Вакуум помпа
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Вакуум помпа
FaceOff написа:.... Колега, интересно имаш ли турбо при това положение, или педала е толкова зле, че не караш колата?
Колата изобщо не спира и не я карам. Чак днес намерих време да и обърна внимание. Смених о-пръстените защото вече е бях свалил помпата. Външния е същия като на е60 66х3.5, но вътрешния се оказа 82х2. Това разбира се не реши проблема. Откачих маркуча от сервото и там стига същия вакуум като при помпата. Сервото външно няма ръжда и следи от водата. Странно но все още има вакуум в системата. При ЕГР-а си има вакуум точно колкото ако запуша с пръст маркуча към сервото. В понеделник че взема серво и така.
Едит: смених сервото всичко вече е наред.
Последна промяна Speed_Am_All на 28 Сеп 2017, 19:09, променена общо 1 път
- PIPERKOV
- ентусиаст
- Мнения: 852
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Вакуум помпа
На мен ми се вкоравява педала само при престой когато колата не е запалена.Някъде половин час е достатъчен за да се вкорави което е проблем ако съм спрял на баир.
Дали проблема и при мен е в помпата или само клапана който е на сервото?
Дали проблема и при мен е в помпата или само клапана който е на сервото?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Вакуум помпа
PIPERKOV написа:На мен ми се вкоравява педала само при престой когато колата не е запалена.Някъде половин час е достатъчен за да се вкорави което е проблем ако съм спрял на баир.
Дали проблема и при мен е в помпата или само клапана който е на сервото?
Някъде губи вакум, някой спукан маркуч или уплътнението на сервото.
- PIPERKOV
- ентусиаст
- Мнения: 852
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Вакуум помпа
Благодаря ще огледам
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Вакуум помпа
Здравейте колеги!
Да попитам как точно става демонтажа на помпата? Гледах я, че се държи на два болта, отвих болтовете, но напред не може да излезе заради пластината на левия болт. Върти ли се някак?
Да попитам как точно става демонтажа на помпата? Гледах я, че се държи на два болта, отвих болтовете, но напред не може да излезе заради пластината на левия болт. Върти ли се някак?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Вакуум помпа
julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да попитам как точно става демонтажа на помпата? Гледах я, че се държи на два болта, отвих болтовете, но напред не може да излезе заради пластината на левия болт. Върти ли се някак?
Излиза напред с леко завъртане.
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Вакуум помпа
vld написа:julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да попитам как точно става демонтажа на помпата? Гледах я, че се държи на два болта, отвих болтовете, но напред не може да излезе заради пластината на левия болт. Върти ли се някак?
Излиза напред с леко завъртане.
Благодаря колега
- vzidarov
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 535d
- Мечтае да кара: BMW 8 Series
Re: Вакуум помпа
Здравейте колеги,
Искам да ви питам за съвет.
Днес напънах волана малко повече в един тротоар. После изгасих колата и след като я запалих след час, ми даде грешка в сервотроника... Изгасиха я и я запалих пак. Грешката изчезна, но като се прибрах усетих, че волана върти малко по-трудно от обикновено. Отворих капака и видях, че има капки масло под вакуум помпата. О пръстените са и сменени преди 7к км. Какъв може да е проблема и какво се е случило, според вас?
Искам да ви питам за съвет.
Днес напънах волана малко повече в един тротоар. После изгасих колата и след като я запалих след час, ми даде грешка в сервотроника... Изгасиха я и я запалих пак. Грешката изчезна, но като се прибрах усетих, че волана върти малко по-трудно от обикновено. Отворих капака и видях, че има капки масло под вакуум помпата. О пръстените са и сменени преди 7к км. Какъв може да е проблема и какво се е случило, според вас?
Re: Вакум помпа
mt1 написа:И при мен го има това щракане и то е винаги, без значение дали колата е загряла или студена. Някой има ли представа какво го причинява?
този шум от вакуум помпата ли е?
https://www.youtube.com/watch?v=aYysfWcoOc8
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Вакуум помпа
Същата работа! След смяна на веригите почти не се чува даже и при студен старт, НО не съм сигурен дали не е заради смяната на маслото, която е неизбежна при смяна на вериги.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Вакум помпа
triph4z3 написа:mt1 написа:И при мен го има това щракане и то е винаги, без значение дали колата е загряла или студена. Някой има ли представа какво го причинява?
този шум от вакуум помпата ли е?
https://www.youtube.com/watch?v=aYysfWcoOc8
Според мен са вериги или нещо друго в мотора. Къде се чува повече, като застанеш отпред пред колата в лявата част ? Зад турбото? Ако е там... 90% съм сигурен, че е вериги. Като подадеш леко газ, до към 1200-1500 оборота.. усилва ли се? Ако се усилва.. е движеща се част и най-вероятно са верижките.
Re: Вакуум помпа
Колеги някой може ли да даде линк къде се продават такива гумени термоустойчиви пръстени, че не мога да намеря?Смених уплътнението, което го има като резервна част с оригинално, но теча не е от там.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Вакуум помпа
Така и така темата е ъп. Разбра ли някой как да разкара гнусното цъкане от клипа на първа страница? При мен го нямаше и се появи преди около месец. Първо при определени обороти, а сега си цъка постоянно. Пепрудките са ми махнати и вакуумите са с нови маркучи. Единствено имам едни съмнения в тампоните на мотора, но когато лятото махах пепрудките ги проверих и си държаха вакуум. Възможно ли е, ако изпуска от някъде и да трака помпата. Колата работеше перфектно като я купих Май месец, след смяната на маслото продължи да работи ок, а и до момента си е ок, като се изключи това цъкане дето ме побърква. Утре сутринта ще погледна как са спирачките след цяла нощ престой. Какви са симптомите за заминали тампони? Тресе в ниски обороти или...?
Re: Вакуум помпа
Здравейте, двете малки пластинки под капака на вакум помпата трябва ли да са здраво свързани към въртящото рамо? В моят случай те си изпадат без усилие.Теч на масло нямам вече а педала понякога става твърд дори в движение /
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани