E60 3.0d проблем с вървенето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- спас89
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 9.03.2009
- Местоположение: нейде там.....
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525tds
- Мечтае да кара: E30 с V10
E60 3.0d проблем с вървенето
Здравейте колеги проблема е следния.....
колата върви някъде до около 3000 оборота и после турбината спира да се чува и колата забива...рециклирах турбото,смених клапана за управление на геометрията(моята е с механично управление),вакуумите са здрави и не знам вече какво остава да направя!!!
Ако някой има някакви идеи да пише,благодаря!
колата върви някъде до около 3000 оборота и после турбината спира да се чува и колата забива...рециклирах турбото,смених клапана за управление на геометрията(моята е с механично управление),вакуумите са здрави и не знам вече какво остава да направя!!!
Ако някой има някакви идеи да пише,благодаря!
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
Диагностика, дебитомер, дюзи... Задължително в този ред или поне не изпускай първата част 

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
С DPF ли си?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
Не е, щом е в вакуум управление турбината е от първите.
Колата не върви винаги след 3000 оборота или когато мине 3000 оборота и сле дтова спира и трябва да изгасиш и да запалиш? Виж клапана, който управлява вакуума и провери за изпускане на налягане по турбо пътищата.
Колата пуши ли повече от обикновенно?
Колата не върви винаги след 3000 оборота или когато мине 3000 оборота и сле дтова спира и трябва да изгасиш и да запалиш? Виж клапана, който управлява вакуума и провери за изпускане на налягане по турбо пътищата.
Колата пуши ли повече от обикновенно?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
Значи ако има клапан за налягането ,турбото не е с електроника така ли?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
Има едно клапанче, подобно на това, което управлява пеперудките, което при ВАГ-овете се наричаше Н75, та то управлява вакуум актуатора, който мърда геометрията. Реално електронното управление на турбината се вижда с невъоражено око веднага слад като се отвори капака, и е супер лесно да се каже с кое е. Аз не съм се заглеждал по коли 2003г. за да видя дали всички от първите са с такова управление или не, но това като цяло може би е по-здравият вариант, но пък електронното, когато работи ок, е доста по-прецизно.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
Искам да кажа че моята е с ДПФ,а по ТИС излиза с клапан.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- oem
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: E60 3.0d проблем с вървенето
Най-вероятно ти пренадува турбината и за това влиза в авариен режим. Не губи време по форумите а ходи на диагностика.
Skype: oemotorsport
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани