Дюзи на бензин 530i facelift
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Djongov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: каквото карам сега
Дюзи на бензин 530i facelift
Здравейте,
Наскоро се здобих с 2007-ма 530 бензин с двигател N53B30O0 - 272 коня нов внос от Германия. Имам една забележка за няколко дена от както я карам. Сутрин на студено малко играят оборотите и след 2-3 мин. се оправя. Прави го само на студено. Ходих да я гледаме на диагностика при Христо Бохотски от Топ Драйв на околовръстното. Колата бие 2 грешки за които се иска внимание. Едната е за богата смес в 4-6 цилиндър а другата че някаква сонда за меренето на азота в изпусквателната система е дефектирала. Приятели ми казаха, че това звучи като дюзи и Господин Бохотски потвърди, че са те и ме посъветва да сипя от на БМВ оригиналната добавка и да карам и така и направих днес. Ще видя дали ще има промяна. Та въпросите са ми :
-Звучи ли като проблем с дюзите ?
-Чел съм, че добавките са нож с две остриета и идейно ли е да слагам добавки в момента ( вече сипах де )
-Ако са дюзи и се знаят, че са няколко а не всички, добра идея ли е ако се стигне до смяна да се сменят всички или само дефектиралите
-Колко излиза дюза бр. + труд за моя двигател. В много сайтове дори липсват 530 бензини от тая година в е60 категориите?
-Тази сонда за азота седяла до 4-те ламбда сонди ( който не дават грешки ) и не работела. Много е скъпа, около 750 лв и има ли смисал да я сменям. господин Бохотски каза, че като цяло е за еко причини и може да ме вкара в авариен режим и да ми прави номера. Има ли смисал да я сменям, болят ме ръцете да дам 800лв ( с труд ) за нещо такова.
-Мнение за Топ Драйв и господин Бохотски ?
Благодаря предварително
Наскоро се здобих с 2007-ма 530 бензин с двигател N53B30O0 - 272 коня нов внос от Германия. Имам една забележка за няколко дена от както я карам. Сутрин на студено малко играят оборотите и след 2-3 мин. се оправя. Прави го само на студено. Ходих да я гледаме на диагностика при Христо Бохотски от Топ Драйв на околовръстното. Колата бие 2 грешки за които се иска внимание. Едната е за богата смес в 4-6 цилиндър а другата че някаква сонда за меренето на азота в изпусквателната система е дефектирала. Приятели ми казаха, че това звучи като дюзи и Господин Бохотски потвърди, че са те и ме посъветва да сипя от на БМВ оригиналната добавка и да карам и така и направих днес. Ще видя дали ще има промяна. Та въпросите са ми :
-Звучи ли като проблем с дюзите ?
-Чел съм, че добавките са нож с две остриета и идейно ли е да слагам добавки в момента ( вече сипах де )
-Ако са дюзи и се знаят, че са няколко а не всички, добра идея ли е ако се стигне до смяна да се сменят всички или само дефектиралите
-Колко излиза дюза бр. + труд за моя двигател. В много сайтове дори липсват 530 бензини от тая година в е60 категориите?
-Тази сонда за азота седяла до 4-те ламбда сонди ( който не дават грешки ) и не работела. Много е скъпа, около 750 лв и има ли смисал да я сменям. господин Бохотски каза, че като цяло е за еко причини и може да ме вкара в авариен режим и да ми прави номера. Има ли смисал да я сменям, болят ме ръцете да дам 800лв ( с труд ) за нещо такова.
-Мнение за Топ Драйв и господин Бохотски ?
Благодаря предварително
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Аз съм много доволен от добавката на Лики Моли + бензин Vpower racing на Шел, пробвай и виж резултата.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Djongov написа:Здравейте,
Наскоро се здобих с 2007-ма 530 бензин с двигател N53B30O0 - 272 коня нов внос от Германия. Имам една забележка за няколко дена от както я карам. Сутрин на студено малко играят оборотите и след 2-3 мин. се оправя. Прави го само на студено. Ходих да я гледаме на диагностика при Христо Бохотски от Топ Драйв на околовръстното. Колата бие 2 грешки за които се иска внимание. Едната е за богата смес в 4-6 цилиндър а другата че някаква сонда за меренето на азота в изпусквателната система е дефектирала. Приятели ми казаха, че това звучи като дюзи и Господин Бохотски потвърди, че са те и ме посъветва да сипя от на БМВ оригиналната добавка и да карам и така и направих днес. Ще видя дали ще има промяна. Та въпросите са ми :
-Звучи ли като проблем с дюзите ?
-Чел съм, че добавките са нож с две остриета и идейно ли е да слагам добавки в момента ( вече сипах де )
-Ако са дюзи и се знаят, че са няколко а не всички, добра идея ли е ако се стигне до смяна да се сменят всички или само дефектиралите
-Колко излиза дюза бр. + труд за моя двигател. В много сайтове дори липсват 530 бензини от тая година в е60 категориите?
-Тази сонда за азота седяла до 4-те ламбда сонди ( който не дават грешки ) и не работела. Много е скъпа, около 750 лв и има ли смисал да я сменям. господин Бохотски каза, че като цяло е за еко причини и може да ме вкара в авариен режим и да ми прави номера. Има ли смисал да я сменям, болят ме ръцете да дам 800лв ( с труд ) за нещо такова.
-Мнение за Топ Драйв и господин Бохотски ?
Благодаря предварително
Колега, оценката за работата на дюзите не се прави въз основа на показанията на ламбда сондата за 4-6 цилиндър. Не трябва да се изключва възможността и самата сонда да не работи коректно и затова да се записва тази грешка, без реално горивната смес да е богата. Има начин, със съответният интерфейс за диагностика, да се оцени как работят цилиндрите и от там да се предполага дали има проблемна дюза.
По отношение на така нареченият азот- по-скоро става въпрос за азотни окиси. Колата притежава така наречената система NOx, която служи за по-прецизно пречистване на изгорелите газове от азотни окиси. Последните се натрупват в специален катализатор, оценката за количеството им се извършва от датчика за азотни окиси и когато достигне определено критично ниво, двигателя преминава в специален режим на работа, който осигурява разлагането им до инертният газ азот.Поне аз не знам някой да прави хардуерно и софтуерно отстраняване на NOx системата, да кажем така както се прави с DPF.
Добавките наистина са нож с две остриета- ако цялата горивоподаваща система, начело с резервоара са чисти, използването им е разумно, в противен случай, всички замърсявания, заедно с тези в горивният филтър, ще отидат към дюзите и ефекта за работата на двигателя може да е силно отрицателен.
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Преди половин година си взех Е60 със същия двигател.
Мога да ти кажа, че това е много рядък двигател като цяло за БМВ. Слага се 4г и след това се заменя със N55
който е същия, но с две турбини + 40кс
Двигателя е добър много пъргав и много икономичен.
Когато гледах такива коли от 10 коли само две нямаха този проблем (да не мени обороти на студено).
Голям проблем им са дюзите понеже са вътре в главата, загряват се ужасно много и сдават багажа рано или късно.
Гледа се на диагностика коя дюза ти е за смяна и се сменя/рециклира само тя.
Относно грешката за еко нормата която спомена, напиши точно какво изписва като грешка за да се провери в нета и да разбереш дали има смисъл да го правиш.
Ще се радвам да ти помогна ако имаш още въпроси или ако си от София да се видим понеже не съм виждал друг колега с Е60 снадбен с N53
Мога да ти кажа, че това е много рядък двигател като цяло за БМВ. Слага се 4г и след това се заменя със N55
който е същия, но с две турбини + 40кс
Двигателя е добър много пъргав и много икономичен.
Когато гледах такива коли от 10 коли само две нямаха този проблем (да не мени обороти на студено).
Голям проблем им са дюзите понеже са вътре в главата, загряват се ужасно много и сдават багажа рано или късно.
Гледа се на диагностика коя дюза ти е за смяна и се сменя/рециклира само тя.
Относно грешката за еко нормата която спомена, напиши точно какво изписва като грешка за да се провери в нета и да разбереш дали има смисъл да го правиш.
Ще се радвам да ти помогна ако имаш още въпроси или ако си от София да се видим понеже не съм виждал друг колега с Е60 снадбен с N53

- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
ТОП ДРАЙВ никога,по добре колега провери колата другаде.ТОП ДРАЙВ СА НЕКЪДЪРНИ,знам го от личен опит.Познавам ги некъдърни колко то си искаш












- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Qugo написа:Гледа се на диагностика коя дюза ти е за смяна и се сменя/рециклира само тя.
За пръв път чувам ,че тези инжектори се рециклират........

Ти рециклирал ли си ,дай повече инфо ?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Ilko Ivanov написа:Qugo написа:Гледа се на диагностика коя дюза ти е за смяна и се сменя/рециклира само тя.
За пръв път чувам ,че тези инжектори се рециклират........![]()
Ти рециклирал ли си ,дай повече инфо ?
И аз не съм чувал да се рециклират нали уж пиезоинжекторите нямат рециклиране
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Taruno написа:Ilko Ivanov написа:Qugo написа:Гледа се на диагностика коя дюза ти е за смяна и се сменя/рециклира само тя.
За пръв път чувам ,че тези инжектори се рециклират........![]()
Ти рециклирал ли си ,дай повече инфо ?
И аз не съм чувал да се рециклират нали уж пиезоинжекторите нямат рециклиране
Сигурно има в предвид почистване, иначе рециклиране

- Djongov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: каквото карам сега
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Добре явно ще бягам от Топ Драйв. Къде мога да отида в София да ги видиме със сигурност дали са дюзи или сонда ?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Djongov написа:Добре явно ще бягам от Топ Драйв. Къде мога да отида в София да ги видиме със сигурност дали са дюзи или сонда ?
Докато не смениш NOX сензора с модула му, не предприемай смяна на инжекторите.
След като го смениш ако продължат проблемите ,тогава сменяй и 6-те инжектора.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
И аз съм със същия мотор и проблем , засега нямам решение смених дюза и бубина на 6ти цилиндър и проблема по-намаля но не изчезна.
Ще следя темата с интерес.
Ще следя темата с интерес.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Забравих да кажа че 3 оригинални дезолите К добавки изгорих и разлика не видях .
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Относно рециклирането, имах предвид да се почистят и да се сложат наново. Чел съм в чужди форуми, че помага.
Ще ти пиша да направим една диагностика и да видим може ли да разберем какво и е.
Ще ти пиша да направим една диагностика и да видим може ли да разберем какво и е.
- Djongov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: каквото карам сега
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Станаха интересни неща за последните дни. Колата вчера ме остави на пътя. Карах си избуши един път, паднаха оборотите и изгасна. Не можах да я запаля. Пробва си да запали, но тъкмо да тръгне и гаси. Бях закъсал на 100м от Лукойл, взех една туба сипах 4л. и налях. Не се промени нищо. Виках репатрака и я оставих да пренущува в сервиза. Днес си я взех и ми казаха, че съм я оставил без бензин и че дори да досипя нямало да запали. Били я обезвъздушили и оправили компа и сипали бензин и била ок. Посъветваха ме да сменя горивния филтър. Интересното е, че когато станаха нещата вчера беше светнала лампата за горивото, но ми оставаха 54 км. по комп като не съм го ресетвал скоро. Онзи ден стрелката на резервоара ми направи номер. Беше на 1/4, оставих я за масло и филтри, взех си я - на 1/2. Викам стига бе, едва ли са сипвали нещо. Покарах и отидох да сипя още 20л. Остана си на 1/2. Та явно имам проблем с датчика на резервоара и ще гледам да не му се доверявам и ми се вижда възможно просто да съм я оставил найстина без бензин вчера без да искам. Иначе ще си гледам проблема с дюзите някъде и ще пиша.
- Djongov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: каквото карам сега
Re: Дюзи на бензин 530i facelift
Така, имам интересно развитие. Закарах я на Камор за диагностика ( 135 лв. ауууу
) Излезе си нормалната NOX сонда грешка от миналия път, така че нищо ново. Казаха, че NOX катализаторите са запушени. Техния солюшън е смяна с нови. Цената им е 4800 лв. + 300 лв за труд - 5100 лв
Ясно е, че това няма как да се случи, за това ще трябва да си търся вариант да ги махат и да адаптират компютъра да не ги търси. Мисля, че гаражи като Маднес от Пловдив няма да имат проблеми да го направят. Ако някой има идея къде или дали найстина може да са катализаторите да казва.
Симптомите са :
- NOX sensor грешка на диагностика
- Оборотите играят на студен старт и после се оправят като загрее
- Камор са казали, че според тях са NOX катализатор - запушени
- Като я изръчкам отзад черен дим - доста


Симптомите са :
- NOX sensor грешка на диагностика
- Оборотите играят на студен старт и после се оправят като загрее
- Камор са казали, че според тях са NOX катализатор - запушени
- Като я изръчкам отзад черен дим - доста
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани