Примигване на плафоните в купето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Примигване на плафоните в купето
Днес като се прибрах в гаража забелязах, че на позиция P и N, като подам рязко газ примигват плафоните. Нито фаровете, нито светлините на таблото го правят. Някакви идеи. Аз си мислех за алтернатора.
Ще съм благодарен за вашите компетентни мнения!
Ще съм благодарен за вашите компетентни мнения!
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Примигване на плафоните в купето
Правилно си предположил.
Кабели замасяване?
Сменял ли си оригиналните крушки с ЛЕД?
Кабели замасяване?
Сменял ли си оригиналните крушки с ЛЕД?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Примигване на плафоните в купето
Провери си зареждането,правилно си се насочил към алтернатора и по точно към реле регулатора. Но ако ти е 545 най-верояно е нормално защото и аз карах 645 и го правеше същото но зареждането си беше наред,което ме навява на мисълта че освобождава генератора при рязко подаване на газ за да може да се използва максимума от двигателя. Пусни си от скритото меню 9-ти канал и ще разбереш.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Примигване на плафоните в купето
rosendaal написа:Правилно си предположил.
Кабели замасяване?
Сменял ли си оригиналните крушки с ЛЕД?
Не, всичко е сток.

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Примигване на плафоните в купето
Atsalov написа:Провери си зареждането,правилно си се насочил към алтернатора и по точно към реле регулатора. Но ако ти е 545 най-верояно е нормално защото и аз карах 645 и го правеше същото но зареждането си беше наред,което ме навява на мисълта че освобождава генератора при рязко подаване на газ за да може да се използва максимума от двигателя. Пусни си от скритото меню 9-ти канал и ще разбереш.
545 е колата. Ако е слабо зареждането няма ли да го изпише? Преди 5-6 месеца смених акумулатора в Камор и проверяваха алтернатора, заради гаранцията. Къде е този реле-регулатор и как се проверява?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Примигване на плафоните в купето
Пусни си 9-ти канал от скритото меню както ти казах и ще разбереш какво става по-лесно.
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Примигване на плафоните в купето
И при мен го има същия проблем . Сменил съм лагери и релето с нови но проблема си остана. Мисля да го сваля пак и този път да го занеса на стенд за да съм сигурен дали е от него или имам хлабава връзка по инсталацията. 
Имам и леки колебания във волтажа...
И при мен ремъчната щаиба на алтернатора е еднопосочна освобождаваща.

Имам и леки колебания във волтажа...
И при мен ремъчната щаиба на алтернатора е еднопосочна освобождаваща.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Примигване на плафоните в купето
ristaka 82 написа:И при мен го има същия проблем . Сменил съм лагери и релето с нови но проблема си остана. Мисля да го сваля пак и този път да го занеса на стенд за да съм сигурен дали е от него или имам хлабава връзка по инсталацията.
Имам и леки колебания във волтажа...
Ще проверея волтажа и аз и ще споделя. Други колеги с подобни симптоми има ли? И дали е предимно явление при бензините?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Примигване на плафоните в купето
ristaka 82 написа:И при мен го има същия проблем . Сменил съм лагери и релето с нови но проблема си остана. Мисля да го сваля пак и този път да го занеса на стенд за да съм сигурен дали е от него или имам хлабава връзка по инсталацията.
Имам и леки колебания във волтажа...
И при мен ремъчната щаиба на алтернатора е еднопосочна освобождаваща.
Не рискувай ,този генератор се управлява по Lin-bus и не знам на кой стенд ще го хванат как работи.
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Примигване на плафоните в купето
Atsalov написа:ristaka 82 написа:И при мен го има същия проблем . Сменил съм лагери и релето с нови но проблема си остана. Мисля да го сваля пак и този път да го занеса на стенд за да съм сигурен дали е от него или имам хлабава връзка по инсталацията.
Имам и леки колебания във волтажа...
И при мен ремъчната щаиба на алтернатора е еднопосочна освобождаваща.
Не рискувай ,този генератор се управлява по Lin-bus и не знам на кой стенд ще го хванат как работи.
Добре , а как тогава да елиминирам крив (неравномерно износен)колектор, хлабави споики в статора или прцакан изправителен диод.....
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Примигване на плафоните в купето
Тогава разглабяш внимателно и мериш едно по едно.
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: Примигване на плафоните в купето
И при мен го има този проблем, но не като местя лоста, а като отворя вратата. Алтернаторът е ок, но акумулаторът ми е слаб, дали може от това да е.
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Примигване на плафоните в купето
Аз съм с чисто нов акумолатор Bosch Silver 110 Ah S5 на 2 месеца (регистриран за нов в компютъра). Прави го преди да го сменя и след. Не съм забелязал дали го прави при мърдане на скоростния лост. Най отчетливо си личи вечер на плафоните в купето при промяна в оборотите.... 

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Примигване на плафоните в купето
Rennfahrer написа:И при мен го има този проблем, но не като местя лоста, а като отворя вратата. Алтернаторът е ок, но акумулаторът ми е слаб, дали може от това да е.
Имах предвид, че примигва като я форсирам на място и е изключена от скорост. Не при местене на лоста.
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: Примигване на плафоните в купето
И при мен го има това, и си мисля че е нормално ще обясня защо. На празен ход оборотите на генератора са ниски и не зарежда, като подадете газ и се празвърти започва да зарежда. Точно на тая граница се получава това усилване нна осветлението. Има и друго в нашите коли електрониката е на друго ниво, имаме ксенони а те са захранени през стаболизиран ток, същата работа е и таблото, музиката и всички важни системи. Е предполагам осветлението на купето не е от важните.
Отдавна се каня да закача мултиметъра и да направя една диагностика на зареждането.
В тази връзка къде да меря напреженито на акумулатора отзад нали?
Отдавна се каня да закача мултиметъра и да направя една диагностика на зареждането.
В тази връзка къде да меря напреженито на акумулатора отзад нали?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани