Колебание между 530D 231кс и 235кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Колебание между 530D 231кс и 235кс
Здравейте и предварително се извинявам, че задавам обсъждани въпроси, но никъде не ги намерих систематизирани. В момента си търся E60 530D, първоначално се бях насочил към "малкият" фейслифт с 231кс, от изчетеното до тук останах с впечатление, че основните грижи които има около тези двигатели са демпферната шайба, пеперудките (евентуално), веригата и изпускателният колектор, неща които бих могъл да преживея ако трябва да се сменят било то и превантивно
. Последните дни обаче започнах да заглеждам доста и фейслифтовите модели, заради по-добрия за мен интериор/екстериор и разбира се по-новите технологии. И тук дойде големият ми въпрос, почти няма информация за детски и не толкова болести на М57N2 мисля се води двигателя с 235кс. Единствено разбрах, че и той си иска смяна на верига, но от там нататък ме интересува има ли и какви проблеми с демпфери, инжектори (не знам пиезото подлежат ли на рециклиране или някакво обслужване), филтри картерни газове и т.н. с други думи за какво трябва да се оглеждам ако взимам такава кола. Как се представя новият автоматик спрямо стария (повече или по-малко проблеми), навигацията до колкото разбрах пак е ССС в първите LCI модели, но има ли все пак някакви подобрения в самият модул и евентуално други разлики които не са описани в брошурата с разлики между pre и post LCI моделите.

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
Еднакви са моторите няма никаква разлика и няма място за сравнение ако можеш да вземеш фейс взимаш фейс, скоростите са по-добри. Инжекторите подлежат на почистване, както и обикновените.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
На фейслифтовите дюзите са различни и не могат да се чистят обстойно като на префейса
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
Купи си бензиново BMW с ръчни скорости.Предимството на дизеловото е че ще придобиеш сериозни познания
и умения да сервизираш автомобили от този модел.
и умения да сервизираш автомобили от този модел.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
фейслифтовата сигурно ще ти хареса. Щом си готов превантивно да инвестираш в сервизиране на ключови елементи, като демпферната шайбата, веигата, евентуално автоматкиа, то с един добър избор на автомобил ще останеш много доволен. Фейслифтовото CCC има по-ярък дисплей, а CIC предлага повече глезотии. Останалото е казано. Новото има по-добър интериор, екстериор, скорости за автомата, повече двг. мощност. Радост за окото, ако има и М пакет 

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
Благодаря за отговорите колеги. На 100% е сигурно, че ще си търся LCI вече. Има ли някакви особености/проблеми които да засягат само неговият двигател, примерно на някои места четох, че 525Д LCI няма "пеперудки" на колекторите, важи ли същото и за 530д? Също така обслужването/рециклирането на турбото по-сложно и скъпо ли е отколкото на предните модели? Извинявам се за ламерските питания просто съм малко бос по "дизеловите" въпроси
Колега timur_lenk, по принцип винаги съм карал бензинови двигатели и първоначално бях решил пак да си остана на 3та серия 330и примерно, но от възрастта ли
или понеже вече имам една Е90ка реших да мина на малко по-висок клас. Причината да избера дизел за 5цата е, че карам сравнително много (40000км/година), а голямата кола задължително за мен трябва да си е автоматик и ако го комбинирам с бензинов двигател над 200к.с. работата отива на АГУ, а това е и проблем номер 2 при мен понеже съм на принципа, че една кола трябва да се зарежда с това за което са я предвидили от завода, ако не мога да си позволя разхода на конкретен модел, то тогава си купувам такъв на който да мога (нищо лично към колегите с АГУ).

Колега timur_lenk, по принцип винаги съм карал бензинови двигатели и първоначално бях решил пак да си остана на 3та серия 330и примерно, но от възрастта ли

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
Дизела е благодат за извънградско - ще ти гори под 10, дори с внимателно каране 7 - 8 нафта, бензинката си хапва доволно.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
пффф като чета подобни мнения, дизела с леко каране ще гори към 6,5 а с нормално 140-150 към 7,5. Градско според зависи от стила от 10 до 13 е нормално, бензинката си лапва стабилно и ако караш много по-добре дизел.
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
взимай смело.
Е60 530д 235к.с. с по-рядката за модела спортна скоростна кутия и пера на волана,чипнато при тези http://www.rica.nl/index.php /няма как да е реклама защото са твърде далеч за масата хора от форума/ ,премахнат от тях ДПФ,настройки от тях и на скоростната кутия-беше на 276 к.с. ,сега е на 287 к.с. и 620 Нм.
35 000 километра след първия ремап,разхода след премахването на ДПФ-а падна с около литър средно .Показанията на борда са около 7,4 среден магистрално .Премахнат ограничител и на скоростта,достигната 2-3 пъти скорост 268 км/ч по навигация.
Е60 530д 235к.с. с по-рядката за модела спортна скоростна кутия и пера на волана,чипнато при тези http://www.rica.nl/index.php /няма как да е реклама защото са твърде далеч за масата хора от форума/ ,премахнат от тях ДПФ,настройки от тях и на скоростната кутия-беше на 276 к.с. ,сега е на 287 к.с. и 620 Нм.
35 000 километра след първия ремап,разхода след премахването на ДПФ-а падна с около литър средно .Показанията на борда са около 7,4 среден магистрално .Премахнат ограничител и на скоростта,достигната 2-3 пъти скорост 268 км/ч по навигация.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Колебание между 530D 231кс и 235кс
И мойта е такава
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани