Няколко въпроса за 535д 272 коня

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от surfboard » 11 Май 2016, 9:39

Здравейте. Ориентирал съм се към покупка на Е60 535д, 272 конски сили и в момента събирам информация за модела. Това, което ми остана да проуча е дали колата има турбо дупка до 2000-2200 оборота? Доколкото знам двигателят е с 2 турбинки, които би трябвало да осигуряват почти нулев лаг и да няма такава осезаема дупка. Повечето масови дизели, които съм карал, макар и съвременни, си имат тази дупка-яма до 2000 оборота, но те пък са били с 1 турбина. Тъй като аз съм свикнал на атмосферка /330и/ и ме интересува дали колата ще си се движи плавно по оборотомера, или ще е като при други дизели - натискаш, до 2000 няма никой, после нещо "избухва" залепя те за седалката и на 3500-4000 оборота всичко свършва. Затова се интересувам дали конкретно под 2000-2500 оборота има някой.
Другото което ме интересува е дали ускорението вътре в колата се усеща? Прочетох на разни места, че колата била голяма като габарити, поради което вътре в самото купе не се усещало толкова че лепи за седалката и ускорява, но напред си вървяла доста?
Отделно видях че има и някаква версия от 286 коня, която май е фейслифт и е по-нова година, но ми е над бюджета и затова наблюдавам само обяви за 272 коня. Не знам защо, но тази от 286 е само с 14 коня по-силна, а по данните в zeperfs.com казват че е чувствително по-бърза в някои дисциплини.
И последният ми въпрос е дали бюджет от 15 000 ще ми стигнат за читаво 535д, седан, по възможност черно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от adovet » 11 Май 2016, 9:46

Новите Е60 нямат турбо дупка, защото са с променлива геометрия на турбината, както и фейсовите Е46 и доста други модели след 2000г. Определено колата ще те лепи за седалката доста повече от 330 бензинка. 286 к.с е доста по динамична заради фейсовите скорости и още някои по дребни неща

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 16.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: W164/453

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Комбина » 11 Май 2016, 10:14

Моята е с въпросния двигател. Турбо дупка поне за мен не съществува, още от 1000 оборота ускорението е налице. Въртящият момент е голям и 'лепенето за седалката' от 0-100 и от 100-200 е почти едно и също. С този бюджет ще намериш каквото търсиш, но не мисля, че ще е добър екземпляр.

Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Taruno » 11 Май 2016, 10:33

surfboard написа:Здравейте. Ориентирал съм се към покупка на Е60 535д, 272 конски сили и в момента събирам информация за модела. Това, което ми остана да проуча е дали колата има турбо дупка до 2000-2200 оборота? Доколкото знам двигателят е с 2 турбинки, които би трябвало да осигуряват почти нулев лаг и да няма такава осезаема дупка. Повечето масови дизели, които съм карал, макар и съвременни, си имат тази дупка-яма до 2000 оборота, но те пък са били с 1 турбина. Тъй като аз съм свикнал на атмосферка /330и/ и ме интересува дали колата ще си се движи плавно по оборотомера, или ще е като при други дизели - натискаш, до 2000 няма никой, после нещо "избухва" залепя те за седалката и на 3500-4000 оборота всичко свършва. Затова се интересувам дали конкретно под 2000-2500 оборота има някой.
Другото което ме интересува е дали ускорението вътре в колата се усеща? Прочетох на разни места, че колата била голяма като габарити, поради което вътре в самото купе не се усещало толкова че лепи за седалката и ускорява, но напред си вървяла доста?
Отделно видях че има и някаква версия от 286 коня, която май е фейслифт и е по-нова година, но ми е над бюджета и затова наблюдавам само обяви за 272 коня. Не знам защо, но тази от 286 е само с 14 коня по-силна, а по данните в zeperfs.com казват че е чувствително по-бърза в някои дисциплини.
И последният ми въпрос е дали бюджет от 15 000 ще ми стигнат за читаво 535д, седан, по възможност черно?


За читаво не знам, ще имаш поне едни 1-2000 лв да я стягаш, защото е Е60 ;) много хора се намятаха на тези от по-ниска диапазон и не са им по джоба и ги закрепят и ги препродават, така че внимавай!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 27.04.2007
Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от shumisho » 14 Май 2016, 0:13

Аз като ти чета въпросите искам най-отговорно да ти заявя, че тази кола не е за теб.
Ако искаш можеш да си купиш черно бързо БМВ, което те лепи на седалката, да се похвалиш и повозиш приятелите....
После ако си късметлия след 2-3 месеца ще се намери друг тарикат като теб, който да си я купи от теб и така до пълен разпад
Ако пък я вземаш с мисълта да я караш, знай че поддържането на този автомобил ще ти се стори като кошмар спрямо това на супер здравите е46ци с атмосферни мотори (330i).
Тук говоря за нормални консумативи и поддръжка, не ремонти....Защото за тези 15К лв не можеш да си вземеш нищо друго от кош на 400-500К+ км и наистина може да те накара да намразиш марката.
Скоро приятел си взе непретенциозно, сиво и добре поддържано 530хд със сменени доста важни неща за цена доста над заделената от теб. Мислиш ли, че е по прост от теб за да даде такива пари?!?!?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от CrazyElement » 14 Май 2016, 0:30

Скачай смело, няма никаква турбо дупка , и ако я ремапнеш правиш доста лесно 350 коня и колата става супер приятна за каране, точно това коментирах с приятели наскоро се возих в ауди а8 4.2 бензин на коне като моята обаче куатро и сигурно 2 тона +- ми никакво усещане за скорост да върви не е бавно просто няма усещане , моята като я намачкам на 1ва или 2ра откача и се чудят пасажерите как да си поемат въздух(последно телефона ми бях си го оставил до навигацията и като смачках газта излетя назаде(добре , че не се счупи). За мен това е най-добрия модел спрямо динамика,разход на гориво и поддръжка. Ако си настъпваш плавно колата се носи като лимузина , смачкаш ли и газта обаче откача. Като поддръжка е като всяка дизелова е60ка с малки изключения (има 2 турбини). За три години на моята съм правил рециклаш на турбините 2000 лева , 1400 лева рециклиране на ск.кутия, вакум помпа 500 лева , чистене на дюзи 150, спукат смукателен колектор 100 лева , спукана тръба след кулера 90 лева, дебитомер 2ра ръка 160 лева, клапан голяма турбина 200 лева, смяна на всички вакуми 60 лева,преден амортисъор 250 лева, предни+задни накладки 260 лева, окачване 300 лева, ремонт на ЦЦЦ модул(мултимедията) 600 лева, нов блутут модул 200 лева(който пак се развали, детска болест). Общо взето това е , ако някои от тези цени те плашат , наистина не си я купувай, не е много евтина поддръжката, но определено си струва удоволствието , което доставя.
Аз карам преди фейса , ако имаш пари наистина вземи фейс лифта , ск.кутия е доста по-бърза и динамична :) , дюзите са други(малко по-нисък разход) , турбините и те са други.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от BorislavB » 14 Май 2016, 12:57

Колега 535d фейс за 15к и да искаш не можеш да намериш още повече и да е г/д читаво. Виж за преди фейса има няк'ви варианти да попадне на г/д добро ама пак ще си е мъка.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Exclusive89 » 14 Май 2016, 15:26

И аз търсех за 15-16к лв. 535д но не успях да намеря читава кола в Германия всичко хубаво и г/д запазено беше над 10к евро, и накрая си намерих 530д за 8к евро :) за сега съм доволен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от surfboard » 15 Май 2016, 23:13

shumisho написа:Аз като ти чета въпросите искам най-отговорно да ти заявя, че тази кола не е за теб.
Ако искаш можеш да си купиш черно бързо БМВ, което те лепи на седалката, да се похвалиш и повозиш приятелите....
После ако си късметлия след 2-3 месеца ще се намери друг тарикат като теб, който да си я купи от теб и така до пълен разпад
Ако пък я вземаш с мисълта да я караш, знай че поддържането на този автомобил ще ти се стори като кошмар спрямо това на супер здравите е46ци с атмосферни мотори (330i).
Тук говоря за нормални консумативи и поддръжка, не ремонти....Защото за тези 15К лв не можеш да си вземеш нищо друго от кош на 400-500К+ км и наистина може да те накара да намразиш марката.
Скоро приятел си взе непретенциозно, сиво и добре поддържано 530хд със сменени доста важни неща за цена доста над заделената от теб. Мислиш ли, че е по прост от теб за да даде такива пари?!?!?


Имаш си право на свое мнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 330d. E90 LCI 325d

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от kilima » 24 Май 2016, 23:02

15 хил евро е адекватна цена за поддържана кола с история... Останалото са български работи...

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Giorceto » 26 Май 2016, 18:45

Тук се говори в Лева колега не в Евро, можеш да намериш кола, колко ще е читава за тия пари си е късмет според мен но ... ето ти пример :)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=e06wd3
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=e06wd3
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от julkata1 » 27 Май 2016, 11:15

Миналата година и аз минах през този филм, почнах точно от 15к бюджет , първо гледах Е60 бензин защото са здрави уж :mhihi: като видях реалния разход в София реших че не си заслужава просто, газ не съм карал и не мисля да слагам. Почнах да търся в Германия бензини, но избора беше като тук, никакви хубави коли. Исках задължително автоматик, спорт/комфорт седалки+памет и подгрев (подгрева го няма при всички Италиански кошари внесени в Бългрия), М-пакет евентуално. Почнах да гледам дизел, имаше няколко коли в този ценови диапазон, 525д,530д, всичките бяха на поне 500к км, без дпф, изхабени и изтъркани до безобразие, тракащи, пушешти, на снимки уж ок и после като я видиш на живо съжаляваш че си губиш времето. Качих малко нагоре бюджета, че вече ми беше писнало от таксита и да ходя пеш на студа, мислех си че за 20к ще изпадне нещо, гледах 3 535-ци, първата беше ок на външен вид, купена в България, без спорт/комфортни седалки, в последствие се оказа че е с въртяни км. После гледах друга 535, бивша форумна, отново се оказа че е с въртяни км, гумите и бяха на 8 години-дот 2007 :mhihi: Третата която гледах беше от Добрич, още се продава, тогава цената беше 16500к, сега мисля че е на 22к :mhihi: колата се оказа няква мистерия, в БМВ такава кола не излизаше по вин, съответно се отказах да си губя времето с коли от България. Почнах да търся от Германия, харесах си 535д с всичко което исках, даже и любимите ми 19ки стил 172, докарах си я, обслужих и тн, сега всяка друга кола ми се струва бавна :twisted: Като се кача в 3ката, 325и, харесва ми бензиновия рев на 6-така но няма нищо общо. Очарован съм и от разхода и 6,5-7 извън града, 12-12,5 градско. Ускорението няма какво да го коментираме, които е карал битурбо знае, от 0-100 е бърза, но мен лично не очарова 100-200 за какво ускорение става дума. :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 330d. E90 LCI 325d

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от kilima » 29 Май 2016, 12:56

julkata1 написа:Миналата година и аз минах през този филм, почнах точно от 15к бюджет , първо гледах Е60 бензин защото са здрави уж :mhihi: като видях реалния разход в София реших че не си заслужава просто, газ не съм карал и не мисля да слагам. Почнах да търся в Германия бензини, но избора беше като тук, никакви хубави коли. Исках задължително автоматик, спорт/комфорт седалки+памет и подгрев (подгрева го няма при всички Италиански кошари внесени в Бългрия), М-пакет евентуално. Почнах да гледам дизел, имаше няколко коли в този ценови диапазон, 525д,530д, всичките бяха на поне 500к км, без дпф, изхабени и изтъркани до безобразие, тракащи, пушешти, на снимки уж ок и после като я видиш на живо съжаляваш че си губиш времето. Качих малко нагоре бюджета, че вече ми беше писнало от таксита и да ходя пеш на студа, мислех си че за 20к ще изпадне нещо, гледах 3 535-ци, първата беше ок на външен вид, купена в България, без спорт/комфортни седалки, в последствие се оказа че е с въртяни км. После гледах друга 535, бивша форумна, отново се оказа че е с въртяни км, гумите и бяха на 8 години-дот 2007 :mhihi: Третата която гледах беше от Добрич, още се продава, тогава цената беше 16500к, сега мисля че е на 22к :mhihi: колата се оказа няква мистерия, в БМВ такава кола не излизаше по вин, съответно се отказах да си губя времето с коли от България. Почнах да търся от Германия, харесах си 535д с всичко което исках, даже и любимите ми 19ки стил 172, докарах си я, обслужих и тн, сега всяка друга кола ми се струва бавна :twisted: Като се кача в 3ката, 325и, харесва ми бензиновия рев на 6-така но няма нищо общо. Очарован съм и от разхода и 6,5-7 извън града, 12-12,5 градско. Ускорението няма какво да го коментираме, които е карал битурбо знае, от 0-100 е бърза, но мен лично не очарова 100-200 за какво ускорение става дума. :lol:




И аз търсих фейсова е60 с произход и под 200хил, както едишън или поне спорт, но се отказах. Под 16 евра нищо не ми хареса. Сега хората ме мислят за луд, че съм взел е90 за 14... всеки си знае. Но за 535 ми се струва твърде голям риск, колкото и да има вече евтини части. Те така излизат мненията, че бмв-тата не са надеждни и не вървят, а самата а истина е, че просто всички карат нокаутиран милионници за без пари.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от julkata1 » 30 Май 2016, 14:21

kilima написа:
julkata1 написа:Миналата година и аз минах през този филм, почнах точно от 15к бюджет , първо гледах Е60 бензин защото са здрави уж :mhihi: като видях реалния разход в София реших че не си заслужава просто, газ не съм карал и не мисля да слагам. Почнах да търся в Германия бензини, но избора беше като тук, никакви хубави коли. Исках задължително автоматик, спорт/комфорт седалки+памет и подгрев (подгрева го няма при всички Италиански кошари внесени в Бългрия), М-пакет евентуално. Почнах да гледам дизел, имаше няколко коли в този ценови диапазон, 525д,530д, всичките бяха на поне 500к км, без дпф, изхабени и изтъркани до безобразие, тракащи, пушешти, на снимки уж ок и после като я видиш на живо съжаляваш че си губиш времето. Качих малко нагоре бюджета, че вече ми беше писнало от таксита и да ходя пеш на студа, мислех си че за 20к ще изпадне нещо, гледах 3 535-ци, първата беше ок на външен вид, купена в България, без спорт/комфортни седалки, в последствие се оказа че е с въртяни км. После гледах друга 535, бивша форумна, отново се оказа че е с въртяни км, гумите и бяха на 8 години-дот 2007 :mhihi: Третата която гледах беше от Добрич, още се продава, тогава цената беше 16500к, сега мисля че е на 22к :mhihi: колата се оказа няква мистерия, в БМВ такава кола не излизаше по вин, съответно се отказах да си губя времето с коли от България. Почнах да търся от Германия, харесах си 535д с всичко което исках, даже и любимите ми 19ки стил 172, докарах си я, обслужих и тн, сега всяка друга кола ми се струва бавна :twisted: Като се кача в 3ката, 325и, харесва ми бензиновия рев на 6-така но няма нищо общо. Очарован съм и от разхода и 6,5-7 извън града, 12-12,5 градско. Ускорението няма какво да го коментираме, които е карал битурбо знае, от 0-100 е бърза, но мен лично не очарова 100-200 за какво ускорение става дума. :lol:


И аз търсих фейсова е60 с произход и под 200хил, както едишън или поне спорт, но се отказах. Под 16 евра нищо не ми хареса. Сега хората ме мислят за луд, че съм взел е90 за 14... всеки си знае. Но за 535 ми се струва твърде голям риск, колкото и да има вече евтини части. Те така излизат мненията, че бмв-тата не са надеждни и не вървят, а самата а истина е, че просто всички карат нокаутиран милионници за без пари.


Феис Е60 535 бяха над 15к евро, дизел кола на 7+ години в Германия под 200к няма, или са единични бройки или реимпорт от някъде. Фейс Е90 с екстри са си по 14-15к евро, според мен си направил правилен избор. Риска с кола на старо винаги го има, дали ще е 535 или 318 винаги може да излезе солено. Аз лично съм купувал няколко коли от Германия, всичките от частно лице, всичките с пълна сервизна история и за сега не съм имал проблеми. Като под проблеми имам в предвид нещо сериозно да се скапе, някои се плашат от смяна на консумативи, все пак за протокола 535д има 8,5л масло и огромни спирачки и накладки :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Kartoff » 08 Юни 2016, 23:11

535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според мен :mhihi: Обаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook