Пробно шофиране на Е60 2.0d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Пробно шофиране на Е60 2.0d
Здравейте на всички,
Насочил съм се към покупка на Е60, 2.0d с ръчна скоростна кутия (163hp) преди фейса. Въпреки, че имах съмнения относно динамиката на този мотор към това купе, някои колеги от форума с такава конфигурация ми казаха, че са доволни от вървенето на колата. Аз обаче преди покупката на такъв автомобил бих искал да се уверя на практика че това е така.
Затова бих искал да помоля ако някой от вас с Е60 с двигател 2.0d може да отдели 15мин съботно-неделно свободно време да го срещна в удобно за вас време и място (в гр. София) за едно две кръгчета с колата ще съм много благодарен. Не държа да карам колата, може само да се повозя, просто идеята ми е да усетя как върви. Тази работа може и да се свърши на Горубляне, но не ми се занимава да търся кола точно с такъв двигател, да се правя, че я харесвам, а търговеца да се ме лъже колко е читава. Къде-къде по-добре е с някой от вас да обменя информация.
Та ако някой е ОК с моята молба нека пише. Горивото и кафенцето разбира се са от мен.
Мерси!
Насочил съм се към покупка на Е60, 2.0d с ръчна скоростна кутия (163hp) преди фейса. Въпреки, че имах съмнения относно динамиката на този мотор към това купе, някои колеги от форума с такава конфигурация ми казаха, че са доволни от вървенето на колата. Аз обаче преди покупката на такъв автомобил бих искал да се уверя на практика че това е така.
Затова бих искал да помоля ако някой от вас с Е60 с двигател 2.0d може да отдели 15мин съботно-неделно свободно време да го срещна в удобно за вас време и място (в гр. София) за едно две кръгчета с колата ще съм много благодарен. Не държа да карам колата, може само да се повозя, просто идеята ми е да усетя как върви. Тази работа може и да се свърши на Горубляне, но не ми се занимава да търся кола точно с такъв двигател, да се правя, че я харесвам, а търговеца да се ме лъже колко е читава. Къде-къде по-добре е с някой от вас да обменя информация.
Та ако някой е ОК с моята молба нека пише. Горивото и кафенцето разбира се са от мен.

Мерси!
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
БЕЗ да съм карал такава самият факт 1800кг към 163кс и все пак кола,която да те вози и изпреварва без проблем ми се струва че не е най-добрата конфигурация.
Имал съм Е46 320Д със чип и мощност около 170+кс при 1500кг върви прилично но нищо особенно аз си прави сметката колко радост ще ти носи Е60-ка.Колкото и да е различен мотор и по-нов като идея имам в предвид че 2-ка дизел си е такава без значение колко е нов и какви подобрения има.
Успех!
Имал съм Е46 320Д със чип и мощност около 170+кс при 1500кг върви прилично но нищо особенно аз си прави сметката колко радост ще ти носи Е60-ка.Колкото и да е различен мотор и по-нов като идея имам в предвид че 2-ка дизел си е такава без значение колко е нов и какви подобрения има.
Успех!
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
Аз съм сигурен, че ще му е достатъчно power-а! Винаги може да сложи чип. Колегата може би иска да икономисва гориво, защото 530Д харчи като трактор.
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
iceblast написа:Аз съм сигурен, че ще му е достатъчно power-а! Винаги може да сложи чип. Колегата може би иска да икономисва гориво, защото 530Д харчи като трактор.
О, да, 530D ми идва множко като разход. Чудя се за 525D, като решение между 2.0 и 3.0D, но от много малкия ми познания за БМВ съм чувал, че 2.0 е по-лесен и икономичен за подръжка в сравнение с шестака

Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
2.5 дизела гори същото като 3.0д не случайно го спряха от производство.
Tool - Fear Inoculum
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
1585kg e E60 2,0д
Би вървяла все едно колегата с Е46 е качил един 85кг човек на седалката до него.........
Би вървяла все едно колегата с Е46 е качил един 85кг човек на седалката до него.........
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
Emooo написа:2.5 дизела гори същото като 3.0д не случайно го спряха от производство.
525д/без 4 цилиндровите последните/ ,530д,както и 535д,м550д,дори 40д при Х'совете са една и съща кубатура 2993см3
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
и аз мисля ,че двигателя си е съвсем приличен,особено пък с ръчни скорости.Видях в характеристиките на автомобила,че 177 к.с. версията до 100км/ч развива за 8.1 секунди.Ама напълно доволно.и че градския разход е с над литър и половина по-малко от 218 к.с. 530д.Мога да им повярвам на хартиените данни,защото при 10,6 литра данни за 218к.с. градско,аз реално под 11,3 не съм свалял,може би като стана на 65 години ще успея.
Все пак някой хора търсят комфорт,удобство и тежест на излъчването на първо място и след това ускорение чупещо врата и скорости.Аз пък например бих си карал и по-стар автомобил,но задължително над 200 к.с. по възможност.както се казва,въпрос на приоритети.
Все пак някой хора търсят комфорт,удобство и тежест на излъчването на първо място и след това ускорение чупещо врата и скорости.Аз пък например бих си карал и по-стар автомобил,но задължително над 200 к.с. по възможност.както се казва,въпрос на приоритети.
Последна промяна jordanpar на 20 Мар 2013, 18:45, променена общо 1 път
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
iceblast написа:....защото 530Д харчи като трактор.
Аз съм на друго мнение !
3.0 Дизела харчи с около литър повече от 2.0 д ......... извънградско е дори по-малка разликата !!! Казвам го от опит


За да се постигне горната разлика условието е да са с ръчни кутии и да се кара културно ....... при натискане е нормално 3.0 да похапва

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
sinbad0 написа:Emooo написа:2.5 дизела гори същото като 3.0д не случайно го спряха от производство.
525д/без 4 цилиндровите последните/ ,530д,както и 535д,м550д,дори 40д при Х'совете са една и съща кубатура 2993см3
Колега има 2500см3 в 525д запознай се преди да даваш мнение. Човека питаше точно за тях дали горят по-малко.
Tool - Fear Inoculum
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
Emooo написа:sinbad0 написа:Emooo написа:2.5 дизела гори същото като 3.0д не случайно го спряха от производство.
525д/без 4 цилиндровите последните/ ,530д,както и 535д,м550д,дори 40д при Х'совете са една и съща кубатура 2993см3
Колега има 2500см3 в 525д запознай се преди да даваш мнение. Човека питаше точно за тях дали горят по-малко.
Извинявам се,грешката е моя!
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
neonman написа:iceblast написа:....защото 530Д харчи като трактор.
Аз съм на друго мнение !
3.0 Дизела харчи с около литър повече от 2.0 д ......... извънградско е дори по-малка разликата !!! Казвам го от опит....имал съм 2.0д , сега имам 3.0д
![]()
За да се постигне горната разлика условието е да са с ръчни кутии и да се кара културно ....... при натискане е нормално 3.0 да похапва
530D в София си е 14л., 520D ще е около 11 МАКС, даже по-малко според мен, еле пък с ръчни скорости. Извънградско пак 1л. е много, 530D на дълъг път с нормално каране е поне 7.5.
Колата ще върви напълно задоволително. Едно е да храниш 6 гърла, съвсем друго е те да са 4.
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
iceblast написа:530D в София си е 14л., 520D ще е около 11 МАКС, даже по-малко според мен, еле пък с ръчни скорости. Извънградско пак 1л. е много, 530D на дълъг път с нормално каране е поне 7.5.
Колата ще върви напълно задоволително. Едно е да храниш 6 гърла, съвсем друго е те да са 4.
Е хубаво ....аз ти казвам, че и двете съм ги карал по 2 години ....... ти ми казваш кое как ''ще е''

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
jordanpar написа:...
Все пак някой хора търсят комфорт,удобство и тежест на излъчването на първо място и след това ускорение чупещо врата и скорости.Аз пък например бих си карал и по-стар автомобил,но задължително над 200 к.с. по възможност.както се казва,въпрос на приоритети.
Да, аз вече търся комфорт, от доста време съм с Астра F GSI 2.0i – върви идеално, похарчва си прилично, а комфорта е направо отрицателен. Сега търся комфорт, защото съм с бебе и две врати, спартанска возия и липса на климатик хич не ме устройват. Та в тази връзка съм се накарал на десен педал, сега вече по-полекичка

Гледайки статистиките има разлика повече от 1л на 100 при 2.0d и 3.0d. Neonman, може би си прав, но не съм навит да взема 3.0d и само да галя педаа на газта с идеята да пестя гориво. По-добре по-малка кубатура и да си караме както сме си свикнали.
Аз смятам както повечето повечето от вас спорелиха, че 2.0d ще ми свърши работа, но точно затова искам да се убедя с една пробна возия.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Пробно шофиране на Е60 2.0d
Бързата кола може да се кара и бавно, ама бавната бързо не може... При 3.0д не е необходимо да натискаш педала на газта, просто колата си върви с лекота...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани