с включен кабел и пусната инпа? Не съм го правил затова по-добре да питам

Следващ въпрос... Ако се налага да подменям кулера ... Има ли смисъл да слагам от 535 или друг ... В смисъл - по-голям? Просто да си знам .. Ако стигна до подмяна ?
Благодаря колеги!

Ще съм благодарен на бърз птговор за диагностиката в движение, че след малко тръгвам. Според мен не трябва да има никакъв проблем, ама реших че от питане не боли

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Доагностика в движение
Няма проблем, гледай си я в движение, най-добре с ИСТА и скрийн рекордер
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Доагностика в движение
dextuar написа:Няма проблем, гледай си я в движение, най-добре с ИСТА и скрийн рекордер
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря ти, уви не мога да пусна в момента ИСТА-та и не съм свалил рекордер. ще видим как ще е положението


- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Доагностика в движение
Аз редовно я гледам в движение. Само ако поне някакви луди данни да ти връща не се шашкай. Китайските кабели ( ако си с такъв ) го правят този номер. Пиши като намериш виновника. Успех!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Доагностика в движение
По някое време ме изхвърли спря да работи но иначе данните бяха интересни.
При по-плавно ускорение разликата в турбината идваха от порядъка на 200 единици между изискуемата и реалната.
При рязко стъпване и във високите обороти - бяха почти идентични. Вероятно проблема е в кулера. Допускам че изпуска налягането. Продължавам с тестовете и ще кажа
Sent from my iPhone using Tapatalk
При по-плавно ускорение разликата в турбината идваха от порядъка на 200 единици между изискуемата и реалната.
При рязко стъпване и във високите обороти - бяха почти идентични. Вероятно проблема е в кулера. Допускам че изпуска налягането. Продължавам с тестовете и ще кажа

Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Доагностика в движение
ако дърпа от кулера би трябвало да го чуеш - ще свисти като се дава газ.
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Доагностика в движение
И при мен е същото. Поръчал съм Мап и маф ... От кулера нищо не се чува. От никъде не се чува нищо всъщност...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Доагностика в движение
Трудно ми е да чуя свистене дали има, защото моята е с премахнат дпф и попринцип си просвирва, най-много се чува принмахане на крака от педала на газта и падането на оборотите.
За момента колата се държи доста добре, набира стабилно и прочие. А след като се върна от Хърватска, ще я вкарам в бокса за проверка на всичко и вероятно за смяна на Торка, че не ми се отшага повече.
Така или иначе има нешо около кулера защото е силно омаслен при това в предната част... Но да, възможно е да е пт маркуча отзад. Като разбера ще кажа. Благодаря колеги!
Sent from my iPhone using Tapatalk
За момента колата се държи доста добре, набира стабилно и прочие. А след като се върна от Хърватска, ще я вкарам в бокса за проверка на всичко и вероятно за смяна на Торка, че не ми се отшага повече.
Така или иначе има нешо около кулера защото е силно омаслен при това в предната част... Но да, възможно е да е пт маркуча отзад. Като разбера ще кажа. Благодаря колеги!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Доагностика в движение
Никакъв проблем няма да караш колкото си искаш със закачен кабел и софтуер.
В device manager на в настройките на кабела има едно поле "latency" - свали го "1" (по дефоулт е 16)
При мене егр, дебитомер, мап, маркучета, колектор, клапи на 90 съм сигурен, че са ок. ДПФ колата не е имала.
Като се кара градско и се даде жега припушва, като е извънградско и има кик даун - не пуши или съвсем малко.
Аз също искам да отида при някой, който ги чува дизелите и софтуер. Предполагам нещо свързано с турбини, вакуми,
някой датчик или нещо от сорта.
След с интерес :-)
В device manager на в настройките на кабела има едно поле "latency" - свали го "1" (по дефоулт е 16)
При мене егр, дебитомер, мап, маркучета, колектор, клапи на 90 съм сигурен, че са ок. ДПФ колата не е имала.
Като се кара градско и се даде жега припушва, като е извънградско и има кик даун - не пуши или съвсем малко.
Аз също искам да отида при някой, който ги чува дизелите и софтуер. Предполагам нещо свързано с турбини, вакуми,
някой датчик или нещо от сорта.
След с интерес :-)
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Доагностика в движение
Абе аз скоро време ще влизам при Ники в бокса, ама вероятно няма да е тази седмица, че имам доста работа а после заминавам за Хърватска.
Тези дни АКО успея да отделя малко време ще видя колата на канал, за да огледам кулера и маркучите около него, както и вакуумите.
Та колеги, ако реша да подменям кулера ... има ли смисъл и ефект от поставянето на по-голям, примерно от 535 или да си слагам стандартния ? Не е ремапвана (все още) колата ?
Тези дни АКО успея да отделя малко време ще видя колата на канал, за да огледам кулера и маркучите около него, както и вакуумите.
Та колеги, ако реша да подменям кулера ... има ли смисъл и ефект от поставянето на по-голям, примерно от 535 или да си слагам стандартния ? Не е ремапвана (все още) колата ?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани