Проблеми с турбото - изключва
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Проблеми с турбото - изключва
Здравейте колеги,
Не можах да намеря подобна тема, затова ще изплача мъката тук.
Преди няколко месеца си взех Е60, което както повечето "нов внос" истории имаше бая неща за правене. Освновния проблем беше, че от време на време турбото просто не бачкаше. Гледаха го в 2 различни сервиза, първата диагноза беше че дебитомера е за смяна, трябва да се махне DPF-а от компютъра(тъй като е бил свален) и да се почтист ЕГР-а. Направихме го, после се оказа че турбото трябва да се рециклира и да се смени колектора. Направих и това, промяна все още няма, колата пуши доста(черно) и единия "майстор" ми каза че трябвало да се смени някакво моторче на турбото, което не влизало в рециклирането и струвало "много пари". Всичко това вече ми изглежда малко съмнително, споделете ако имате накакъв опит с подобни проблеми.
Не можах да намеря подобна тема, затова ще изплача мъката тук.

Преди няколко месеца си взех Е60, което както повечето "нов внос" истории имаше бая неща за правене. Освновния проблем беше, че от време на време турбото просто не бачкаше. Гледаха го в 2 различни сервиза, първата диагноза беше че дебитомера е за смяна, трябва да се махне DPF-а от компютъра(тъй като е бил свален) и да се почтист ЕГР-а. Направихме го, после се оказа че турбото трябва да се рециклира и да се смени колектора. Направих и това, промяна все още няма, колата пуши доста(черно) и единия "майстор" ми каза че трябвало да се смени някакво моторче на турбото, което не влизало в рециклирането и струвало "много пари". Всичко това вече ми изглежда малко съмнително, споделете ако имате накакъв опит с подобни проблеми.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблеми с турбото - изключва
nickem написа:Здравейте колеги,
Не можах да намеря подобна тема, затова ще изплача мъката тук.
Преди няколко месеца си взех Е60, което както повечето "нов внос" истории имаше бая неща за правене. Освновния проблем беше, че от време на време турбото просто не бачкаше. Гледаха го в 2 различни сервиза, първата диагноза беше че дебитомера е за смяна, трябва да се махне DPF-а от компютъра(тъй като е бил свален) и да се почтист ЕГР-а. Направихме го, после се оказа че турбото трябва да се рециклира и да се смени колектора. Направих и това, промяна все още няма, колата пуши доста(черно) и единия "майстор" ми каза че трябвало да се смени някакво моторче на турбото, което не влизало в рециклирането и струвало "много пари". Всичко това вече ми изглежда малко съмнително, споделете ако имате накакъв опит с подобни проблеми.
Колега, трябва да се провери поведението на турбото по време на движение. Управлението му може да се задейства софтуерно на място и да се види как работи. Черният пушек може да е и от други неща.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Проблеми с турбото - изключва
Грешката, която диагностиката изкара беше за електронен модул управление на турбото. ВЪпроса е, че тази грешка я нямаше преди рециклирането на турбото, а поведението му си беше същото.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблеми с турбото - изключва
Ами защо не говориш с хората които са ти рециклирали турбото ? Имаш ли документ за извършен ремонт ? гаранция ?
Не да правиш скандали, ами културно да си обясниш проблема и да направиш рекламация. Няма как след ремонт да ти запише грешка за ремонтираната част в нормален сервиз. тук нещо не е ОК.
Не да правиш скандали, ами културно да си обясниш проблема и да направиш рекламация. Няма как след ремонт да ти запише грешка за ремонтираната част в нормален сервиз. тук нещо не е ОК.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Проблеми с турбото - изключва
Според мен ДПФа не е премахнат софтуерно както трябва и от там идва грешката.Доколкото може да се съди по описанието проблема не е в актуатора на турбината А в ЕКУ то което му дава грешен сигнал по някяква причина.Така че, проверка на софтуерно премахване при разбирач .
- karisto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: G31' 540i xDrive, F11' 530d xDrive
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Проблеми с турбото - изключва
Същите хора ми рециклираха турбото, казаха че този модул не бил от механичната част и не бил част от рециклирането.
DPF-a след като го махнаха бях ходил при Явор, всичко изглеждаше ОК. Тогава той каза че е имало някакъв маркуч за смяна само и го смени. Рециклирането на турбото беше след това.
Интересното е, че след като поспорихме с момчетата че не са си свършили работата с рециклирането и я прегледаха(казаха че ще проверят някакви кабели) турбото си бачка без проблем вече няколко дни. Във всеки случай не бих искал да се заниамвам с тях повече.
Като цяло ако може да препоръчате някой разбирач в София ще съм благодарен, може и на лично.
Във всеки случай благодаря много за отговорите колеги, ще прегледам нещата които посочихте и ще кажа какво е положението после.
DPF-a след като го махнаха бях ходил при Явор, всичко изглеждаше ОК. Тогава той каза че е имало някакъв маркуч за смяна само и го смени. Рециклирането на турбото беше след това.
Интересното е, че след като поспорихме с момчетата че не са си свършили работата с рециклирането и я прегледаха(казаха че ще проверят някакви кабели) турбото си бачка без проблем вече няколко дни. Във всеки случай не бих искал да се заниамвам с тях повече.
Като цяло ако може да препоръчате някой разбирач в София ще съм благодарен, може и на лично.
Във всеки случай благодаря много за отговорите колеги, ще прегледам нещата които посочихте и ще кажа какво е положението после.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани