М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Здравейте колеги, от около месец имам следния проблем:
При палене на колата, когато не е била карана повече от един ден има много неравномерна работа и дори да изравни оборотите пак има някакво притрисане в цялата кола. Имаше период в който не я бях палил една седмица, след като запали (съвсем нормално) работеше много зле, дори едва не угасна. Опитах да я изфорсирам за да я накарам да изглади работата на двигателя, но тя почти не можеше да се форсира..след 2400 оборота започваше да глъхне.
Като я закача на диагностика нямам никакви грешки, освен еърбега с който още не съм се преборил.
Прикачам видео за да добиете представа, колата не е палена около 18 часа. Ако имате идеи на какво може да се дължи това ще съм много благодарен да ги споделите!
Колата е Е60 520i 2005г.
При палене на колата, когато не е била карана повече от един ден има много неравномерна работа и дори да изравни оборотите пак има някакво притрисане в цялата кола. Имаше период в който не я бях палил една седмица, след като запали (съвсем нормално) работеше много зле, дори едва не угасна. Опитах да я изфорсирам за да я накарам да изглади работата на двигателя, но тя почти не можеше да се форсира..след 2400 оборота започваше да глъхне.
Като я закача на диагностика нямам никакви грешки, освен еърбега с който още не съм се преборил.
Прикачам видео за да добиете представа, колата не е палена около 18 часа. Ако имате идеи на какво може да се дължи това ще съм много благодарен да ги споделите!
Колата е Е60 520i 2005г.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Нещо от нея е. При тези мотори м54 трябва да се ползват задължително дълги щуцери,
иначе празния ход ще ти играе винаги, а като вървеж що-годе ще работи.
На колко километра е тази газова (и от колко е на тази кола) ?
Възможно е някой ижектор да изпуска и от там да идват тези проблеми.
95% газаджийски проблем :-)
иначе празния ход ще ти играе винаги, а като вървеж що-годе ще работи.
На колко километра е тази газова (и от колко е на тази кола) ?
Възможно е някой ижектор да изпуска и от там да идват тези проблеми.
95% газаджийски проблем :-)
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
С дълги щуцери е по същата причина и на газ са минати около 4000 км. От толкова е и на колата
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Колега отивай в някой форумен сервиз ще ти я оправят то няма много за мислене , дрозел, дюзи или стъпков мотор 

Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Аз съм на мнение, че нещо ГИ-то бърка нещата. Изпарител, инжектори.. нещо съска.
Когато е работила колата и я загасиш, след 10-20мин нормално ли пали ?
Когато е работила колата и я загасиш, след 10-20мин нормално ли пали ?
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Пали съвсем нормално (на бензин) и след това си прехвърля на газ без дори да трепнат оборотите..
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Не знам тогава, не ми прилича и на misfire-ите, които често ги има при М54.
- dobsata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '05 E60
Re: М54Б22 неравномерна работа при студен старт
Мисля, че проблема е в клапана за картерните газове, тъй като докато човърках видях скъсан маркуча, който идва от картера...след смяната му проблема драстично намаля, но пак се усеща че не е както трябва..
Някой може ли да ми обясни какво точно прави този клапан и начина му на работа, че ми стана интересно?
Някой може ли да ми обясни какво точно прави този клапан и начина му на работа, че ми стана интересно?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани