Гори много масло, пропушва син пушек?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Гори много масло, пропушва син пушек?
Значи маслото го смених преди около 1000км с 5в30 кастрол, днес паля колата(не е карана дни) и пропуши яко син дим, без да давам газ само запалена, не беше гъст, но пуши около мин и спря, погледнах маслото в минимума, а беше малко повече от половината. Къде може да е проблема турбо или нещо друго. Преди точно 5 дни качвах колата на диагностика и излезна 1 свещ и горивен филтър, но него съм го сменял преди 1 месец и майстора ми каза че имало нещо преди него сиг то се е запушило, но понеже бяха празници и ми каза да му я оставя тази седмица да го изчисти и утре му я карам. Възможно ли е да е нещо свързано с филтъра или е отделен проблем.
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Колега, като за начало да започнем оттам, че масло се мери на студен ИЗКЛЮЧЕН двигател, колата поставена не под наклон. След като си запалил колата и си гледал пушека и след 3 мин си проверил маслото, още тук проверката не ти е миродавна. Остави я тази вечер и утре преди да запалиш дръпни щеката, тогава виж докъде е. А и е хубаво след като си го сменил, пак да си погледнал някоя сутрин дали наистина е било в средата, защото понякога като го наливаш е в средата и на другата сутрин като си я карал през деня е спаднало.... иначе ако за 1000км гори литър масло, едва ли проблема е в сменените филтри
Причините най-добре да ги останови някой по-сериозен майстор, а не този, който ти е казал, че може да са запушени филтри... а горивният филтър има толкова общо с нивото на маслото, че няма накъде повече 


- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Майстора нищо не ми е казвал, той се занимава само с електроники и дребни ремонти, това с филтъра е просто питане да не е свързано. Знам че проблема едва ли да е в филтрите. А за меренето на маслото как най-точно да стане, защото във форума съм чел доста противоречиви мнения, едните казват на студен двигател без да е пален, други на загрят като се остави 10-тина минути да поседи и тогава, кое е правилното. Долях му масло изравних го дополовина и утре на студен ще видя какво му е нивото. А ако някой има идея от какво може да е проблема да сподели.
П.с колата пропушва само като е студена за 2-3 мин син дим после изчезва. Като дам газ съвсем леко пропуши черно и то не много плътно и дълго, и не всеки път.
П.с колата пропушва само като е студена за 2-3 мин син дим после изчезва. Като дам газ съвсем леко пропуши черно и то не много плътно и дълго, и не всеки път.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Гори много масло, пропушва син пушек?
Мериш го както казват от БМВ - след достигане на работна температура или поне 10 мин каране, гасиш, чакаш 10 минути и мериш - това е! Стига с тия отживелици със студения двигател, нека производителя да знае по-добре от форумните повелия
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Попринцип винаги така го меря, но днес не я карах и запалих на място само, малко да поработи и видях проблема. Утре пътувам за Пазарджик и като стигна ще го премеря.
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
dextuar написа:Мериш го както казват от БМВ - след достигане на работна температура или поне 10 мин каране, гасиш, чакаш 10 минути и мериш - това е! Стига с тия отживелици със студения двигател, нека производителя да знае по-добре от форумните повелия
Sent from my iPhone using Tapatalk
И каква мислиш ще е разликата между двете? 2мм максимум. Аз му казвам как е най-елементарно да види дали наистина му е под минимума. Ако иска да кара и да чака. Резултата ще е едно към едно...
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
https://www.youtube.com/watch?v=wTun3KqW0oc
и моята така пропушва държи 2-3 мин и спира възможно ли е да е тази част engine breather, и това филтъра за картерните газове ли е?
и моята така пропушва държи 2-3 мин и спира възможно ли е да е тази част engine breather, и това филтъра за картерните газове ли е?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Ronian написа:https://www.youtube.com/watch?v=wTun3KqW0oc
и моята така пропушва държи 2-3 мин и спира възможно ли е да е тази част engine breather, и това филтъра за картерните газове ли е?
Да, и при мен така пропушва, уж съм с подобрения модел, но беше запекъл, а е на една година.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Възможно е от турбото да ти омаслява и като я запалиш го изгаря...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Преди да сменя маслото не го е правила, но турбината не свири или нещо подобно.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
При мен е рециклирана турбината, така че не е от нея.
БТВ при М47 като беше запекъл тоя филтър и направо беше избило масло при въздушния филтър, оттам имах и загуби
БТВ при М47 като беше запекъл тоя филтър и направо беше избило масло при въздушния филтър, оттам имах и загуби
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
dextuar написа:При мен е рециклирана турбината, така че не е от нея.
БТВ при М47 като беше запекъл тоя филтър и направо беше избило масло при въздушния филтър, оттам имах и загуби
Колега би ли обяснил малко по-подробно как така запича този клапан/филтър. Нали уж бил несменяем, ако е без филтърен елемент.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Пълни митове и легенди няма оправяне , този смешен филтър съм го сменял 2 пъти и продължа колата да си пропушва по-същия начин като я запаля на много студен мотор(ако е леко загрял лято , не пропушва така). Турбините 2 пъти ги рецикилирам всичко по тях е сменено, не идва от там маслото , просто в тръбичката на тази вентилация се мъдри масълце и си го изгаря после през смукателя , има писано всички са така няма лекуване , просто такава е системата , реално загубите не трябва да са някакви фрапатни ако мята много масло вътре , значи или вакум помпа или филтъра е за смяна ако е старите , които не е вечен. Колегата искам да му кажа следното нещо аз съм във филма с губенето на масло откакто си купих колата и съм стигнал до следните неща като извод, маслото показва най - най точно когато колата е загряла много добре над 90 градуса ( каране е по-дълго време ) спираш на равно място вадиш щеката обърсваш вкарваш рязко въртиш един оборот и я вадиш възможно най-изправена
. Задължително мериш само и единствено на едно място на 2 различни клетки на кауфланд паркинг , които са видимо равни според мен , на едната е почти на минимума на другата е малко над средата. Така че пълни сега до горе на някое твое си място равно и само там я мери и задължително на загрял мотор , аз лично не чакам по 10 минути забелязал съм , че и 2-3 да изчакаш пак показва същото ниво , което и след 10 мин. До колегата с меренето на студен мотор , това е пълна глупост, на мен на студен мотор даже , не мога да разбера до къде ми е маслото цялата щека се омазва изключително зле.
fitter според БМВ ако си сменял филтъра с вортексовиден е вечен или кажи речи няма какво да му запече , то е просто един вортекс , който трябва да пропуска само газовете а маслото да се отича обратно , ама уви нещо в уравнението се проваля и си мята масълце надолу по-системата и четох милиони теми в чужди форуми , никой не е намерил решение на това , много хора казват , че си е така и маслото отива в кулера и от там обратно в смукателя и си го изгаря , то затова има и леко масло горе при смукателелния колектор(от тръбата на кулера). Лично поне при мен ми отива 1 литър на 9000 км +- и не се наемам да отварям целия мотор и да го промивам(това съветват от бмв , ако ти е запушена системата).

fitter според БМВ ако си сменял филтъра с вортексовиден е вечен или кажи речи няма какво да му запече , то е просто един вортекс , който трябва да пропуска само газовете а маслото да се отича обратно , ама уви нещо в уравнението се проваля и си мята масълце надолу по-системата и четох милиони теми в чужди форуми , никой не е намерил решение на това , много хора казват , че си е така и маслото отива в кулера и от там обратно в смукателя и си го изгаря , то затова има и леко масло горе при смукателелния колектор(от тръбата на кулера). Лично поне при мен ми отива 1 литър на 9000 км +- и не се наемам да отварям целия мотор и да го промивам(това съветват от бмв , ако ти е запушена системата).
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
fitter написа:dextuar написа:При мен е рециклирана турбината, така че не е от нея.
БТВ при М47 като беше запекъл тоя филтър и направо беше избило масло при въздушния филтър, оттам имах и загуби
Колега би ли обяснил малко по-подробно как така запича този клапан/филтър. Нали уж бил несменяем, ако е без филтърен елемент.
Еми колега трудно ми е да го обясня, защото съм доста далеч от тези неща. Като цяло има нещо, което като смукнеш през едно отворче, се движи, предполагам отваря/затваря - е, при мен не го правеше. Разглобихме филтъра, почистихме го и като го сглобихме започна да се мести при смукване.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Гори много масло, пропушва син пушек?
Колеги вчера го мерих като колата беше мн добре загряла, като при първо палене нямаше никакъв пушек, маслото беше точно на макс, сега след 1000 км ще го погледна пак и сиг другата седмица ще сменя този филтър за всеки случай. А когато пропуши не беше палена близо 3 дни.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани