Е60 2004

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж

Е60 2004

Мнение от quare7ma » 15 Дек 2013, 17:46

Здравейте приятели. Искам да попитам дали някой от вас е имал такъв проблем. Значи проблема е следния пребирайки се от Швейцария изминах доста километри и вече влезнах в града и ми светна акумолатора и също нещо като ролка с зъбчета. Колата ми изгуби ряз воланът се втвърди и колата взе да придръпва и трепери. Изгасих я и след това няма палене извиках един приятел да ме дръпне и му казах да вземе един акумолатор за всеки случай. Сменихме акумолаторите и пак запали но преди да я прибера в гаража пак светна същата ролка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Е60 2004

Мнение от Cinder » 15 Дек 2013, 18:46

Алтернатор най-вероятно. Има теми във форума по въпроса.
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Е60 2004

Мнение от Atsalov » 15 Дек 2013, 18:48

Тази "ролка" ти е за проблем в скоростната кутия,който може да е провокиран от паднал акумулатор,а това всичко може да е от проблем в генератора,скъсан ремък или скъсана демпферна шайба. Мирише ли ти пред колата на изгоряла гума,като смени акумулатора хидравликата дойде ли?


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: Е60 2004

Мнение от rosendaal » 15 Дек 2013, 19:11

Cinder написа:Алтернатор най-вероятно. Има теми във форума по въпроса.


+1,релерегулатор,добра връзка при клемите на акумулатора......
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Е60 2004

Мнение от atanasov_aa » 15 Дек 2013, 19:24

След като се изтегли таблицата от цитата:
ristaka 82 написа:
BMW_5_series_1.zip
Привет колега :wave: хубаво е ако качиш и иконите изписващи се при дефект(повреда) на таблото Diagnostic messages bmw 5 .pdf

Може да се види, в кой случаи светва и какво следва да се прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Е60 2004

Мнение от miroleskov » 15 Дек 2013, 19:29

[quote="Atsalov"проблем в генератора,скъсан ремък или скъсана демпферна шайба.[/quote]
колегата е много прав-най вероятно е реле на алтернатора,но пък щом се е тресяла преди да я изгасиш може би е демфера
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж

Re: Е60 2004

Мнение от quare7ma » 15 Дек 2013, 19:30

Да точно когато сложихме другия акумолатор хидравликата дойде за известно време но след това пак ми светна лампичката за акумолатора и ролката. Но да кажа още нещо стегнах клемата но неможе хубаво да се стегне освен да сменя клемата или? А дали ще се премахне ролката където свети?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж

Re: Е60 2004

Мнение от quare7ma » 15 Дек 2013, 19:44

Стегнах клемите до последно но неще да върти въобще или е паднал акумолатора. Май ще е за сервиза дано да не е нещо голямо,че тук от един месец само пръскаме пари

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж

Re: Е60 2004

Мнение от quare7ma » 15 Дек 2013, 20:10

miroleskov написа:[quote="Atsalov"проблем в генератора,скъсан ремък или скъсана демпферна шайба.

колегата е много прав-най вероятно е реле на алтернатора,но пък щом се е тресяла преди да я изгасиш може би е демфера[/quote]
Стегнах преди малко клемите и идках да запаля но въобще не завъртя а акумолатора е нов. И пак ми свтна ролката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Е60 2004

Мнение от iceblast » 16 Дек 2013, 17:24

Колата ти е в сервизен режим, трябва да се закачи да се види какво е записала, но най-вероятно не зарежда хубаво алтернатора. Ново реле + лагери и би трябвало да си в играта. От къде си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Е60 2004

Мнение от sawion » 16 Дек 2013, 19:20

клемата неможеш да я стегнеш защото акумулатора не е оригинален на БМВ. Има малка разлика от около 1-2 милиметра м/у клемата на оригиналния БМВ акумулатор и примерно клема на МОНБАТ. Наскоро с 1 колега го установихме това :) дано разликата е само между българските акумулатори.

а по проблема - колегите са ти отговорили - реле регулатор на алтернатора...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Е60 2004

Мнение от timur_lenk » 16 Дек 2013, 23:44

Братле,пуснете й комп и кажи какви кодове качва
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook