Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз наскоро минах 2300 км при температура ниска като за сезона (между 20 и 30 градуса външна). За около 200-300км оставих показана температурата от скритото меню и държеше предимно 78 гр. с качване до 82-85 понякога, а при спускане падаше и докъм 70. На място при жега вдигаше и над 90, тогава по слух включваше и вентилатора.
Доколкото разбирам от тази дълга тема, това е нормално.
Доколкото разбирам от тази дълга тема, това е нормално.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
kamendc написа:Аз наскоро минах 2300 км при температура ниска като за сезона (между 20 и 30 градуса външна). За около 200-300км оставих показана температурата от скритото меню и държеше предимно 78 гр. с качване до 82-85 понякога, а при спускане падаше и докъм 70. На място при жега вдигаше и над 90, тогава по слух включваше и вентилатора.
Доколкото разбирам от тази дълга тема, това е нормално.
Не е.
Термостата на ЕГР охладителя ти е за смяна.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Мислиш, че е залепнал отворен и работи твърде студена ли? Благодаря за съвета, ще трябва да го погледна значи. До наесен ще гледам да го оправя, сега лятото мисля няма да е критично...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Имай предвид, че това може да попречи на нормалните регенерации на ДПФ-филтъра на колата, ако той е все още наличен в нея...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Да, имам си ДПФ, километрите са оригинални 240к и имам сервизната история в БМВ. Явно си регенерира, защото току-що минах 2300 км и не ми светна ни веднъж. Все щеше да се задръсти ако имаше проблем. Но ще гледам до есента да го сменя, благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
kamendc написа:Да, имам си ДПФ, километрите са оригинални 240к и имам сервизната история в БМВ. Явно си регенерира, защото току-що минах 2300 км и не ми светна ни веднъж. Все щеше да се задръсти ако имаше проблем. Но ще гледам до есента да го сменя, благодаря!
На М57 над 65 градуса върви регенерацията, така, че сега докато е топло няма драма, но застудее ли ще стане проблем.
След като смениш този ако пак пада под 86/87 при спускане трябва да се смени и този на топлообменника за автомата.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Вище това относно 3-тия термостат
https://forum.bmw5.co.uk/topic/132447-i ... -write-up/
https://forum.bmw5.co.uk/topic/132447-i ... -write-up/
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте колеги. Имам едно питане.
Колата е 530хд 235 коня. Сменен големият термостат с оригинален, малкия е на 2 години (BEHR)
Колата си загрява перфектно, но по надолнище на -9 примерно пак смъква до 78-9 ( ако е голямо надолнището и до 70 може да стигне ( на място на включено парно също пада ) Интересното е, че топлото не се губи, но температурата пада. Интересува ме, при спрян софтуерно EGR, работи ли малкия термостат? Днес на 70-75 градуса загряла кола го пипам... студен ми се струва. Има ли смисъл да го сменям и него с оригинален или?
По пътя на логиката, трябва да е спряна рециркулацията на газовете и термостата да не го бърка, щом стига антифриз до него... но питам вас, понеже по сте в час с тия неща.
Благодаря.
Колата е 530хд 235 коня. Сменен големият термостат с оригинален, малкия е на 2 години (BEHR)
Колата си загрява перфектно, но по надолнище на -9 примерно пак смъква до 78-9 ( ако е голямо надолнището и до 70 може да стигне ( на място на включено парно също пада ) Интересното е, че топлото не се губи, но температурата пада. Интересува ме, при спрян софтуерно EGR, работи ли малкия термостат? Днес на 70-75 градуса загряла кола го пипам... студен ми се струва. Има ли смисъл да го сменям и него с оригинален или?
По пътя на логиката, трябва да е спряна рециркулацията на газовете и термостата да не го бърка, щом стига антифриз до него... но питам вас, понеже по сте в час с тия неща.
Благодаря.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Спирането на ЕГР-а софтуерно няма отношение към термостата на топлообменика за ЕГР-а. (не знам защо не си го махнал до сега)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани