Проблем климатроник е61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Проблем климатроник е61
Здравейте колеги,
От скоро съм собственик на е61 2004г. В жегите ми се струва ,че климатроника не охлажда добре...доста по слаб е в сравнение със старото е39
не дава грешки на диагностика никакви за климатика, днес бях на сервиз и допълниха 200гр фреон(общо 700гр в системата) ,смениха и маслото 150гр, маслото ми се видя тъмно не зеленикаво. Сега е малко по-добре охлаждането, но не хвърля сняг вътре
Налягането на LP (low pressure) беше около 3бара, а за високо налягане над 13бара. Нормални стойности ли са това ,какво друго може да се провери? На извънградско охлажда по-добре. Колата е 4ерна с 4ерен кожен салон и след престой на топло,докато запо4не да изстудява климатика минават 5-10мин, не ми се струва да е нормално това.
поздрави
От скоро съм собственик на е61 2004г. В жегите ми се струва ,че климатроника не охлажда добре...доста по слаб е в сравнение със старото е39

не дава грешки на диагностика никакви за климатика, днес бях на сервиз и допълниха 200гр фреон(общо 700гр в системата) ,смениха и маслото 150гр, маслото ми се видя тъмно не зеленикаво. Сега е малко по-добре охлаждането, но не хвърля сняг вътре

поздрави
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем климатроник е61
За да почне да охлажда добре, колата трябва да е в движение. Особено ако имаш жалузи отпред на бронята. И аз съм минал профилактика на цялата с-ма, но като е престояла повече време колата под слънцето, изобщо не духа студено на място, а като тръгна тогава.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем климатроник е61
don_mimo написа:Здравейте колеги,
От скоро съм собственик на е61 2004г. В жегите ми се струва ,че климатроника не охлажда добре...доста по слаб е в сравнение със старото е39
не дава грешки на диагностика никакви за климатика, днес бях на сервиз и допълниха 200гр фреон(общо 700гр в системата) ,смениха и маслото 150гр, маслото ми се видя тъмно не зеленикаво. Сега е малко по-добре охлаждането, но не хвърля сняг вътреНалягането на LP (low pressure) беше около 3бара, а за високо налягане над 13бара. Нормални стойности ли са това ,какво друго може да се провери? На извънградско охлажда по-добре. Колата е 4ерна с 4ерен кожен салон и след престой на топло,докато запо4не да изстудява климатика минават 5-10мин, не ми се струва да е нормално това.
поздрави
ако е а заредена като хората повече няма какво да се направи, замери изходящия въздух на духалките трябва да е между 5 и 7 градуса ако е така значи си е нормално, просто колата ти е черна.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем климатроник е61
Наляганията са добри,макар че ниското трябва да е около 2bar . Провери ли си как е настройката на климатроника в ай-драйва? Бих ти препоръчал след като е напекана колата да отваряш стъклата за 2-3мин и през това време да работи и климатика, след като излезе горещия въздух да затвориш стъклата и да затвориш клапата за вътрешен въздух ,така по-лесно ще завърти наличния в купето въздух и ще достигне желаната температура.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Проблем климатроник е61
благодаря за отговорите,
в и-драйва настройките са ок, вси4ко е на синьо и нагласено да духа ,даже и режима на работа е избран максимален ( soft,moderate ... тези трите).
не ми се струва да е 5-7 градуса изходящият въздух от духалките, но ще го замеря утре.
а 4етох в темите за някакъв изсушител говорят ?
а ако компресора е заминал или тръгнал да заминава какви са симптомите? ако е заминал трябва да гори предпазител предполагам или да спира на ниско на ниско налягане ако е тръгнал да заминава.
в и-драйва настройките са ок, вси4ко е на синьо и нагласено да духа ,даже и режима на работа е избран максимален ( soft,moderate ... тези трите).
не ми се струва да е 5-7 градуса изходящият въздух от духалките, но ще го замеря утре.
а 4етох в темите за някакъв изсушител говорят ?
а ако компресора е заминал или тръгнал да заминава какви са симптомите? ако е заминал трябва да гори предпазител предполагам или да спира на ниско на ниско налягане ако е тръгнал да заминава.
Re: Проблем климатроник е61
don_mimo написа:Здравейте колеги,
От скоро съм собственик на е61 2004г. В жегите ми се струва ,че климатроника не охлажда добре...доста по слаб е в сравнение със старото е39
не дава грешки на диагностика никакви за климатика, днес бях на сервиз и допълниха 200гр фреон(общо 700гр в системата) ,смениха и маслото 150гр, маслото ми се видя тъмно не зеленикаво. Сега е малко по-добре охлаждането, но не хвърля сняг вътреНалягането на LP (low pressure) беше около 3бара, а за високо налягане над 13бара. Нормални стойности ли са това ,какво друго може да се провери? На извънградско охлажда по-добре. Колата е 4ерна с 4ерен кожен салон и след престой на топло,докато запо4не да изстудява климатика минават 5-10мин, не ми се струва да е нормално това.
поздрави
Филтрите на купето чисти лиса , духа ли достатъчно силно на мах.Предната кола комби ли беше?
Re: Проблем климатроник е61
Като пуснеш климатика на студено, само на средата, на вътрешен кръг прави ли Ладно или пак не както трябва?
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Проблем климатроник е61
предната кола беше е39 01 седан, за сефте карам комби. Духа хладно на вътрешен кръг ,ама не студено ,утре ще замеря колко градуса духа с термометърчето 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем климатроник е61
Да ползвам темата на колегата. При новата ми Е60 е пълен климатика и всичко е както трябва, но въздуха, който вкарва е около 4-5 градуса. При старото ми беше около 2,5 градуса. Възможно ли е това да се дължи на затворените жалузи от пред? Само да поясня, че на предишното ми нямаше жалузи и новото ми е фейсово ако има значение де.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем климатроник е61
Аз все си мисля, че има значени как е и дали е правена профилактика на компресора. Маслото и фреона трябва да се сменят на някакъв пробег или 12м. За мойта главата си режа че италианеца не го е барнал. Няма как да очаквате всички да работят със заводски стойности дори след пълно обслужване. Най-вероятно и пробега на колата дава разлика. Ако компресора работи след профилактика и е близо до търсените стойности не смятам че има начин да се подобри.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем климатроник е61
Трето лято карам, без профилактика без нищо и хвърля кубчета лед
П.С. И аз съм с жалузи...



П.С. И аз съм с жалузи...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Проблем климатроник е61
днес проверявах температурата ,духа 13-14 градуса при над 1500 оборота... маслото и фреона са сменени,филтрите са нови ... явно компресора нещо не работи както трябва... като карам из града понякога се усеща една специфи4на миризма на конденз(нз как то4но да я опиша) , сякаш компресора е спрял и духа само вентилатора застоялия въздух...
климатика работи хубаво единствено като карам извънградско с над 90-100 км/ч.
климатика работи хубаво единствено като карам извънградско с над 90-100 км/ч.
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Проблем климатроник е61
Според мен са ти презаредили системата. Налягането на ниското налягане трябва да бъде около 2бара. Това е температура на изпарение от +1°С при фреон R134A. При 3бара налягане , хладилният агент се изпарява при +9°С. Това е много висока температура.
Предполагам , че компресора ти изключва от високо алягане. Препоръчвам ти да отидеш в някой по-квалифициран сервиз. Ако са ти го пълнили в някой авто-сервиз или гумаджийница, там са пълни неграмотници.
Има вариант да не са обезвъздушили маркучите и с хладилният агент да е останал и въздух. От въздуха в системата е възможно да държи по-високо налягане.
Предполагам , че компресора ти изключва от високо алягане. Препоръчвам ти да отидеш в някой по-квалифициран сервиз. Ако са ти го пълнили в някой авто-сервиз или гумаджийница, там са пълни неграмотници.
Има вариант да не са обезвъздушили маркучите и с хладилният агент да е останал и въздух. От въздуха в системата е възможно да държи по-високо налягане.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Проблем климатроник е61
тази сутрин пак бях на диагностика, оказа се 4е изпуска фреон от пропката за зареждане (иглата изпуска и я смениха). Бяха останали 350гр фреон в системата, напълниха пак и смениха маслото. фреон 700гр ,масло 150гр... ниско налягане около 3бара а високо налягане е 13, високото налягане трябвало да бъде около 15 бара, ама не стига тези стойности... остава да се провери клапана за високо налягане и ако не е той, компресора за смяна тъй като не прави необходимата компресия.
Re: Проблем климатроник е61
Пробвай да си отвориш желузите отпред и да видиш как е. При мен е същата ситуация. Сега подмених фреона и направихме пълен тест и е доста по-добре положението, но става още по-добре когато се пусне въздуха към радиатора да охлажда(направо ми изтръпва ръката от студ).
При мен трябва да се отворят при достигане на работната температура на двигателя, но за съжаление ги виждам само затворени. Направих теста да си ги отворя сам и още при отключване на колата се само затварят. Ако ги отвориш ръчно след като е запалена колата така ще останат. Провери тогава как ще духа духа климата при такова положение.
Като се разрових защо не ми се отварят видях, че колата не вдига даже 90градуса. Варира между 75 до 88, което не е нормално и явно термостата ми е за смяна. Предполагам като го сменя и колата си загрее тези желузи отпред ще си се отворят и климата ще мята лед
При мен трябва да се отворят при достигане на работната температура на двигателя, но за съжаление ги виждам само затворени. Направих теста да си ги отворя сам и още при отключване на колата се само затварят. Ако ги отвориш ръчно след като е запалена колата така ще останат. Провери тогава как ще духа духа климата при такова положение.
Като се разрових защо не ми се отварят видях, че колата не вдига даже 90градуса. Варира между 75 до 88, което не е нормално и явно термостата ми е за смяна. Предполагам като го сменя и колата си загрее тези желузи отпред ще си се отворят и климата ще мята лед

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани