Два въпроса относно 525д 2005-та година
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Два въпроса относно 525д 2005-та година
Здравейте колеги,
Наскоро станах горд собственик на 525д 2005-та година 177к.с. автомат от доста добър познат на реални 177,000км. Веднага след закупуването смених всичко де що имаше за смяна - ремъци, обтегачи, термостати, филтри, абсолютно всички видове течности. Обслужих и скоростната кутия, като сложих и добавката за нея. Карам я около 1,000км и се появиха две неща, за които искам да питам. Първото е едно много странно цъкане от към предната страна на мотора, над ремъците. На студен мотор го няма, на топъл се чува само на вдигнат капак. Не е ритмично, като да идва от работата на самия мотор. Другото, което искам да попитам е за скоростната кутия. По думите на моя майстор, кутията е доста добре поддържана и свети от вътре. Но ми направи впечатление, че има едно забавяне при смяната на предавките. Изчетох една известна част от темите във форума, но не видях описан подобен проблем. С две думи, няма треперене на оборотите, стрелката се движи плавно, при бавно каране сменя мазно, но при по-агресивно подаване на газ качва обороти и ми се струва, че леко задържа на високи обороти преди да смени, което води до леко придърпване. Компютърът е дал разрешение за регенерация на DPF-то. Има ли смисъл да ресетирам скоростите по описаните методи и възможно ли е тази регенерация да кара кутията да задържа на високи обороти преди да сменя. При ръчно сменяне го няма този проблем, сменя си плавно.
Поздрави и мерси за помощта.
А.
Наскоро станах горд собственик на 525д 2005-та година 177к.с. автомат от доста добър познат на реални 177,000км. Веднага след закупуването смених всичко де що имаше за смяна - ремъци, обтегачи, термостати, филтри, абсолютно всички видове течности. Обслужих и скоростната кутия, като сложих и добавката за нея. Карам я около 1,000км и се появиха две неща, за които искам да питам. Първото е едно много странно цъкане от към предната страна на мотора, над ремъците. На студен мотор го няма, на топъл се чува само на вдигнат капак. Не е ритмично, като да идва от работата на самия мотор. Другото, което искам да попитам е за скоростната кутия. По думите на моя майстор, кутията е доста добре поддържана и свети от вътре. Но ми направи впечатление, че има едно забавяне при смяната на предавките. Изчетох една известна част от темите във форума, но не видях описан подобен проблем. С две думи, няма треперене на оборотите, стрелката се движи плавно, при бавно каране сменя мазно, но при по-агресивно подаване на газ качва обороти и ми се струва, че леко задържа на високи обороти преди да смени, което води до леко придърпване. Компютърът е дал разрешение за регенерация на DPF-то. Има ли смисъл да ресетирам скоростите по описаните методи и възможно ли е тази регенерация да кара кутията да задържа на високи обороти преди да сменя. При ръчно сменяне го няма този проблем, сменя си плавно.
Поздрави и мерси за помощта.
А.
Re: Два въпроса относно 525д 2005-та година
Моята кутия на 127 хил. км. по същия начин превключва при пълна газ. Получава се дупка и загуба на въртящ момент за около половин секунда докато превключва. При включване на спортен режим превключва по-бързо и не се усеща толкова. Не мисля че е проблем просто така работи кутията.
Tool - Fear Inoculum
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Два въпроса относно 525д 2005-та година
tomovado написа:Здравейте колеги,
Наскоро станах горд собственик на 525д 2005-та година 177к.с. автомат от доста добър познат на реални 177,000км. Веднага след закупуването смених всичко де що имаше за смяна - ремъци, обтегачи, термостати, филтри, абсолютно всички видове течности. Обслужих и скоростната кутия, като сложих и добавката за нея. Карам я около 1,000км и се появиха две неща, за които искам да питам. Първото е едно много странно цъкане от към предната страна на мотора, над ремъците. На студен мотор го няма, на топъл се чува само на вдигнат капак. Не е ритмично, като да идва от работата на самия мотор. Другото, което искам да попитам е за скоростната кутия. По думите на моя майстор, кутията е доста добре поддържана и свети от вътре. Но ми направи впечатление, че има едно забавяне при смяната на предавките. Изчетох една известна част от темите във форума, но не видях описан подобен проблем. С две думи, няма треперене на оборотите, стрелката се движи плавно, при бавно каране сменя мазно, но при по-агресивно подаване на газ качва обороти и ми се струва, че леко задържа на високи обороти преди да смени, което води до леко придърпване. Компютърът е дал разрешение за регенерация на DPF-то. Има ли смисъл да ресетирам скоростите по описаните методи и възможно ли е тази регенерация да кара кутията да задържа на високи обороти преди да сменя. При ръчно сменяне го няма този проблем, сменя си плавно.
Поздрави и мерси за помощта.
А.
След регенерацията на DPF,трябва да спре да ти задържа преди да смени.По-принцип ако си извън града може и да не усетиш,но в градски условия си прави впечатление.Самата кола и леко ръмжи....
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Два въпроса относно 525д 2005-та година
нормално е при включена регенерация и аз съм така
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани