Смяна на интеркулер на 535Д??

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от hamann25 » 03 Апр 2015, 13:21

Определено ще усетиш разлика след махането на катализатора.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от JanTonko » 03 Апр 2015, 13:31

Smokara1 написа:А има ли смисъл да премахна катализатора и ще има ли промяна във вървежа на колата?До колкото съм чувал след премахване на кат колата ставала вече много шумна та много се чудя.Вашите мнения какви са?


Как са ти направили мап на 2.1 бара без да са те ЗАДЪЛЖИЛИ да махнеш ката (направо ми прилошава) ???
Знаеш ли, че тая кола на тия километри тоя катализатор и действа като картоф- първо я "души", второ на излишно натегнатата ти турбина и създава backpressure или обратно налягане, което от своя страна троши лопатките на турбото а те след като попаднат в мотора (понеже е неизбежно да не отидат там) правят дискотека. Защо на "подготвена" кола се прави права генерация без катове на възможно най-голям размер- дали не е,за да и е леко на мотора, да може да няма тапи и изгорелите газове макс. бързо да напускат мотора, за да може в него да влиза чистия въздух и гориво? Защо го няма катализатора, който да прави СЕРИОЗЕН риск от трошене на турбото?
Надявам се, да си ме разбрал правилно.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от hol1gans » 20 Апр 2015, 20:15

Здравейте колеги. Да не пускам нова тема искам да ви попитам за смяна на интеркулер на 530д. Искам да монтирам малко по-голям от оригиналния. Може ли да ми кажите каква дължина и широчина трябва да търся? С ремапната кола съм и искам към турботи да влиза повече студен въздух.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от JanTonko » 22 Апр 2015, 20:08

hol1gans написа:Здравейте колеги. Да не пускам нова тема искам да ви попитам за смяна на интеркулер на 530д. Искам да монтирам малко по-голям от оригиналния. Може ли да ми кажите каква дължина и широчина трябва да търся? С ремапната кола съм и искам към турботи да влиза повече студен въздух.


Не казваш нито каква е 530-ската, нито какво сте правили да момента, за да се ''сметне'' горе-долу от какъв кулер имаш нужда без да стане лагава колата.
По принцип зависи от етапа на който си, би те устроил както стоков от 535д 286, така и някой от Мишимото афтърмаркетите. Ето ти линк за тях да ги поразгледаш
http://www.heed-auto.com/index.php?opti ... &Itemid=57
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от andy » 23 Апр 2015, 6:53

hol1gans написа: С ремапната кола съм и искам към турботи да влиза повече студен въздух.


Леко уточнение. С по-голям кулер няма да вкараш повече въздух към турбото, а към мотора.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от JanTonko » 23 Апр 2015, 12:21

andy написа:
hol1gans написа: С ремапната кола съм и искам към турботи да влиза повече студен въздух.


Леко уточнение. С по-голям кулер няма да вкараш повече въздух към турбото, а към мотора.

Е щом толкова ще се поправяте и теб да поправя- с по-големия кулер той иска да каже, че желае по-студен въздух (сиреч повече молекули кислород и по-малък шанс за детонация) а не повече като количество единици!!! Щото то турбото ще му ''подава'' едно и също количество въздух при всякакъв кулер. Въпроса е, че с кулера се повишава ефективността на "въздуха" а не обема му !!!
Но хард фийлингс
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от hol1gans » 23 Апр 2015, 16:01

JanTonko написа:
andy написа:
hol1gans написа: С ремапната кола съм и искам към турботи да влиза повече студен въздух.


Леко уточнение. С по-голям кулер няма да вкараш повече въздух към турбото, а към мотора.

Е щом толкова ще се поправяте и теб да поправя- с по-големия кулер той иска да каже, че желае по-студен въздух (сиреч повече молекули кислород и по-малък шанс за детонация) а не повече като количество единици!!! Щото то турбото ще му ''подава'' едно и също количество въздух при всякакъв кулер. Въпроса е, че с кулера се повишава ефективността на "въздуха" а не обема му !!!
Но хард фийлингс


Точно казано. Понеже идват летните жеги, и стила ми на каране е малко по-агресивен и мисля, че на турбото ще му е много по-комфортно с чисто нов и по-голям кулер. Да уточня, колата ми е 218 коня с ремап+махане на всички филтри. Карал съм с спукан изпускателен колектор от доста време без да съм знаел, след подмяната+рециклиране на дюзи и почистване на всичко което може да се чисти при дезала( вх. колектори, егр, турбо пътища, колетор и радиатор) и сега разхода ми падна близо с литър и вървежа е много по-добре от преди. Като чистихме колектора ми се видя доста малък и затова исках да ви попитам дали има смисъл за смяна с по-голям, и ако да с какъв.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от JanTonko » 23 Апр 2015, 20:43

hol1gans написа:
JanTonko написа:
andy написа:
hol1gans написа: С ремапната кола съм и искам към турботи да влиза повече студен въздух.


Леко уточнение. С по-голям кулер няма да вкараш повече въздух към турбото, а към мотора.

Е щом толкова ще се поправяте и теб да поправя- с по-големия кулер той иска да каже, че желае по-студен въздух (сиреч повече молекули кислород и по-малък шанс за детонация) а не повече като количество единици!!! Щото то турбото ще му ''подава'' едно и също количество въздух при всякакъв кулер. Въпроса е, че с кулера се повишава ефективността на "въздуха" а не обема му !!!
Но хард фийлингс


Точно казано. Понеже идват летните жеги, и стила ми на каране е малко по-агресивен и мисля, че на турбото ще му е много по-комфортно с чисто нов и по-голям кулер. Да уточня, колата ми е 218 коня с ремап+махане на всички филтри. Карал съм с спукан изпускателен колектор от доста време без да съм знаел, след подмяната+рециклиране на дюзи и почистване на всичко което може да се чисти при дезала( вх. колектори, егр, турбо пътища, колетор и радиатор) и сега разхода ми падна близо с литър и вървежа е много по-добре от преди. Като чистихме колектора ми се видя доста малък и затова исках да ви попитам дали има смисъл за смяна с по-голям, и ако да с какъв.

За този твой сетъп кулер от 35-ца ще е достатъчен. Хем ти пасва идеално на колата като габарити и няма да имаш ядове със захващането. Хем носи спокойно над 300 кс ( а ти си далеч от тях). Хем се намира на тънки цени на пазара. При Фордж или Мишимото ще трябва да дадеш хилядарка за добро изпълнение, но в твоя случай няма нужда!
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 18.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW-to nastrani

Re: Смяна на интеркулер на 535Д??

Мнение от diqn_bs » 18 Окт 2020, 13:37

Здравейте, колеги,
Намислил съм малко да вдигна конете на моята 530d218к.с.
Решил съм да сложа спортен филтър, даун пайп, права генерация и евентуално по голям кулер от 535. И ЕСТЕСТВЕНО РЕМАП
Интересувам се ако взема по големия кулер ще трябва ли да преправям нещо или просто свалям моя и слагам от 535 без да пипам захвати и т. Н.
Българска ДРИФТ Федерация
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook