Падане нивото на маслото
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Падане нивото на маслото
Здравейте колеги колата е 530д 2004, и маслото пада, след като му долях около 300-400мл си стигна по средата, и като минах малко повече от 1000км, реших да го проверя и беше на минимума( да уточня датчика ми е развален и следващата седмица ще го сменявам), долях му пак, но от какво може да се губи, при положение, че колата не пуши грам дори и черно, казаха ми че няма ДПФ, карах я преди седмица да и сменях дебитомера че беше заминал и въздушния филтър, няма следи да хвърля от някъде масло или нещо.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Падане нивото на маслото
Как да разбера наред ли е турбината? Колата си върви перфектно смисъл поне такива са мойте наблюдения, несъм карал 5-ца преди а 3-ка е90 163коня, и съм я давал на познати със същите и казват че върви перфектно, както и на майстори.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Падане нивото на маслото
Ronian написа:Здравейте колеги колата е 530д 2004, и маслото пада, след като му долях около 300-400мл си стигна по средата, и като минах малко повече от 1000км, реших да го проверя и беше на минимума( да уточня датчика ми е развален и следващата седмица ще го сменявам), долях му пак, но от какво може да се губи, при положение, че колата не пуши грам дори и черно, казаха ми че няма ДПФ, карах я преди седмица да и сменях дебитомера че беше заминал и въздушния филтър, няма следи да хвърля от някъде масло или нещо.
Май ще излезе и при теб като моя проблем , вакум помпата. Отиди при някой майстор да ти я свали , става много бързо и да погледне вътре има една пластина , която е набита с нит , ако се върти или клати , отивай купувай нова. И моята така гореше както ти казваш , сега е по-добре за 2700 км около 100-200 мл , при условие , че колата е и с чип и е към 350 коня мисля , че е нормално. Провери по - лесен начин дали е от вакум помпата( можеш сам) махни маркуча , който влиза преди дебитомера и идва от картерната вентилация , ако в него има доста масло , значи е там проблема.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Падане нивото на маслото
CrazyElement написа:Ronian написа:Здравейте колеги колата е 530д 2004, и маслото пада, след като му долях около 300-400мл си стигна по средата, и като минах малко повече от 1000км, реших да го проверя и беше на минимума( да уточня датчика ми е развален и следващата седмица ще го сменявам), долях му пак, но от какво може да се губи, при положение, че колата не пуши грам дори и черно, казаха ми че няма ДПФ, карах я преди седмица да и сменях дебитомера че беше заминал и въздушния филтър, няма следи да хвърля от някъде масло или нещо.
Май ще излезе и при теб като моя проблем , вакум помпата. Отиди при някой майстор да ти я свали , става много бързо и да погледне вътре има една пластина , която е набита с нит , ако се върти или клати , отивай купувай нова. И моята така гореше както ти казваш , сега е по-добре за 2700 км около 100-200 мл , при условие , че колата е и с чип и е към 350 коня мисля , че е нормално. Провери по - лесен начин дали е от вакум помпата( можеш сам) махни маркуча , който влиза преди дебитомера и идва от картерната вентилация , ако в него има доста масло , значи е там проблема.
Мерси ще проверя това което каза. А възможно ли е да ми е спукан колектора, и за това да е така, до сега четох подобни теми и разбрах че им е слабото място.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Падане нивото на маслото
Ronian написа:CrazyElement написа:Ronian написа:Здравейте колеги колата е 530д 2004, и маслото пада, след като му долях около 300-400мл си стигна по средата, и като минах малко повече от 1000км, реших да го проверя и беше на минимума( да уточня датчика ми е развален и следващата седмица ще го сменявам), долях му пак, но от какво може да се губи, при положение, че колата не пуши грам дори и черно, казаха ми че няма ДПФ, карах я преди седмица да и сменях дебитомера че беше заминал и въздушния филтър, няма следи да хвърля от някъде масло или нещо.
Май ще излезе и при теб като моя проблем , вакум помпата. Отиди при някой майстор да ти я свали , става много бързо и да погледне вътре има една пластина , която е набита с нит , ако се върти или клати , отивай купувай нова. И моята така гореше както ти казваш , сега е по-добре за 2700 км около 100-200 мл , при условие , че колата е и с чип и е към 350 коня мисля , че е нормално. Провери по - лесен начин дали е от вакум помпата( можеш сам) махни маркуча , който влиза преди дебитомера и идва от картерната вентилация , ако в него има доста масло , значи е там проблема.
Мерси ще проверя това което каза. А възможно ли е да ми е спукан колектора, и за това да е така, до сега четох подобни теми и разбрах че им е слабото място.
Ми моя беше спукан и сълзеше много малко , определено не може от там да се губи толкова масло, поне според мен де.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани