Engine fault ! Reduced power
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Cеco 530i
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i 272
- Мечтае да кара: ?
- Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.
Engine fault ! Reduced power
Здравейте.От скоро съм собственик на 530i 272hp.При закупуването на колата имам около 300 км. градско каране без никакъв проблем.При първото извънградско, стъпвайки на магистралата (хемус) на излизане от София, колата изписа Engine fault ! Reduced power.Когато изписа грешката карах на 6-та с 140 км\h.по наклон.При гасене на двигателя грешката изчезваше , но се появяваше отново при запалване на колата, в движение, когато се подаде повече газ и така около 200 км без закономерност докато не се изчисти грешката.В препоръчан от мой приятел сервиз в София закачиха колата на компютър и ми казаха , че грешката е ниско налягане на горивото(помпа за високо налягане или датчик е вероятния проблем) и че, не могат да кажат със сигурност на какво се дължи .Изчистиха грешката и ми казаха да карам докато пак не я даде и тогава да я закачат отново(да го умуваме). Изчиствайки грешката колата работеше безпроблемно независимо от карането в градски условия докато не я изкарах извънградско(отново по нанагорнище-карах на 4-та с около 120км). Когато изписва грешката колата за секунда придърпва и продължава да върви без признаци за намалена мощност!При каране в градски условия не ми дава тази грешка, колкото и да я настъпвам, както и да я карам нямам никакъв проблем, а само когато карам извънградско! Горивото в резервоара е над половината. Възможно ли е да е некачествено гориво? Зареденото гориво е от ОМВ 100 октана. Ще съм ви благодарен за всяко ваше мнение и препоръка за сервиз за решаването на проблема ми.
- IVAKDIVAK
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Варна,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i 2006 N52B30
Re: Engine fault ! Reduced power
Ами за този двигател мисля че беше N53 има доста писано по чуждите форуми визирам щатите там пише точно за проблеми със горивната помпа за високо налягяне . А също така и инжекторите мисля че ги водят пиезо инжектори и те също са капризни и при некачествен бензин правят доста проблеми , поне това съм прочел във чужди форуми. А щом колата изписва такива грешки то е добре да видите налягянето на помпата дали е в норма. Миля че също така но за щатите май имаше и сервизна акция за подмяня на дефектиралите помпи. Твойта от щатите ли е вкарана.
Провери също и във офицялен представител по вин на колата дали и за твойта кола е имало сервизна акция за смяня на горивната помпа. А също така могат да ти кажат и дали не ебила сменяна вече . Това е от мен и успех със отстранявянето на проблема
Провери също и във офицялен представител по вин на колата дали и за твойта кола е имало сервизна акция за смяня на горивната помпа. А също така могат да ти кажат и дали не ебила сменяна вече . Това е от мен и успех със отстранявянето на проблема
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Engine fault ! Reduced power
Помапа за високо налягане нямат ли само дизелите?До колкото виждам става дума за бензиново BMW.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Cеco 530i
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i 272
- Мечтае да кара: ?
- Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.
Re: Engine fault ! Reduced power
Колата е внос от Италия, а информация за смяна на помпата няма.Доколкото съм информиран помпата в резервоара е подкачваща горивото, а някъде при двигателя има друга, която е за високото налягане.Ако проблема е от помпата не трябва ли да дава грешката всеки път при ръчкане на колата? Всъщност тогава е най големия дебит и разход
Re: Engine fault ! Reduced power
Cеco 530i написа:Колата е внос от Италия, а информация за смяна на помпата няма.Доколкото съм информиран помпата в резервоара е подкачваща горивото, а някъде при двигателя има друга, която е за високото налягане.Ако проблема е от помпата не трябва ли да дава грешката всеки път при ръчкане на колата? Всъщност тогава е най големия дебит и разход
Предполагам горивния филтър е сменен.И разбира се че има помпа високо налягане.
- IVAKDIVAK
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Варна,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i 2006 N52B30
Re: Engine fault ! Reduced power
timur_lenk написа:Помапа за високо налягане нямат ли само дизелите?До колкото виждам става дума за бензиново BMW.
Да бензинов е двигателят само че е директ инжекцион със пиезо инжектори и те работят при налягания съпоставими на тези при дизеловите двигатели .
Налягане при директ инжекциона - 4 - 13 MPa . Налягане при нормалният инжекциона - 0.25 - 0.45 MPa.
''The fuel systems for GDI engine require high fuel pressure levels. Fuel injection pressure is
between 4 to 13 MPa (the actual trend is to increase the level of pressure). This pressure is
higher than PFI engine pressure values ranging from 0.25 to 0.45 MPa. ''
- Cеco 530i
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i 272
- Мечтае да кара: ?
- Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.
Re: Engine fault ! Reduced power
Всъщност горивния филтър не е сменен.Казаха, че върви с помпата и че не може само филтъра да се смени.
Re: Engine fault ! Reduced power
Cеco 530i написа:Всъщност горивния филтър не е сменен.Казаха, че върви с помпата и че не може само филтъра да се смени.
The fuel filter is serviced only as part of the left fuel level sensor assembly in the fuel tank
1. Remove rear seat bench
2. Fold carpet forwards
3. Fold back rubber mat
4. Remove the nuts and fold back metal cover
5. Disconnect electrical connector
6. Release and disconnect fuel feed and return lines
CAUTION: The fuel gauge must roughly indicate zero before the left tank opening is opened. Large quantities of fuel may emerge upon opening. If necessary, keep the left tank opening closed and feed an extraction hose through the right service opening to the left tank half and drain the fuel out of the left tank area before proceeding.
7. Release the screw cap
8. Carefully raise fuel level sensor until sensor flange emerges.
CAUTION: Risk of breakage! When raising sensor unit, do not pull excessively on connecting piece of fuel return line.
9. Disconnect line to fuel filter
10. Disconnect suction jet pump from fuel filter (Press catch downwards to detatch suction jet pump)
11. Remove left sensor unit from the tank.
12. Reverse order to install
- Lacho
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Engine fault ! Reduced power
Колега, и аз имах този проблем с моята 530-ка и проверих за какво става въпрос по тази акция, отговора беше няма токова нещо. След това отидох в Дару взех си помпа монтирахме я и проблема изчезна, имам и гаранция две години на помпата Цената и беше около 505лв. Като цяло съм много доволен от поведението на колата и разход, слабите места на този мотор са именно тази помпа и инжекторите, които релно може да смениш на цената на два дизелови .
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Cеco 530i
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i 272
- Мечтае да кара: ?
- Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.
Re: Engine fault ! Reduced power
Проблема се оказа от помпата за високо налягане.
Re: Engine fault ! Reduced power
здравей
имам същия проблем искам да те попитам къде направи ремонта и колко ти излезна
имам същия проблем искам да те попитам къде направи ремонта и колко ти излезна
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Engine fault ! Reduced power
Аз имах същия проблем но на 525D преди 6 месеца ми го нарпави еднократно, но нямаше възможност да я видя веднага на диагностика и минах 300км след това без проблем. Грешката която беше записала беше за датчика на горивната рейка за налягането. От тогава карам 6месеца и 4к км без проблем до вчера, на спускане от последния тунел на Хемус посока София, Engine fault ! Reduced power. Гася, чакам 2-3 мин паля и няма грешка, карам 10-15км и пак същото, така 4 пъти докато успея да се прибера. Предпоалгам че вече датчика се е скапал напълно, или много много лошо гориво, което ме съмнява.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани