Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
Здравейте колеги наскоро си купих бмв е60 530д 218 к.с. и имам проблем турбината - свисти но не много силно; в малките обороти си набира добре в големите обороти е мудна. Предишния собственик ми каза че е рециклирал турбината и също че имало вакуум в нея. Дали е изобщо тов; да ми дадете някоя идея за възможнж решение на проблема или да ми препоръчате някой качествен сервиз!
- eko2282
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
Много неща може да оказа за проблема. Може би от турбото нo също провери дали DPF е запушен, дебитомер дали е чист и т.н. Хубаво да направиш един диагностик за да видиш къде има грешки
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
Мдам, нека ти я видят на диагностика колко андвуа и прочие. АЗ съм с махнат ДПФ и на около 2000 оборота си просвирва, но реално като сме я замервали (периодично при това) всичко си е ОК - е сигурно малко или много и е нарушена геометрията с времето, но това не е фатално (да чукам на дърво
).
А какво имаш предвид че във високите е мудна ?
а да, от кой град си ? може да те насочим към някой читав сервиз да видят има ли от какво да се притесняваш ?

А какво имаш предвид че във високите е мудна ?
а да, от кой град си ? може да те насочим към някой читав сервиз да видят има ли от какво да се притесняваш ?

- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
Най вероятно ти е изкормен катализатора и се получава резонанс след турбината.Ако не свири много си карай и не се занимавай с нея.Съвсем нормално е във високите обороти да става мудна , все пак е дизел.
- eko2282
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
shkata написа:Най вероятно ти е изкормен катализатора и се получава резонанс след турбината.Ако не свири много си карай и не се занимавай с нея.Съвсем нормално е във високите обороти да става мудна , все пак е дизел.
+1
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
B.Stoimenov написа:Мдам, нека ти я видят на диагностика колко андвуа и прочие. АЗ съм с махнат ДПФ и на около 2000 оборота си просвирва, но реално като сме я замервали (периодично при това) всичко си е ОК - е сигурно малко или много и е нарушена геометрията с времето, но това не е фатално (да чукам на дърво).
А какво имаш предвид че във високите е мудна ?
а да, от кой град си ? може да те насочим към някой читав сервиз да видят има ли от какво да се притесняваш ?
От гр. Батак съм, обл. Пазарджик но и в Пловдив или София да ми препоръчате сервиз ще отида не е много далеч. За високите обороти имам впредвид че ако съм на трета примерно и натисна дупка газ бавно набира и свири, сигурно от турбината, а карах едно х5 със същия двигател дизел, което при дупка газ независимо на коя скорост е ще скъса гумите. Иначе свиренето не е много силно, в купето се чува но много слабо. Благодаря ви за мненията. Всичко ще ми от помощ, притеснил съм се дали ще мога да оправя колата, взех я наскоро с този проблем.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
nestorred написа:B.Stoimenov написа:Мдам, нека ти я видят на диагностика колко андвуа и прочие. АЗ съм с махнат ДПФ и на около 2000 оборота си просвирва, но реално като сме я замервали (периодично при това) всичко си е ОК - е сигурно малко или много и е нарушена геометрията с времето, но това не е фатално (да чукам на дърво).
А какво имаш предвид че във високите е мудна ?
а да, от кой град си ? може да те насочим към някой читав сервиз да видят има ли от какво да се притесняваш ?
От гр. Батак съм, обл. Пазарджик но и в Пловдив или София да ми препоръчате сервиз ще отида не е много далеч. За високите обороти имам впредвид че ако съм на трета примерно и натисна дупка газ бавно набира и свири, сигурно от турбината, а карах едно х5 със същия двигател дизел, което при дупка газ независимо на коя скорост е ще скъса гумите. Иначе свиренето не е много силно, в купето се чува но много слабо. Благодаря ви за мненията. Всичко ще ми от помощ, притеснил съм се дали ще мога да оправя колата, взех я наскоро с този проблем.
За оправянето - щом говорим за коли -непопрваимо няма - споко

Свистенето не е фактор, както ти казаха и другите колеги. Според мен ще е добре някой по-запознат да я погледне

Колегата Atsalov е в Пловдив - предполагам ще ти е удобно и най-близо. Колегите от Пазарджик също предполагам могат да се включат и насочат

Но свистенето и невървенето могат да дойдат от още доста неща... Изпускателния колектор сменян ли е ?



Та така ...тези коли - само читава диагностика в читави сервизи и с хубави части (по възможност оригинални - особено за някои си е направо задължително)
Re: Проблем с турбото е60 530д 218 к.с.
B.Stoimenov написа:nestorred написа:B.Stoimenov написа:Мдам, нека ти я видят на диагностика колко андвуа и прочие. АЗ съм с махнат ДПФ и на около 2000 оборота си просвирва, но реално като сме я замервали (периодично при това) всичко си е ОК - е сигурно малко или много и е нарушена геометрията с времето, но това не е фатално (да чукам на дърво).
А какво имаш предвид че във високите е мудна ?
а да, от кой град си ? може да те насочим към някой читав сервиз да видят има ли от какво да се притесняваш ?
От гр. Батак съм, обл. Пазарджик но и в Пловдив или София да ми препоръчате сервиз ще отида не е много далеч. За високите обороти имам впредвид че ако съм на трета примерно и натисна дупка газ бавно набира и свири, сигурно от турбината, а карах едно х5 със същия двигател дизел, което при дупка газ независимо на коя скорост е ще скъса гумите. Иначе свиренето не е много силно, в купето се чува но много слабо. Благодаря ви за мненията. Всичко ще ми от помощ, притеснил съм се дали ще мога да оправя колата, взех я наскоро с този проблем.
За оправянето - щом говорим за коли -непопрваимо няма - споко![]()
Свистенето не е фактор, както ти казаха и другите колеги. Според мен ще е добре някой по-запознат да я погледнеда не се окаже че проблема е другаде ...
Колегата Atsalov е в Пловдив - предполагам ще ти е удобно и най-близо. Колегите от Пазарджик също предполагам могат да се включат и насочат![]()
Но свистенето и невървенето могат да дойдат от още доста неща... Изпускателния колектор сменян ли е ?Всъщност няма да гадая, нито ще ти давам на час по лъжичка
Иди да ти погледнат колата, а докйато чакаш може да попрочетеш повечето от основните теми в този форум, ще ти дадат добра насока за автомобила който си си купил и повечето проблеми/решения, както и как се хващат
Та така ...тези коли - само читава диагностика в читави сервизи и с хубави части (по възможност оригинални - особено за някои си е направо задължително)
Не знам дали е сменян изспускателния колектор, ще отида при колегата който казвате Atsalov да ми направи диагностика, иначе я качвах на компютър защото ми показва грешка на еърбега и предпазния колан, но нищо притеснително от там. Ще ми дадете ли телефон на Atsalov, за да се разберем кога да отида. Благодаря за отзивчивостта. Вие май имахте едно черно кабрио е36 с нов двигател, джанти BBC, което щях да купя но се разминахме 2013 г. взех е46 кабрио което бартеросах за е60 преди една седмица.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани