BMW Е61,проблем при студен старт
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
BMW Е61,проблем при студен старт
Здравейте,имам следния проблем,при палене в минусови температури,след изгасването на датчика за подгряването паля и колата започва да се тресе и дави след което гасне...оборотите играят и е няква страшна борба да запали ли,да не запали ли...и накрая гасне.И така около 3 4 пъти,след което запалва и се стабилизира,и това е когато температурата е около 0-та.При топъл мотор няма такав проблем.Майстора ми каза,че може би е от дроселова клапа,която не отваряла и от там се давела и гасне.Та въпроса ми е има ли някой с подобен проблем или идея от кво може да е?? Четох тук във форума,че може да е реле и свещи...което ми се струва по приемливия вариант от дросела.Тези дни ще ходя да отстраним проблема,надявам се вашите мнения да са ми от полза !!!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
По-вероятно да е от подгревни свещи и реле,а вие четохте ли колата за грешки.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
ами колега аз мисля че ако е свещи и реле,ще пали трудно-много време ще върти и веднъш запалила,ще играят малко оборотите но ще изчисти и ще се оправи.Това показва моя опит с дизелови коли.Лесно ли пали преди да изгаснее,или въртиш много време

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
този майстор те бъзика нещо!Дросела въобще не играе никаква работа при паленето,а и той много лесно се вижда работи или не,но неговата основна функция е при гасенето на автомобила и при регенерация на ДПФ.Още повече че самия дросел е постоянно отворен, което е осигурено от една пружина и всъщност ел.моторчето преодолява силата на пружината за да затвори когато загасиш мотора и пружината веднага я връща в отворено положение.Махни си капака върху мотора и накарай някой да ти изгаси колата и ще видиш дали мърда или не,но няма нищо общо с паленето
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Гледахме дюзи, които се оказа че са добре и стойностите са в нормата,дебитомера също.Мисля,че излиза грешка за акумулатора,който е нов,но не е самозареждащ се...имало некви по скъпи от рода на 500 лв,моя е около 250-300лв.И мисля,че само това показа и дросел,което е и причината явно майстора да твърди че от тва проблема
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
unikalen88 написа:ами колега аз мисля че ако е свещи и реле,ще пали трудно-много време ще върти и веднъш запалила,ще играят малко оборотите но ще изчисти и ще се оправи.Това показва моя опит с дизелови коли.Лесно ли пали преди да изгаснее,или въртиш много време
Не не въртя изобщо...давам контакт,завъртам и светва лампата за релето,пускам ключа и след като изгасне лампата,колата пали.И след това се почва тва тресене и давене и след около 4 5 секунди изгасва.Това ми се случва 2 пъти в минусовите температури.Когато е по топло пали и има леко претрисане но много баързо се оправя и не гасне.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Аз дори си въобразих,че нафтата ми е замразнала когато беше -7 8 ...и сложих неква добавка,но на следващия ден,всичко се повтори.
Последна промяна djerityyy на 03 Фев 2014, 16:00, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Колега има маса теми със същия проблеми и ВИНАГИ първо се гледат реле и свещи над 150к км е нормално да пръднат няколко или всичките.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Изчел съм почти всички теми във форума свързани с този проблем...за това и питам,защото ако е реле или свещи,нямаше ли да се мъчи да запали с въртене???А при мен пали,просто проблема е след това с тва тресене и давене...!!Именно за това пиша и питам във форума !!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Ако е само една две свещи няма да се мъчи да пали, моята с четири изгорели палеше номално, но тересеше.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Аз имах три неработещи свещи.При под -3 -4 градуса съм палил по три пъти един след друг-колата гасне след няколко такта.На третия -четвърти път си стартираше нормално без тресене и без менене на оборотите.
Дори съм си мислил че ми замръзва горивото,но след смяна на 6те свещи всичко заспа.
Дори съм си мислил че ми замръзва горивото,но след смяна на 6те свещи всичко заспа.
- ziko_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
rosendaal написа:Аз имах три неработещи свещи.При под -3 -4 градуса съм палил по три пъти един след друг-колата гасне след няколко такта.На третия -четвърти път си стартираше нормално без тресене и без менене на оборотите.
Дори съм си мислил че ми замръзва горивото,но след смяна на 6те свещи всичко заспа.
И при мен беше така.Препоръчвам автора на темата да обърне внимание първо на релето и после на свещите.
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Благодаря много за вниманието и за мненията,надявам се със свещи и реле поблема да се реши !!!Добре,че го има този форум !!!




Re: BMW Е61,проблем при студен старт
Пуснете и една читава диагностика. Свещите излизат веднага. Тресенето почти винаги е от свещи. Ако са изгорели 4-6 може и да спре да пали.
За акумулатора погледни темите, как се рестартира и как се кодира какъв е новия, да не го убиеш.

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
BMW Е61,проблем при студен старт
И си смени дросела,защото така ДПФ не регенерира правилно и меко казано колата ти гасне като трактор:-) ще останеш учуден,че е възможно да гасне като бензинка успех
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна miroleskov на 04 Фев 2014, 17:23, променена общо 1 път
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани