Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
При мен тестването на градусите от програмата не ми се получава, но иначе стрелката си работи коректно. Пробвах скалата на градусите всякак и накрая я настроих - 30/70/90/110/130, както колегата andy. Настрой я и ти на тези градуси и виж дали ще мръдне стрелката. Виж на инпата живи данни колко са градусите на маслото.
Иначе мотора ми е М54.
Иначе мотора ми е М54.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Според тази таблица от английски форум ако мотора ти е M57D30TU2 би трябвало да работи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
То като разграничението не е с тези цифри на самото табло - 30/70/90/110/130, се губи малко смисъла, дори и да показва, не знаеш какво показва....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Лично за мен това е едно полезно нещо. Средата на скалата е 90 градуса и когато загрее се движи плюс минус едно деление сега в студа. Показанията са реални и със сигурност по разбираеми от чертичките на оборотомера. Даже и при по старите модели, които имат температурна скала от 70 до 115 градуса стрелката е закована в средата и не мърда.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Преди малко е кодирах и аз моята. Много се радвам на новата "екстра". Направих един тест драйв из града и по околовръстното. Изглежда че държи 100 градуса. При малко ръчкане стигна 105, но после пак си падна на 100. Само не знам защо скалата започва от първо деление. Така е и на изгасена кола. Задал съм интервал 50-75-100-125-150. При тест 75, 100, 125 и 150 си отиват точно на място. Пробвах различен start offset, но не видях никаква разлика. При вас 0 ли тръгва?
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Тръгва си от колкото си направиш скалата.
Аз за това си я промених на 30/70/90/110/130 за да виждам още от 30 градуса като мръдне температурата на маслото. Тогава на водата е около 40-50 градуса.
п.с. теста излизаше верен само ако скалата ви е линейна
Аз за това си я промених на 30/70/90/110/130 за да виждам още от 30 градуса като мръдне температурата на маслото. Тогава на водата е около 40-50 градуса.
п.с. теста излизаше верен само ако скалата ви е линейна
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
philip_vd написа:При мен тестването на градусите от програмата не ми се получава, но иначе стрелката си работи коректно. Пробвах скалата на градусите всякак и накрая я настроих - 30/70/90/110/130, както колегата andy. Настрой я и ти на тези градуси и виж дали ще мръдне стрелката. Виж на инпата живи данни колко са градусите на маслото.
Иначе мотора ми е М54.
За бензин ще е по добре на друга скала. Лятото ще видиш колко ти е Т в повечето случаи и ще я сложиш за среда и нагоре и дадолу по избор.
Cvetun написа:То като разграничението не е с тези цифри на самото табло - 30/70/90/110/130, се губи малко смисъла, дори и да показва, не знаеш какво показва....
Толкова ли е сложно. до 70 градуса 1 деление е 8 градуса. След това 1 деление е 4 градуса. Масло мерим все пак а не температура на човек.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
За сега няма да пипам скалата. Стрелката не минава 94 градуса, температурата на водата също. Лятото не съм виждал повече от 95-96 градуса и то за кратко. Имам съмнение, че екуто е пипано софтуерно за да държи тази температура..
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
firencs написа:Направих го с PerfectTools. Когато го тествам с програмата работи. Излязали на пътя не помръдва. Май не при всички дизели бачка. 3.0д 231коня съм.
При префейсовите на таблото в десния край на оборотомера има една скала с чертички които се движат, те са за температурата на маслото и при тях не става със стрелката на разходомера.
При Е90 и Е60 фейс работи при всички 6 цилиндрови дизели. За мен най прегледно е като се настрои на 0-50-100-150-200 така лесно се проследява температурата, движи се в диапазона 90-105гр. и се върти все около средата и лесно се вижда. Иначе трябва да се смени циферблата за да може човек лесно да се ориентира на какви градуси е.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
vld написа:firencs написа:Направих го с PerfectTools. Когато го тествам с програмата работи. Излязали на пътя не помръдва. Май не при всички дизели бачка. 3.0д 231коня съм.
При префейсовите на таблото в десния край на оборотомера има една скала с чертички които се движат, те са за температурата на маслото и при тях не става със стрелката на разходомера.
При Е90 и Е60 фейс работи при всички 6 цилиндрови дизели. За мен най прегледно е като се настрои на 0-50-100-150-200 така лесно се проследява температурата, движи се в диапазона 90-105гр. и се върти все около средата и лесно се вижда. Иначе трябва да се смени циферблата за да може човек лесно да се ориентира на какви градуси е.
Грешка, тези чертички, които визираш за пре фейса, са за охладителната течност, не за маслото.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте момци! Някой има ли представа дали и как може да се вдигне волтажа на AE като при E9x?
Става въпрос за пре-фейса, с LM1 съм и ми е интересно дали може, ако може някой моля да сподели.
Също така имате ли идея от какво може да не ми работят Home Lights от ключа. Пуснати са в менюто на навигацията, но като заключа колата и натисна един път бутона на багажника не се случва нищо.
П.С. - На жената на нейната която е 525i 2003работи без проблеми, при мен УЖ го активирах през NCS Expert, но нищо...
Благодаря! Живи и здрави!
Става въпрос за пре-фейса, с LM1 съм и ми е интересно дали може, ако може някой моля да сподели.
Също така имате ли идея от какво може да не ми работят Home Lights от ключа. Пуснати са в менюто на навигацията, но като заключа колата и натисна един път бутона на багажника не се случва нищо.
П.С. - На жената на нейната която е 525i 2003работи без проблеми, при мен УЖ го активирах през NCS Expert, но нищо...
Благодаря! Живи и здрави!
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте и от мен, прегледах цялата тема, но нещо не успях да кодирам накланянето на дясното огледало при включена задна предавка. Колата е БМВ Е61 530Д 218к.с направих всичко, което е описано в темата имам бутон за сгъване на огледалата и са подгряващи (S430) както и затъмнени. Та някой може ли да даде съвет как и какво да кодирам за да тръгне?
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Recr3w96 написа:Здравейте и от мен, прегледах цялата тема, но нещо не успях да кодирам накланянето на дясното огледало при включена задна предавка. Колата е БМВ Е61 530Д 218к.с направих всичко, което е описано в темата имам бутон за сгъване на огледалата и са подгоряващи (S430) както и затъмнени. Та някой може ли да даде съвет как и какво да кодирам за да тръгне?
Ако не си с комфортен салон или по скоро напълно ел салон няма да стане
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
lupu написа:Recr3w96 написа:Здравейте и от мен, прегледах цялата тема, но нещо не успях да кодирам накланянето на дясното огледало при включена задна предавка. Колата е БМВ Е61 530Д 218к.с направих всичко, което е описано в темата имам бутон за сгъване на огледалата и са подгоряващи (S430) както и затъмнени. Та някой може ли да даде съвет как и какво да кодирам за да тръгне?
Ако не си с комфортен салон или по скоро напълно ел салон няма да стане
Ясно благодаря за бързия отговор колега.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
vld написа: За мен най прегледно е като се настрои на 0-50-100-150-200 така лесно се проследява температурата, движи се в диапазона 90-105гр. и се върти все около средата и лесно се вижда.
Може, но тогава едно деление е 10 градуса и няма да ти се движи стрелката като караш нормално (120-140) и с по високи скорости.
А както аз си го направих 30-70-90-110-130, след 70 едно деление 4 градуса и лесно се хващат дори и 2 като е между чертичките. От 30 съм го направил за да видя кога ще отлепи стрелката за да и давам повече газ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани