Проблем комфортен салон
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Проблем комфортен салон
Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем комфортен салон
adovet написа:Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.
Ако този сега е с памет трябва да се кодира колата като се промени VO и след това кодираш.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем комфортен салон
oci написа:adovet написа:Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.
Ако този сега е с памет трябва да се кодира колата като се промени VO и след това кодираш.
Направено е това. Има ли вариант ако пиропатрона на колана на съответната седалка не е в ред, да се получават такива мизерии?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем комфортен салон
Има и вариант самите копчета да не работят
Предполагам си проверил pinout-а дали е същия да не би да има разлика някаква

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем комфортен салон
adovet написа:oci написа:adovet написа:Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.
Ако този сега е с памет трябва да се кодира колата като се промени VO и след това кодираш.
Направено е това. Има ли вариант ако пиропатрона на колана на съответната седалка не е в ред, да се получават такива мизерии?
Не е от пиропатрона
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем комфортен салон
Taruno написа:Има и вариант самите копчета да не работятПредполагам си проверил pinout-а дали е същия да не би да има разлика някаква
Koпчетата работят - пробвахме ги на друга кола и няма проблем.
Иначе за пиропатрона и аз така мислех ама то в такива ситуации идеи всякакви
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем комфортен салон
Проблема е решен
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем комфортен салон
adovet написа:Проблема е решен
Адо дай яснота, какво направи та се реши проблема


Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем комфортен салон
Гаранция е липсвал някой кабел. Обикновено се греда във вдс-а дали всички пинове са си на мястото при добавяне на екстри.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем комфортен салон
oci написа:Гаранция е липсвал някой кабел. Обикновено се греда във вдс-а дали всички пинове са си на мястото при добавяне на екстри.
Не просто на единия кабел му беше слаб ампеража
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем комфортен салон
adovet написа:oci написа:Гаранция е липсвал някой кабел. Обикновено се греда във вдс-а дали всички пинове са си на мястото при добавяне на екстри.
Не просто на единия кабел му беше слаб ампеража
Е напиши го де нали идеята е някой след теб ако го прави да знае.
Напиши как вдигна ампеража с допълнителен алтернатор ли

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем комфортен салон
Вероятно е имал проблем с хлабава връзка на захраващ кабел.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем комфортен салон
Atsalov написа:Вероятно е имал проблем с хлабава връзка на захраващ кабел.
Точно така, това беше проблема. Гледаш уж всичко вързано както трябва, ама не ще да мръдне. Сега всичко е ОК по салона и няма проблеми. Светнаха обаче ербеците. Нямаше време да ги поразгледаме та някой ако има идеи. Сменихме и коланите да поясня, и се съмнявам в пирооатрона. Ето и самите грешки:



- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем комфортен салон
Малко развитие по темата. Най вероятно проблема с ербеците ще се окажат пиропатроните при закопчаването на коланите. Салона е префейсов, а сме я кодирали за фвйсов. Ще пробваме с кодиране, пък ако не стане ще сложим мойте пиропатрони от стария ми салон. Кофти времето и не си е много за работа.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани