Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 11.04.2013
Пол: Мъж

Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от ivan_peichev » 11 Апр 2013, 11:24

Здравейте колеги,


имам проблем като въртя волана се чува шум подобен на "виене" или на стъргане на ремък, някой може ли да ми помогне ? :( колата ми е BMW 530d e60

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.03.2012
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: 335D coupe
Детайли за колата: 204hp седан

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от patlaka » 11 Апр 2013, 13:37

Kaтo зa начало си провери маслото дали е на ниво,другото което мoжe да бъде е да ти е износен ремъка и да издава този звук
Който учи ще сполучи,а който лъже и краде ще кара BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от zvetiko » 11 Апр 2013, 16:55

Ако е черно на цвят може и да го смениш.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от ICE » 12 Апр 2013, 0:15

Ниско ниво и от това го прави на пяна... Смени го и си купи Мотул... Декс-3
Последна промяна ICE на 14 Апр 2013, 11:52, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: Варна,Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530i 2006 N52B30

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от IVAKDIVAK » 12 Апр 2013, 12:07

Може и да не е декстрон правилното масло го пише на капачката на съда за хидр. масло, ако е със сервотроник мойта е такава на капачката пише че маслото трябва да е CHF11S - зелено е на цвят и на PENTOSIN цената за литър е някаде към 25 лв.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от ICE » 14 Апр 2013, 11:51

IVAKDIVAK написа:Може и да не е декстрон правилното масло го пише на капачката на съда за хидр. масло.
YES!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от petio » 14 Апр 2013, 14:52

ще използвам темата на колегата да споделя нещо за хидравликата. Миналата сдмица смених рейката с рециклирана в Германия. При смяната се видя и скъсан тампон на двигателя. Сменихме и него и ефекта от двете беше уяууу. Невероятна промяна. Явно старата рвйка е затягала и ста волана се върти с малкото пръстче. Тука ми е и проблема -върти се много лесно и привисока скорост. Доста е неприятно и при малко неравности и доста опасно. Волана се лашкя без проблем дори и сам. Полагам усилия да следвам траекторията. Със старата рейка нямах такъв проблем. Тя и като цяло се движеше по трудно. При вас има ли втвърдяване на волана при висока скорост? При мен сега липсва и се чудя от какво! Дайте идеи да не съм пропуснал нещо. :help: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Проблем с хидравликата. ПОМОЩ

Мнение от da6ip » 15 Апр 2013, 7:27

На рейката има един болт за регулиране на натиска върху гребена, и оттам за усилието при въртене на волана.
По принцип този болт се затяга с точно определени НМ за да функционира правилно рейката, но в нашите български условия като започне да се износва гребена (основният проблем на нашите рейки) и много хора го затягат този болт за да оберат луфта и да маскират проблема. От това се затяга волана, особено в по-крайни положения, където естествено гребенът не е толкова износен.
Та с една дума е възможно:
1. на старата ти рейка болтът да е бил пренатегнат за да компенсира износването.
2. на новата ти рейка да не е затегнат коректно до правилните НМ.

Отделна тема е че на мен скоро ми рециклираха 4-те носачи отпред и накрайниците и волана се втвърди от това, но ти ако помня правилно ги смени и 4-те носача с нови, така че с тях всичко трябва да е наред.

Отделно от това аз във няколкото Е60 които съм карал, волана се върти с различно усилие, така че може да си има някакви "заводски" разлики :) :dunno:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook