Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
pepi_sky написа:Привет колеги,
От седмица се върнах в клуба на любимата марка. Прочетох цялата тема, която е много поучителна. Да мина на въпроса.
Препоръчайте ми сервиз в който да ми свалят ДПФ-а за да го изчистят машинно в София? Намерих много сервизи, но на кой да се доверя?
Иначе моят казус е следният,
Е60 530xd фейслифт
След 10 -15 мин. шофиране ми светва лампата за ДПФ-а. Колата е проверявана на диагностика и нямам никъкви записани грешки. Свещите са сменяни с нови миналата година. В скритото меню гледах темперетурата на водата в движение варира от 90С до 98С. Пуснаха я принудително и го съчетах с пътуване до Пловдив, но пак не иска да се регенерира.
Грешката е и моя, понеже от момента в който я купих съм я карал само градско в много натоварен трафик и къси разстояноя.
До колкото разбрах, ако се е запушила и ми светва лампа на таблото ще трябва сваляне и чистене за да се оправи. Поправете ме, ако греша.
Поздрави!
Отиваш в бриколаш или някой подобен магазин в който има добавки, купуваш си REDEX DPF Clener, Сипваш я на половин резервоар и правиш една разходка до ихтиман и обратно, лекичко без да я зориш много. После ще влезе в час. Трябва да се изтрие грешката и да се покара малко повече извънграда за да го прочисти.
Като изхабиш първата сипана добавка сипи още една на цял резервоар.
На всеки 2000км. можеш да повтаряш добавка на цял резервоар, щом караш само градско.
Иначе може и машинно, ама ефекта е спорен. Обикновенно след такова почистване изкарва 10-15к км. и пак си в партерна ситуация.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Форсиране на DPF регенерация
В този ред на мисли, колко време/километра трае обикновено една регенерация? Ако обичайния ми маршрут е 16км в посока (8км градско и 8км извънградско), т.е. 32км за деня, това ще бъде ли достатъчно, за да се изпълни регенерация нормално или ще трябва да се върти и доста извънградско, за да стават нещата? Някой беше писал, че регенерация се правела и в града, но дали е вярно.. ?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
ildivvy написа:В този ред на мисли, колко време/километра трае обикновено една регенерация? Ако обичайния ми маршрут е 16км в посока (8км градско и 8км извънградско), т.е. 32км за деня, това ще бъде ли достатъчно, за да се изпълни регенерация нормално или ще трябва да се върти и доста извънградско, за да стават нещата? Някой беше писал, че регенерация се правела и в града, но дали е вярно.. ?
Зависи, ако я прави редовно е достатъчно, особенно лятото, зимата на -20 за тия 16км. ще и е трудно да довърши.
Но периода с толкова ниски температури е кратък и едвали ще усетиш проблем.
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Форсиране на DPF регенерация
vld написа:pepi_sky написа:Привет колеги,
От седмица се върнах в клуба на любимата марка. Прочетох цялата тема, която е много поучителна. Да мина на въпроса.
Препоръчайте ми сервиз в който да ми свалят ДПФ-а за да го изчистят машинно в София? Намерих много сервизи, но на кой да се доверя?
Иначе моят казус е следният,
Е60 530xd фейслифт
След 10 -15 мин. шофиране ми светва лампата за ДПФ-а. Колата е проверявана на диагностика и нямам никъкви записани грешки. Свещите са сменяни с нови миналата година. В скритото меню гледах темперетурата на водата в движение варира от 90С до 98С. Пуснаха я принудително и го съчетах с пътуване до Пловдив, но пак не иска да се регенерира.
Грешката е и моя, понеже от момента в който я купих съм я карал само градско в много натоварен трафик и къси разстояноя.
До колкото разбрах, ако се е запушила и ми светва лампа на таблото ще трябва сваляне и чистене за да се оправи. Поправете ме, ако греша.
Поздрави!
Отиваш в бриколаш или някой подобен магазин в който има добавки, купуваш си REDEX DPF Clener, Сипваш я на половин резервоар и правиш една разходка до ихтиман и обратно, лекичко без да я зориш много. После ще влезе в час. Трябва да се изтрие грешката и да се покара малко повече извънграда за да го прочисти.
Като изхабиш първата сипана добавка сипи още една на цял резервоар.
На всеки 2000км. можеш да повтаряш добавка на цял резервоар, щом караш само градско.
Иначе може и машинно, ама ефекта е спорен. Обикновенно след такова почистване изкарва 10-15к км. и пак си в партерна ситуация.
Операцията с добавката ще я правя редовно.
Благодаря за съвета колега!
При мен проблема беше сериозен. DPF-а беше много запушен. След чудене и четене тук във форума в кой сервиз да закарам колата се спрях на Винаров Авто. (Ако модераторите преценят, че е реклама на сервиза нека изтрият името). Прочетох хубави неща за този сервиз при колегите в Е90. За няколко дни колата беше готова. Имам разпечатки на данните преди и след почистването на филтъра. Данните преди почистването бяха ужасни. (При интерес мога да кача данните преди и след). За монтаж, демонтаж, почистване на филтъра с ултазвук и диагностика ми струва 520лв. Освен това премахнах вихрови клапи, смяна на хидравлични тампони носачи и тампони/втулки носачи с OEM части + реглаж. Всичко общо ми струва 1275лв. Колата стана пак същата пъргава и приятна за каране. Имам записан софтуеър на колата ми преди и след ремапа. Води се история на колата на сървърно пространство (за мен е плюс, ако някога реша да се разделя нея). Следващата седмица ще отида при тях за профилактична диагностика за да проверят дали всичко функционира правилно. Собственика на сервиза е и човекът които прави ремап-а. Хората от сервиза си разбират работата. Държаха ме в течение за всичко правено по колата. Обръщение на Вие, Господине и т.н. На малко места се предлага такъв сървис! Аз съм доволен и го препоръчвам.
Поздрави!
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте колеги! Имам записани няколко грешки и се чудя кои от тях биха повлияли на регенерацията на дпф-а?
Дросела записва някаква грешка, но на теста с ИСТА се движи и гасне нормално двигателя. Въпреки това вероятно ще сменя дросела. Втората грешка не знам какво означава и третата ми е за подгряването на горивният филтър. Може ли заради него да не тръгне регенерация?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Дросела записва някаква грешка, но на теста с ИСТА се движи и гасне нормално двигателя. Въпреки това вероятно ще сменя дросела. Втората грешка не знам какво означава и третата ми е за подгряването на горивният филтър. Може ли заради него да не тръгне регенерация?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Последната е за дросела и 100% блокира регенерацията.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Форсиране на DPF регенерация
Дросела ще го сменя, за останалите две се чудя какво да правя
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ами виж Гугъл какво казва за тия кодове, ако не я прочети с нещо което изписва всичко, като ИСТА например.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Форсиране на DPF регенерация
Първата е заради подгряването на горивният филтър. Това което не знам е, дали тази грешка пречи на регенерацията. Втората грешка, не намирам никъде повече инфо за нея, но подозирам че е в следствие на филтъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Не пречи тази за филтъра.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Форсиране на DPF регенерация
От както изтрих грешката за дросела, не се е появявала отново. На диагностика излиза че е правила регенереция преди 490км и е пуснала заявка отново за регенерация. Странно е това с дросела, при това положение се чудя дали да го сменям.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: Форсиране на DPF регенерация
Съвет да не сменяш дросела засега, а да го наблюдаваш и правиш диагностика.
Стойностите на обратното налягане като за последно регенерираш преди 490km дпф, са перфектни.
003eed най-вероятно е свързана нещо със захранването, защото се отнася към power supply/battery/voltage.
Някакви утечки имаш ли?
Проблеми с паленето прави ли, гаси ли ти някакви модули.
Може и акумулатор или ИБС сензор да е.
Стойностите на обратното налягане като за последно регенерираш преди 490km дпф, са перфектни.
003eed най-вероятно е свързана нещо със захранването, защото се отнася към power supply/battery/voltage.
Някакви утечки имаш ли?
Проблеми с паленето прави ли, гаси ли ти някакви модули.
Може и акумулатор или ИБС сензор да е.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Тези грешка за утечката я оправих. Бях вързал едно зарядно директно на акумулатора. В момента единствено като грешка остана тази за филтъра, но съм го поръчал от дару нов с подгряването.
Ще следя да видя какво ще се случи с дросела, но въпреки грешката на тест с ИСТА си се движеше.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ще следя да видя какво ще се случи с дросела, но въпреки грешката на тест с ИСТА си се движеше.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Форсиране на DPF регенерация
Ситуацията при мен стана по-заплетена. Днес пуснах една регенерация през бтул. Дпф вдигна градусите над 500, изгори сут до около 4 грама и приключи регенерацията, но продължава да изписва че последната регенерация е била преди 500 и нещо км. Другото е че при пускането на регенерацията изтрих всички грешки и тази за подгряването на филтъра и тя не се появи повече, пък вече поръчах нов.
ПП аш си седи на 3,5 грама
Sent from my iPhone using Tapatalk
ПП аш си седи на 3,5 грама
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
koziak написа:Ситуацията при мен стана по-заплетена. Днес пуснах една регенерация през бтул. Дпф вдигна градусите над 500, изгори сут до около 4 грама и приключи регенерацията, но продължава да изписва че последната регенерация е била преди 500 и нещо км. Другото е че при пускането на регенерацията изтрих всички грешки и тази за подгряването на филтъра и тя не се появи повече, пък вече поръчах нов.
ПП аш си седи на 3,5 грама
Sent from my iPhone using Tapatalk
Грешката за филтъра ще ти се появи когато дде прецени че му е необходимо подгряване и види, че то всъщност не работи, същото е и с подгревните свещи и релето, на загряла кола като ги изтриеш, не се появяват докато не падне температурата на мотора под тази до която работят, в случая за свщите е 65 градуса на антифриза за "М" моторите и 75 за "N" моторите.
На какви километри ти е колата? Има един момент в който когато почне да записва информационно съобщение 482 мисля беше, че наближава смяната на ДПФ-а сприра да отчита последната успешна регенерация. Това при мен се случи на около 180 000км. И си остана така, докато не и нулирах сервизния интервал, а това го направих на 200 000км.
През това време тя си регенерира и това по никакъв начин не се отразява на работата на ДПФ-а, така, че не го мисли, карай си спокойно явно нямаш проблем.
Колкото по агресивно я караш, толкова по малко проблеми ще имаш с ДПФ-а.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани