Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Да не се окаже, че няма фреон.
- petkoara
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D е61
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Колеги има ли някакво развитие по проблема,че при мен дясната страна духа една идея по топло от лявата?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
petkoara написа:Колеги има ли някакво развитие по проблема,че при мен дясната страна духа една идея по топло от лявата?
Колега, като цяло може да са няколко нещата. Дори някой да разреши проблема при него, може същото, при теб да идва от друго място
- petkoara
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D е61
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Това е така ,но дали тези клапани играят роля щом са двойни?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
petkoara написа:Това е така ,но дали тези клапани играят роля щом са двойни?
според мен играят. Но преди да почваш да разглобяваш всичко ...че в един момент ще стигнеш и до таблото - колегата adovet каза че могат да се тестват. Та ... опитай с проверка доколкото е възможно на различните потенциални "разбойници" и така ...
Последна промяна B.Stoimenov на 24 Юни 2016, 13:24, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Клапаните спират топлото към радиаторчето в купето. Два са защото е двузонов климатроника
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- petkoara
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D е61
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Значи е възможно все пак едното да не затваря добре за това да духа леко топло,благодаря за мненията!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
petkoara написа:Значи е възможно все пак едното да не затваря добре за това да духа леко топло,благодаря за мненията!
Кажи после дали се е оправил проблема
- petkoara
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D е61
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Днес реших все пак да отворя клапаните и да видя какво е положението.Вътре на цилиндър четата имаше следи от движение,което предполага че са опирали,изтърках ги с водна шкурка 2500 и станаха лъскави и май се движат по лесно.След като сглобих запалих и определено за сега и двете страни духат еднакво студено, но ще наблюдавам и ще кажа дали ефекта е постоянен!
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
petkoara написа:Колеги има ли някакво развитие по проблема,че при мен дясната страна духа една идея по топло от лявата?
Фреон ?. И аз бяха така, стана ми чудно в жегите, отидох, долях, сега е лед вътре.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Наколи на тези години, при проверка на фреона е задължително да се видят уплътненията на иглите. Нормално е да са тръгнали.
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
При проверка на фреона как се проверяват тези шивашки термини че не ми стано ясно.Ша поясните ли за лаиците с тех термини.Нищо лично
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
memorex написа:При проверка на фреона как се проверяват тези шивашки термини че не ми стано ясно.Ша поясните ли за лаиците с тех термини.Нищо лично
memorex написа:Колега , с цялото ми уважение но , подобни глупости като този цитат на човек с подобна на мойта професия просто е несериозно.Вервай ми.
И каква ти е професията?
И дано да не си инженер по хладилна техника.
Комплект игли за зареждане на климатици, авто климатици и хладилни системи.
На мен, като на прост човек били ми обяснил при наранено, нарушено или друга понапреда по гумения "О" пръстен, какво става с фреона под високо налягане?
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Ако ти трябва информация за проблеми по климатичната система пиши на лично ще помагаме.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)
Уважавам директния контакт със сервиза.
С годините съм виждал доста нарушени гумни "О" пръстени по тия джиджавки. И при подмяната им, винаги са намалявали значително загубите на фреон.
С годините съм виждал доста нарушени гумни "О" пръстени по тия джиджавки. И при подмяната им, винаги са намалявали значително загубите на фреон.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани