BMW Е61,проблем при студен старт

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от djerityyy » 03 Фев 2014, 0:28

Здравейте,имам следния проблем,при палене в минусови температури,след изгасването на датчика за подгряването паля и колата започва да се тресе и дави след което гасне...оборотите играят и е няква страшна борба да запали ли,да не запали ли...и накрая гасне.И така около 3 4 пъти,след което запалва и се стабилизира,и това е когато температурата е около 0-та.При топъл мотор няма такав проблем.Майстора ми каза,че може би е от дроселова клапа,която не отваряла и от там се давела и гасне.Та въпроса ми е има ли някой с подобен проблем или идея от кво може да е?? Четох тук във форума,че може да е реле и свещи...което ми се струва по приемливия вариант от дросела.Тези дни ще ходя да отстраним проблема,надявам се вашите мнения да са ми от полза !!!

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от Atsalov » 03 Фев 2014, 8:06

По-вероятно да е от подгревни свещи и реле,а вие четохте ли колата за грешки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от unikalen88 » 03 Фев 2014, 9:51

ами колега аз мисля че ако е свещи и реле,ще пали трудно-много време ще върти и веднъш запалила,ще играят малко оборотите но ще изчисти и ще се оправи.Това показва моя опит с дизелови коли.Лесно ли пали преди да изгаснее,или въртиш много време
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от miroleskov » 03 Фев 2014, 10:22

този майстор те бъзика нещо!Дросела въобще не играе никаква работа при паленето,а и той много лесно се вижда работи или не,но неговата основна функция е при гасенето на автомобила и при регенерация на ДПФ.Още повече че самия дросел е постоянно отворен, което е осигурено от една пружина и всъщност ел.моторчето преодолява силата на пружината за да затвори когато загасиш мотора и пружината веднага я връща в отворено положение.Махни си капака върху мотора и накарай някой да ти изгаси колата и ще видиш дали мърда или не,но няма нищо общо с паленето
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от djerityyy » 03 Фев 2014, 12:37

Гледахме дюзи, които се оказа че са добре и стойностите са в нормата,дебитомера също.Мисля,че излиза грешка за акумулатора,който е нов,но не е самозареждащ се...имало некви по скъпи от рода на 500 лв,моя е около 250-300лв.И мисля,че само това показа и дросел,което е и причината явно майстора да твърди че от тва проблема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от djerityyy » 03 Фев 2014, 12:41

unikalen88 написа:ами колега аз мисля че ако е свещи и реле,ще пали трудно-много време ще върти и веднъш запалила,ще играят малко оборотите но ще изчисти и ще се оправи.Това показва моя опит с дизелови коли.Лесно ли пали преди да изгаснее,или въртиш много време

Не не въртя изобщо...давам контакт,завъртам и светва лампата за релето,пускам ключа и след като изгасне лампата,колата пали.И след това се почва тва тресене и давене и след около 4 5 секунди изгасва.Това ми се случва 2 пъти в минусовите температури.Когато е по топло пали и има леко претрисане но много баързо се оправя и не гасне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от djerityyy » 03 Фев 2014, 12:44

Аз дори си въобразих,че нафтата ми е замразнала когато беше -7 8 ...и сложих неква добавка,но на следващия ден,всичко се повтори.
Последна промяна djerityyy на 03 Фев 2014, 16:00, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от Taruno » 03 Фев 2014, 13:12

Колега има маса теми със същия проблеми и ВИНАГИ първо се гледат реле и свещи над 150к км е нормално да пръднат няколко или всичките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от djerityyy » 03 Фев 2014, 14:50

Изчел съм почти всички теми във форума свързани с този проблем...за това и питам,защото ако е реле или свещи,нямаше ли да се мъчи да запали с въртене???А при мен пали,просто проблема е след това с тва тресене и давене...!!Именно за това пиша и питам във форума !!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от Taruno » 03 Фев 2014, 16:40

Ако е само една две свещи няма да се мъчи да пали, моята с четири изгорели палеше номално, но тересеше.


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от rosendaal » 03 Фев 2014, 16:55

Аз имах три неработещи свещи.При под -3 -4 градуса съм палил по три пъти един след друг-колата гасне след няколко такта.На третия -четвърти път си стартираше нормално без тресене и без менене на оборотите.
Дори съм си мислил че ми замръзва горивото,но след смяна на 6те свещи всичко заспа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2012
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 530d
Мечтае да кара: X6

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от ziko_86 » 03 Фев 2014, 18:23

rosendaal написа:Аз имах три неработещи свещи.При под -3 -4 градуса съм палил по три пъти един след друг-колата гасне след няколко такта.На третия -четвърти път си стартираше нормално без тресене и без менене на оборотите.
Дори съм си мислил че ми замръзва горивото,но след смяна на 6те свещи всичко заспа.


И при мен беше така.Препоръчвам автора на темата да обърне внимание първо на релето и после на свещите.
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от djerityyy » 03 Фев 2014, 19:35

Благодаря много за вниманието и за мненията,надявам се със свещи и реле поблема да се реши !!!Добре,че го има този форум !!! :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от Пилев » 03 Фев 2014, 20:27

Пуснете и една читава диагностика. Свещите излизат веднага. Тресенето почти винаги е от свещи. Ако са изгорели 4-6 може и да спре да пали.
:OT: За акумулатора погледни темите, как се рестартира и как се кодира какъв е новия, да не го убиеш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

BMW Е61,проблем при студен старт

Мнение от miroleskov » 03 Фев 2014, 23:10

И си смени дросела,защото така ДПФ не регенерира правилно и меко казано колата ти гасне като трактор:-) ще останеш учуден,че е възможно да гасне като бензинка успех


Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна miroleskov на 04 Фев 2014, 17:23, променена общо 1 път
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook