Вакуум помпа
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Вакуум помпа
Колеги, преди да прочета темата отворих капачето на тази помпа поради цъкането. Имаше един о-пръстен, вътре една метална плоча с две пластини, които се въртят около тази метална капачка. Видях, че няма да стане само с това и го затворих обратно. Сега нямам спирачки, светна ми чек енджина за емисии... Някой запознат да удари рамо?
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Вакуум помпа
Някой има ли представа колко вакум трябва да прави на празен ход или след натискане на многократно педала на спирачката? Трябва ли да спада вакума или да го задържа ?
За милиони-няма закони.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Вакуум помпа
andy написа:на празвен ход без натискане на спирачките (така съм мерил) -0.60-0.65мб
А със многократно натискане колега ? Защото моята след 10 натискания спада към 0
За милиони-няма закони.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Вакуум помпа
Ако двигателя работи,помпата би трябвало да си прави достатъчно вакуум и да няма значение,колко пъти се натиска педала на спирачката...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Вакум помпа
triph4z3 написа:mt1 написа:И при мен го има това щракане и то е винаги, без значение дали колата е загряла или студена. Някой има ли представа какво го причинява?
този шум от вакуум помпата ли е?
https://www.youtube.com/watch?v=aYysfWcoOc8
Има ли някой който е установил проблема, дали това е от вакуум помпата или от нещо друго?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вакуум помпа
don't be написа:andy написа:на празвен ход без натискане на спирачките (така съм мерил) -0.60-0.65мб
А със многократно натискане колега ? Защото моята след 10 натискания спада към 0
След десетина напомпвания е нормално да спадне, все пак помпата си има дебит. Къде мериш, че спада, щото на коли с вакуумно управление на турбото по тази причина има монтиран вакуум резервоар и след него би трябвало да задържа при интензивно ползване на спирачките...
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Вакуум помпа
Z3Ro* написа:don't be написа:andy написа:на празвен ход без натискане на спирачките (така съм мерил) -0.60-0.65мб
А със многократно натискане колега ? Защото моята след 10 натискания спада към 0
След десетина напомпвания е нормално да спадне, все пак помпата си има дебит. Къде мериш, че спада, щото на коли с вакуумно управление на турбото по тази причина има монтиран вакуум резервоар и след него би трябвало да задържа при интензивно ползване на спирачките...
При мен на 4-5 натискания ми втвърдява педала. На баща ми на А4-ката 2,5ТДИ и 10 пъти да натисна, педала все един и същ стои. Скоро отварях помпата, че беше протекла. Клапанчето и е бетон занитено, едното уплътнение го смених с оригинално и голямото го намазах със силикон. Подведох се по едно мнение малко по-назад, че уплътнението е 95х2 а се оказа, че канала е 2,4мм и уплътнението си влиза цялото вътре. За там уплътнението е минимум 95х2 .5 или х3 След 12 часа престой по някой път има малко спирачка, по някой път си е твърд педала. Дразни малко тая драма......
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Вакуум помпа
По-точно е 61X3,5
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Вакуум помпа
Ненко Вранков написа:По-точно е 61X3,5
Това е малкото уплътнение между помпата и главата. Аз говоря за голямото между двете части на помпата. Малкото за което пишеш е няколко лева в БМВ и не си заслужава да се търси алтернатива. Голямото обаче не се продава.
- riks
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
Re: Вакуум помпа
Здравейте, някой знае ли размера на вътрешния О-пръстен малкия. Става въпрос за Е60 525 М57 2004г-07м.
- riks
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
Re: Вакуум помпа
Става въпрос за най - малкото което е някъде вътре в помпата а не това на корпуса.
- igra4a8710
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 5 series 525i LCI
Вакуум помпа
Здравейте ,имам едно питане ,незнам дали съм в правилната тема ,но днес стигнах до заключение след ходене по сервизи ,закачане на какви ли не диагностики ,и ходене по мъките ,и така проблема ми е че от година насам ,няма добри спирачки на колата е60 2007 ,n53 b30a ,218 hp,смених вакуумната тръба с клапана ,не държеше вакуума (след смяната на сервото го останавих , плюс сервото(губеше вакуума след гасене на двигателя,сервото беше ръждясало вътре ) и спирачната помпа (течеше от еднота гумичка ) ,и резултат беше една идея по-добре ,но пак недостига вакуум.Някой може ли да каже как се сваля вакуум помпата ,към нея е закъчена и помпата за високо налягане,и като гледам е зацепена към веригата ,предполагам ще трябва ,инструмент за зацепване или нещо подобно . До колкота разбрах от Тиса ,но немога да намеря от къде да го взема !
Последна промяна igra4a8710 на 16 Яну 2020, 15:16, променена общо 1 път
Re: Вакуум помпа
Здравейте, може ли някой да ми каже, какъв е размера на малкото О-пръстенче отдясно на вакуум помпата на тръбичка 7?
Също така и този който е на външния капак на помпата?
Колата ми е Е90 320д 2006г!
Също така и този който е на външния капак на помпата?
Колата ми е Е90 320д 2006г!
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Вакуум помпа
Някой скоро правил ли е упражнението с този, който не се продава оригинален?
Ако да, от къде? За София става въпрос.
Гледам, че има и вариант за "маскировка" със силикон, ама ми се струва малко крайно решение.
Ако да, от къде? За София става въпрос.
Гледам, че има и вариант за "маскировка" със силикон, ама ми се струва малко крайно решение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани