Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Хидротрансформатор (торк)
evgeni99 написа:datchko написа:evgeni99 написа:Колеги след дълго чудене и маене къде да си рециклирам хидрото най на края се реших и отидох във Варна в Софтелектроник. Първите ми впечатления са много добри изминал съм 400км и колата се държи много добре няма го вече приплъзването и играенето на оборотите. Ремонта ми струваше 1800лв в техния сервиз дадохами 6 месеца гаранция или 50000км, което настъпи първо. Ще пиша пак, като навъртя още километри
А защо си го рециклирал като имаш оферта за чисто нов на същите пари?
По горе съм качил една от офертите за нов торк колега по спомен мисля, че е 1600лв с ддс и от там като сложим 9л масло ZF и филтър и труд и не мога да ги сметна
Ravenol масло излиза към 200лв с доставката от Германия до България, филтъра е към 150 на ZF (зависи откъде го купиш) излизат към 350лв + тия 1600 за нов торк - 1950лв. За 150лв разлика в цената, аз бих избрал да сложа нов.
Колко километра мина след ремонта? Някакви оплаквания?
- evgeni99
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 21.12.2019
- Местоположение: Ърманли
- Мечтае да кара: М8,alpina D5 S 2020
Re: Хидротрансформатор (торк)
Вече 6000км без проблеми
Re: Хидротрансформатор (торк)
datchko написа:evgeni99 написа:datchko написа:evgeni99 написа:Колеги след дълго чудене и маене къде да си рециклирам хидрото най на края се реших и отидох във Варна в Софтелектроник. Първите ми впечатления са много добри изминал съм 400км и колата се държи много добре няма го вече приплъзването и играенето на оборотите. Ремонта ми струваше 1800лв в техния сервиз дадохами 6 месеца гаранция или 50000км, което настъпи първо. Ще пиша пак, като навъртя още километри
А защо си го рециклирал като имаш оферта за чисто нов на същите пари?
По горе съм качил една от офертите за нов торк колега по спомен мисля, че е 1600лв с ддс и от там като сложим 9л масло ZF и филтър и труд и не мога да ги сметна
Ravenol масло излиза към 200лв с доставката от Германия до България, филтъра е към 150 на ZF (зависи откъде го купиш) излизат към 350лв + тия 1600 за нов торк - 1950лв. За 150лв разлика в цената, аз бих избрал да сложа нов.
Колко километра мина след ремонта? Някакви оплаквания?
Тези 1800лв в Софтелектроник, предполагам включват и клапанното тяло за преглед и някакъв ремонт по него. Според тях, повечето пъти проблемите при хидрото са вследствие на неизправност и по клапанното тяло. Без него ще "спестиш" 400лв., което не знам дали си заслужава и доколко е вярно това за клапанното тяло.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Хидротрансформатор (торк)
Не се вайкайте толкова... аз на моето Е65 преди 170 000 го рециклирах там.. все още работи перфектно. Кутията си я обслужвам на 30-40К.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте,
преди време бях ползвал услугите на Дивалс в София за рециклиране на торк. Тогава ползвах тях и сложихме Равенол.
Имах проблем типичен като за торк - между 70-100 км/ч ми притрисаше колата, когато задържиш на тази скорост.
След ремонта всичко се оправи. В момента това го няма. Гаранцията мина и сега усещам едно приплъзване предимно между 3-4 скорост може би.
Дали отново проблема е в торка. Мисля да отида и да направим едно кръгче.
Някакви съвете?
преди време бях ползвал услугите на Дивалс в София за рециклиране на торк. Тогава ползвах тях и сложихме Равенол.
Имах проблем типичен като за торк - между 70-100 км/ч ми притрисаше колата, когато задържиш на тази скорост.
След ремонта всичко се оправи. В момента това го няма. Гаранцията мина и сега усещам едно приплъзване предимно между 3-4 скорост може би.
Дали отново проблема е в торка. Мисля да отида и да направим едно кръгче.
Някакви съвете?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: Хидротрансформатор (торк)
Какво значи приплъзване, влиза ли колата в авариен режим? Щом усещаш нещо само между тези скорости възможно е да е са клапани(мехатроник) и по-лошият вариант пакет да тръгнал Дай малко повече инфо в какво се изразява приплъзването.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Хидротрансформатор (торк)
Ами да кажем, че когато превключва между предавките 2-3 или 3-4 предимно се усеща нещо като приплъзване/придърпване/удряне не знам как точно да го опиша. Вместо да влезне плавно има едно като присецване. Помня преди време, когато смених масло със ZF поради теч от картера/буксата, колата превключваше супер мазно и плавно.
Днес ми направи впечатление и друго - бях под наклон на D и колата тръгна назад. Наистина наклона беше стабилен, но мисля, че това не трвбва да е така. Тествах я няколко пъти и не задържа нито веднъж.
И въпрос относно МиД - в София правят ли нещо или всичко трвбва да се случи във Варна?
Имат ли къде в София да свалят дадена част(например торк) и да си го пратят във Варна и след това да го върнат в София и монтират на колата?
Или само части и диагностика предлагат в София?
Благодаря !
Днес ми направи впечатление и друго - бях под наклон на D и колата тръгна назад. Наистина наклона беше стабилен, но мисля, че това не трвбва да е така. Тествах я няколко пъти и не задържа нито веднъж.
И въпрос относно МиД - в София правят ли нещо или всичко трвбва да се случи във Варна?
Имат ли къде в София да свалят дадена част(например торк) и да си го пратят във Варна и след това да го върнат в София и монтират на колата?
Или само части и диагностика предлагат в София?
Благодаря !
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Хидротрансформатор (торк)
И диагностика не предлагат в София, поне не за тази кутия. Исках да ми направят преди да сменя маслото, за да съм сигурен, че всичко по кутията е ок, отказаха ми.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Хидротрансформатор (торк)
И при мен се появи въпросната игра на оборотите и се подготвях за торк.
Реших обаче да сложа Xhp flashtool и оборотите не мърдат.
Вече няколко пъти излизам извън града, 90-100 на темпомат и всичко е нормално.
С какво този софтуер влияе чак толкова или проблема евентуално не е бил в торка?
Реших обаче да сложа Xhp flashtool и оборотите не мърдат.
Вече няколко пъти излизам извън града, 90-100 на темпомат и всичко е нормално.
С какво този софтуер влияе чак толкова или проблема евентуално не е бил в торка?
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колеги колко пари излиза рециклирането на торка и колко пари взимат за работа? Защото днес гледах една кола и тя има проблема с оборотите (т.е. за рециклаж е ). Прочетох темата в началото, но понеже е писана през 2014 не знам до колко цените са актуални още. Защото продавах едно Е60 на части преди време и продадох торка за 250 лв.
- evgeni99
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 21.12.2019
- Местоположение: Ърманли
- Мечтае да кара: М8,alpina D5 S 2020
Re: Хидротрансформатор (торк)
iNfoster` написа:Колеги колко пари излиза рециклирането на торка и колко пари взимат за работа? Защото днес гледах една кола и тя има проблема с оборотите (т.е. за рециклаж е ). Прочетох темата в началото, но понеже е писана през 2014 не знам до колко цените са актуални още. Защото продавах едно Е60 на части преди време и продадох торка за 250 лв.
Е виж на 50 страница където съм писал. Февруари рециклирах всичко ми излезна 1800лв
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте. Благодаря предварително на всеки, който ще изкаже мнение или даде някаква идея. Става въпрос за е46 330 хд 184 и имаше типичните проблеми за заминал торк. В един момент спря да вкл. скоростите след като поработеше известно време /като е студена вкл. без проблеми, но като позагрее се появяваше някакъв шум и спираше да вкл./ След смяната на торка и поставен рециклиран, сменени феродови дискове, гарнитура, филтър, масло, сегменти - това пише в гаранционната карта, която ми дадоха от сервиза, след около 4-5 км. колата спря отново, но този път беше изтекло и значителна част от маслото. Теча беше между двигателя и скоростната кутия. Майстора, който се занимава с ремонта спомена, че това се получава при недобре балансиран торк или при проблем с маслената помпа и сега изпратиха торка за проверка и тест.
Искам да попитам дали някой е попадал в такава ситуация след смяна на торк ?
Искам да попитам дали някой е попадал в такава ситуация след смяна на торк ?
Re: Хидротрансформатор (торк)
...
Последна промяна Jarvis на 18 Юни 2021, 17:27, променена общо 1 път
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте .
И аз имам проблем с торка , и мазанае на 1,2,3 скорост , от скоро леко се поувеличи .
Обмислям да сложа Стейдж на кутията от XHP Flash . Доста хора споделят опит , че след стейдж кутията се променяла , и проблема с торка се заличавал .
Някой освен колегата по-горе , да сподели опит след флаш на кутията , как се държи . Благодаря предварително .
И аз имам проблем с торка , и мазанае на 1,2,3 скорост , от скоро леко се поувеличи .
Обмислям да сложа Стейдж на кутията от XHP Flash . Доста хора споделят опит , че след стейдж кутията се променяла , и проблема с торка се заличавал .
Някой освен колегата по-горе , да сподели опит след флаш на кутията , как се държи . Благодаря предварително .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани