Относно ДПФ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Относно ДПФ
Искам да попитам някой знае ли дали е проблем да се кара със свален ДПФ без да е препрограмиран компютъра на колата и без да е слагана тръба на мястото на ДПФ-а,интересува ме ако някой знае нещо по въпроса да сподели,тъй като вече 3 ден карам без ДПФ и колата нито и е препрограмиран софтуера нито има тръба на мястото на ДПФ-а,но днес тръгна да прави регенерация ако не се лъжа защото гласът и стана много тежък а това не ми харесва при положение че няма ДПФ
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Относно ДПФ
Колега, филма е голям 
разхода се покачва поне с 1л +
отделно, колата ще започне да се скрива от бели пушеци ....
махнати ли са датчиците или само е избушен дпф-а ?
катализатора махнат ли е >?
най-читавото решение според мен е да я препрограмираш ... другия вариант е да търсиш дпф.

разхода се покачва поне с 1л +
отделно, колата ще започне да се скрива от бели пушеци ....
махнати ли са датчиците или само е избушен дпф-а ?
катализатора махнат ли е >?
най-читавото решение според мен е да я препрограмираш ... другия вариант е да търсиш дпф.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: Относно ДПФ
Свален е ДПФа и на негово място няма нищо даже и тръба без да пипам нищо друго по колата,обаче ме притеснява това,че прави регенерация а според мен не трябва,просто питам ако някой знае нещо по тоя въпрос да сподели,задалжително ли трябва да се пипа софтуера.
- borisoff13
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 635d, LCI
- Детайли за колата: лачена
Re: Относно ДПФ
525d 2004г. го карам вече година без софтоерно премахване и проблем няма никакъв. На мястото на ДПФ-а е поставено "гърне" което се захваща на оригиналните фланци. Относно пушенето - не пуши чак толкова дори и когато регенерира, но за сметка на това разхода се понижи, подобри се вървенето и спря да налива нафта в маслото.
BMW 635d LCI
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Относно ДПФ
Задължително е ако искаш да имаш здрава кола 

- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
Re: Относно ДПФ
Голям филм си е това да купиш 5-ца за малко пари и после да побългаряваш наред....
После ги продавате за перфектни, обслужени и без забележки....
После ги продавате за перфектни, обслужени и без забележки....
...............................
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Относно ДПФ
за малко за много - то си е консуматив ДПФ-а ( само че на по-голям пробег)......... а после като ги продават - какъв е проблема - обслужена , махнат ДПФ....... незнам какъв проблем виждаш в това колега...
Re: Относно ДПФ
vesko4114 написа:Голям филм си е това да купиш 5-ца за малко пари и после да побългаряваш наред....
После ги продавате за перфектни, обслужени и без забележки....
Не става въпрос за побългаряване, според мен проблема че в България злоупотребяват с цените на много части. Да дадеш 4000 лева за този филтър, при положение, че в представителство на БМВ в Детройт за 535D същият този филтър струва 1250 долара, мисля че не е редно. Ако си достатъчно богат, за да си затваряш очите, когато явно те мамят, това е друг въпрос.
- borisoff13
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 635d, LCI
- Детайли за колата: лачена
Re: Относно ДПФ
VRPerformance написа:Задължително е ако искаш да имаш здрава кола
какво може да стане ако софтоерно не е премахнато?
BMW 635d LCI
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Относно ДПФ
много бели които ще ти струват много пари няма как да минеш тънко само с рязане 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Относно ДПФ
Ще вкарва нафта в маслото и след време мотора ще е леш
- baholino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
- Мечтае да кара: i3
- Детайли за колата: M-пакет
Re: Относно ДПФ
mt1 написа:vesko4114 написа:Голям филм си е това да купиш 5-ца за малко пари и после да побългаряваш наред....
После ги продавате за перфектни, обслужени и без забележки....
Не става въпрос за побългаряване, според мен проблема че в България злоупотребяват с цените на много части. Да дадеш 4000 лева за този филтър, при положение, че в представителство на БМВ в Детройт за 535D същият този филтър струва 1250 долара, мисля че не е редно. Ако си достатъчно богат, за да си затваряш очите, когато явно те мамят, това е друг въпрос.
Е60 535d в USA официално никога не се е предлагало...
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо
- borisoff13
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 635d, LCI
- Детайли за колата: лачена
Re: Относно ДПФ
VRPerformance написа:Ще вкарва нафта в маслото и след време мотора ще е леш
след като премахнах ДПФ-а спря да качва маслото даже почна да пада

BMW 635d LCI
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани