Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_peichev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 11.04.2013
- Пол: Мъж
Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
Здравейте колеги,
имам проблем като въртя волана се чува шум подобен на "виене" или на стъргане на ремък, някой може ли да ми помогне ?
колата ми е BMW 530d e60
имам проблем като въртя волана се чува шум подобен на "виене" или на стъргане на ремък, някой може ли да ми помогне ?

- patlaka
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: 335D coupe
- Детайли за колата: 204hp седан
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
Kaтo зa начало си провери маслото дали е на ниво,другото което мoжe да бъде е да ти е износен ремъка и да издава този звук
Който учи ще сполучи,а който лъже и краде ще кара BMW
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
Ако е черно на цвят може и да го смениш.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
Ниско ниво и от това го прави на пяна... Смени го и си купи Мотул... Декс-3
Последна промяна ICE на 14 Апр 2013, 11:52, променена общо 1 път
- IVAKDIVAK
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Варна,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i 2006 N52B30
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
Може и да не е декстрон правилното масло го пише на капачката на съда за хидр. масло, ако е със сервотроник мойта е такава на капачката пише че маслото трябва да е CHF11S - зелено е на цвят и на PENTOSIN цената за литър е някаде към 25 лв.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
YES!!!IVAKDIVAK написа:Може и да не е декстрон правилното масло го пише на капачката на съда за хидр. масло.
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
ще използвам темата на колегата да споделя нещо за хидравликата. Миналата сдмица смених рейката с рециклирана в Германия. При смяната се видя и скъсан тампон на двигателя. Сменихме и него и ефекта от двете беше уяууу. Невероятна промяна. Явно старата рвйка е затягала и ста волана се върти с малкото пръстче. Тука ми е и проблема -върти се много лесно и привисока скорост. Доста е неприятно и при малко неравности и доста опасно. Волана се лашкя без проблем дори и сам. Полагам усилия да следвам траекторията. Със старата рейка нямах такъв проблем. Тя и като цяло се движеше по трудно. При вас има ли втвърдяване на волана при висока скорост? При мен сега липсва и се чудя от какво! Дайте идеи да не съм пропуснал нещо.
.

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ
На рейката има един болт за регулиране на натиска върху гребена, и оттам за усилието при въртене на волана.
По принцип този болт се затяга с точно определени НМ за да функционира правилно рейката, но в нашите български условия като започне да се износва гребена (основният проблем на нашите рейки) и много хора го затягат този болт за да оберат луфта и да маскират проблема. От това се затяга волана, особено в по-крайни положения, където естествено гребенът не е толкова износен.
Та с една дума е възможно:
1. на старата ти рейка болтът да е бил пренатегнат за да компенсира износването.
2. на новата ти рейка да не е затегнат коректно до правилните НМ.
Отделна тема е че на мен скоро ми рециклираха 4-те носачи отпред и накрайниците и волана се втвърди от това, но ти ако помня правилно ги смени и 4-те носача с нови, така че с тях всичко трябва да е наред.
Отделно от това аз във няколкото Е60 които съм карал, волана се върти с различно усилие, така че може да си има някакви "заводски" разлики

По принцип този болт се затяга с точно определени НМ за да функционира правилно рейката, но в нашите български условия като започне да се износва гребена (основният проблем на нашите рейки) и много хора го затягат този болт за да оберат луфта и да маскират проблема. От това се затяга волана, особено в по-крайни положения, където естествено гребенът не е толкова износен.
Та с една дума е възможно:
1. на старата ти рейка болтът да е бил пренатегнат за да компенсира износването.
2. на новата ти рейка да не е затегнат коректно до правилните НМ.
Отделна тема е че на мен скоро ми рециклираха 4-те носачи отпред и накрайниците и волана се втвърди от това, но ти ако помня правилно ги смени и 4-те носача с нови, така че с тях всичко трябва да е наред.
Отделно от това аз във няколкото Е60 които съм карал, волана се върти с различно усилие, така че може да си има някакви "заводски" разлики


Space, pace and grace. www.more-to-come.com
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани