Проблем с климатроника(духа топло и студено)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от atanasov_aa » 15 Юни 2016, 20:45

Да не се окаже, че няма фреон. :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от petkoara » 24 Юни 2016, 12:02

Колеги има ли някакво развитие по проблема,че при мен дясната страна духа една идея по топло от лявата? :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от B.Stoimenov » 24 Юни 2016, 12:57

petkoara написа:Колеги има ли някакво развитие по проблема,че при мен дясната страна духа една идея по топло от лявата? :kuku:


Колега, като цяло може да са няколко нещата. Дори някой да разреши проблема при него, може същото, при теб да идва от друго място ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от petkoara » 24 Юни 2016, 13:17

Това е така ,но дали тези клапани играят роля щом са двойни? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от B.Stoimenov » 24 Юни 2016, 13:21

petkoara написа:Това е така ,но дали тези клапани играят роля щом са двойни? :dunno:


според мен играят. Но преди да почваш да разглобяваш всичко ...че в един момент ще стигнеш и до таблото - колегата adovet каза че могат да се тестват. Та ... опитай с проверка доколкото е възможно на различните потенциални "разбойници" и така ...
Последна промяна B.Stoimenov на 24 Юни 2016, 13:24, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от adovet » 24 Юни 2016, 13:23

Клапаните спират топлото към радиаторчето в купето. Два са защото е двузонов климатроника

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от petkoara » 24 Юни 2016, 13:38

Значи е възможно все пак едното да не затваря добре за това да духа леко топло,благодаря за мненията!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от B.Stoimenov » 24 Юни 2016, 14:05

petkoara написа:Значи е възможно все пак едното да не затваря добре за това да духа леко топло,благодаря за мненията!


Кажи после дали се е оправил проблема ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от petkoara » 26 Юни 2016, 20:58

Днес реших все пак да отворя клапаните и да видя какво е положението.Вътре на цилиндър четата имаше следи от движение,което предполага че са опирали,изтърках ги с водна шкурка 2500 и станаха лъскави и май се движат по лесно.След като сглобих запалих и определено за сега и двете страни духат еднакво студено, но ще наблюдавам и ще кажа дали ефекта е постоянен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от nikolae » 27 Юни 2016, 12:01

petkoara написа:Колеги има ли някакво развитие по проблема,че при мен дясната страна духа една идея по топло от лявата? :kuku:


Фреон ?. И аз бяха така, стана ми чудно в жегите, отидох, долях, сега е лед вътре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от atanasov_aa » 27 Юни 2016, 17:40

Наколи на тези години, при проверка на фреона е задължително да се видят уплътненията на иглите. Нормално е да са тръгнали.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от memorex » 27 Юни 2016, 18:16

При проверка на фреона как се проверяват тези шивашки термини че не ми стано ясно.Ша поясните ли за лаиците с тех термини.Нищо лично

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от atanasov_aa » 27 Юни 2016, 18:30

memorex написа:При проверка на фреона как се проверяват тези шивашки термини че не ми стано ясно.Ша поясните ли за лаиците с тех термини.Нищо лично

memorex написа:Колега , с цялото ми уважение но , подобни глупости като този цитат на човек с подобна на мойта професия просто е несериозно.Вервай ми.

И каква ти е професията?

И дано да не си инженер по хладилна техника. :D
Изображение
Комплект игли за зареждане на климатици, авто климатици и хладилни системи.

На мен, като на прост човек били ми обяснил при наранено, нарушено или друга понапреда по гумения "О" пръстен, какво става с фреона под високо налягане?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от memorex » 27 Юни 2016, 18:44

Ако ти трябва информация за проблеми по климатичната система пиши на лично ще помагаме.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем с климатроника(духа топло и студено)

Мнение от atanasov_aa » 27 Юни 2016, 18:46

Уважавам директния контакт със сервиза.
С годините съм виждал доста нарушени гумни "О" пръстени по тия джиджавки. И при подмяната им, винаги са намалявали значително загубите на фреон.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook