Кой термостат е за смяна на М57
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой термостат е за смяна на М57
Колеги, както подсказва заглавието интересува ме кой термостат трябва да сменя. И въпреки че колата не е Е46, а Е70 задавам въпросът си тук, щото подфорума на Е70 е малко беден откъм по-специални технически познания.
Та конкретно на въпроса: М47N2 в движение по магистрала, скорост 140 - 160 км.ч. и температурата на охлаждащата течност варира между 60-65 градуса. Та според вас кой термостат трябва да сменя - малкия на EGR или големия? Търсих малко по темите тука, но нещо не открих еднозначен отговор. Благодаря!
П.С. Модераторите, ако преценят могат да направят темата видима и за подфорум Е70.
Та конкретно на въпроса: М47N2 в движение по магистрала, скорост 140 - 160 км.ч. и температурата на охлаждащата течност варира между 60-65 градуса. Та според вас кой термостат трябва да сменя - малкия на EGR или големия? Търсих малко по темите тука, но нещо не открих еднозначен отговор. Благодаря!
П.С. Модераторите, ако преценят могат да направят темата видима и за подфорум Е70.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Кой термостат е за смяна на М57
slitter написа:Колеги, както подсказва заглавието интересува ме кой термостат трябва да сменя. И въпреки че колата не е Е46, а Е70 задавам въпросът си тук, щото подфорума на Е70 е малко беден откъм по-специални технически познания.
Та конкретно на въпроса: М47N2 в движение по магистрала, скорост 140 - 160 км.ч. и температурата на охлаждащата течност варира между 60-65 градуса. Та според вас кой термостат трябва да сменя - малкия на EGR или големия? Търсих малко по темите тука, но нещо не открих еднозначен отговор. Благодаря!
П.С. Модераторите, ако преценят могат да направят темата видима и за подфорум Е70.
И 2-та разбира се! Темата ти е повече за Е60, там мотора е същия по-модел и сходност. Премествам я!
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Кой термостат е за смяна на М57
slitter написа:Колеги, както подсказва заглавието интересува ме кой термостат трябва да сменя. И въпреки че колата не е Е46, а Е70 задавам въпросът си тук, щото подфорума на Е70 е малко беден откъм по-специални технически познания.
Та конкретно на въпроса: М47N2 в движение по магистрала, скорост 140 - 160 км.ч. и температурата на охлаждащата течност варира между 60-65 градуса. Та според вас кой термостат трябва да сменя - малкия на EGR или големия? Търсих малко по темите тука, но нещо не открих еднозначен отговор. Благодаря!
П.С. Модераторите, ако преценят могат да направят темата видима и за подфорум Е70.
Колега ако се поразровиш из под форума на Е60/61 ще видиш, че най добре е да се сменят и двата термостата, защото рано или късно този който не си го сменил ще почне да ти прави мизерии, а и не са кои знае колко скъпи ( да не кажа даже че са евтини

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Кой термостат е за смяна на М57
и аз съм сменял и двата . казаха ми, че е безпредметно да се занимавам с единия само
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Обикновено, чрез измерване на температурата на съответните маркучи, се вижда, че проблема е в малкият- от термостат се е превърнал в обикновена тръба. Но много често големият изглежда, че е изправен, но създава проблеми само в работният диапазон на температура на двигателя и за това не може да се хване директно като проблематичен. За това и аз подкрепям мнението за смяна на двата. Има и един неприятен и скъп вариант, ако колата е с автоматични скорости, проблема да е в термостата на радиатора за маслото на скоростите- лошото е, че е вграден в радиатора и се сменя комплект, а цената не е приятна.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Интересно е ,че малкия и големия почти едновременно дефектират - колегите са го казали : сменяй и двата и с качествени /за предпочитане оем/
За третия - там нещата са доста зле откъм финансова гледна точка , но е доста рядко срещан проблем съдейки от статистиката ни
За третия - там нещата са доста зле откъм финансова гледна точка , но е доста рядко срещан проблем съдейки от статистиката ни

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Кой термостат е за смяна на М57
искаш да кажеш вграден в охладителното тяло (далеч не е вграден в радиатора) 

Re: Кой термостат е за смяна на М57
Благодаря ви за отговорите, колеги. Честита ви Коледа и безаварийна година пожелавам.
просто за чиста информация - понеже е автомат, гледах в realoem, и намирам един, който е закачен действително на радиатора на охлаждането на трансмисионното масло и се продава като отделен парт номер.
Затова ли става въпрос? Не може ли да се сменява само той, щом се продава отделно. Даже го има в дару към 140 лв.

просто за чиста информация - понеже е автомат, гледах в realoem, и намирам един, който е закачен действително на радиатора на охлаждането на трансмисионното масло и се продава като отделен парт номер.
Затова ли става въпрос? Не може ли да се сменява само той, щом се продава отделно. Даже го има в дару към 140 лв.
- Sportakus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 1.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Х5, Е46 330 XI
- Мечтае да кара: X6
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Ако не ти се дават пари, смени само него и не след дълго ще смениш и другия. Колегите са ти написали ясно, че трябва да се сменят и двата. Това е положението, а ти направи както си решиш. Поздрави 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Колега термостата на трансмисията е МНОГО рядък като проблем и просто си подмени основния и този на ЕГР-а чак ако не се оправи тогава мисли по охладителя на кутията.
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Всичко е както казват колегите имащи от по-дълго време такива коли.Двата термостата ако са на едни часове ще излязат долу горе по едно време защото термо патрона вътре си има определени часове на работа и те варират в малки граници.Въпроса е разискван нашироко но винаги има нови колеги които сега се сблъскват с проблема.А вече колко е живота на един термостат от този тип е малко относително но като статистика е някъде около 80 -100 хиляди км по мои наблюдения и пак е относително това.Е поне не са скъпи на фона на другите чаркове.
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Вие не ме разбрахте, аз ще ги сменя и двата, но установявам, че третия термостат при Е70/Е71 се различава от Е60, защото май се оказва, че е сменяем само той, докато при Е60 е заедно с радиатора, въпреки че двигателите са еднакви. Просто исках някой да потвърди така ли е, защото се чудя дали да не сменя и трите...
Със сигурност ще сменя и двата при това положение, пък и установих, че то просто са без пари тези на егр-а и големия при помпата...
Със сигурност ще сменя и двата при това положение, пък и установих, че то просто са без пари тези на егр-а и големия при помпата...
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Кой термостат е за смяна на М57
Да - за е60 говориме . При теб този термостат третия е "тънкана" и даже и по behr го има 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Кой термостат е за смяна на М57
slitter написа:Благодаря ви за отговорите, колеги. Честита ви Коледа и безаварийна година пожелавам.
просто за чиста информация - понеже е автомат, гледах в realoem, и намирам един, който е закачен действително на радиатора на охлаждането на трансмисионното масло и се продава като отделен парт номер.
Затова ли става въпрос? Не може ли да се сменява само той, щом се продава отделно. Даже го има в дару към 140 лв.
Колега, напиши part number , моля !
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Кой термостат е за смяна на М57
silver_knight написа:Колега, напиши part number , моля !
Колега, този термостат е за радиатора на кутията на Е70.
Но иначе ето - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=17_0399 . Под номер 4 е.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани