Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Здравейте колеги,
нещо много странно ми се случи днес.
Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.
Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.
Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.
Някакви мнения?
П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си
нещо много странно ми се случи днес.
Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.
Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.
Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.
Някакви мнения?
П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Ами колега напоследък имаше няколко такива теми с подобен или същия проблем (същото съобщение, и колата не пали), но не знам дали е решен (не ги следя).
Ще е хубаво ако някой от вас намери решението на гатанката да сподели и да се знае от всички.
Успех и поздрави
Ще е хубаво ако някой от вас намери решението на гатанката да сподели и да се знае от всички.
Успех и поздрави
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
chokoev написа:Здравейте колеги,
нещо много странно ми се случи днес.
Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.
Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.
Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.
Някакви мнения?
П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си
Дано да е само това колега искрено ти го пожелавам щото ако е другата помпа или верига там са по-сложни нещата $$$.Успех
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
При мене се случи същото лятото. Аз го свързвам с това че бях налял добавка Протек за изчистване на горивната система и подозирам, че нещо може да се отлепило от резервара и да е запушило горивните пътища. От тогава не се е случвало. Като решиш проблема, моля те пише от какво е било.
Tool - Fear Inoculum
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
chokoev написа:Здравейте колеги,
нещо много странно ми се случи днес.
Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.
Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.
Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.
Някакви мнения?
П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си
Със същата болка на един приятел беше спукала тръбата на кулера.
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Така, малко развитие по случая.
На компютъра показва грешка 4B90 - Недостатъчно налягане за запалване на двигателя. Мерихме налягането на нафтата след помпата (едно бяло S-образно маркуче) и според майстора е в нормата - 5.5 атмосфери.
Според майстора който я гледа може да са дюзите, дори е сигурен че са те, но аз имам съмнения. На всяка дюза има датчик и според мен би трябвало да даде специфична грешка за дюзите. Още повече, че 5 минути преди колата да спре нямаше никакви признаци да са дюзите - държеше си прекрасно оборотите на едно място и не пушеше през ауспуха.
Четох в интернет за тази грешка и може да е някакво реле около помпата. Сигурно проблема е някъде по електрониката. Днес колата пътува към един познат жичкаджия на който имам доверие.
Когато имам повече информация ще пиша отново.
П.П.
Колата почна да харчи изключително много ток. Акумулатора е чисто нов - купен на 20 Февруари, и е тотално изцеден в момента.
На компютъра показва грешка 4B90 - Недостатъчно налягане за запалване на двигателя. Мерихме налягането на нафтата след помпата (едно бяло S-образно маркуче) и според майстора е в нормата - 5.5 атмосфери.
Според майстора който я гледа може да са дюзите, дори е сигурен че са те, но аз имам съмнения. На всяка дюза има датчик и според мен би трябвало да даде специфична грешка за дюзите. Още повече, че 5 минути преди колата да спре нямаше никакви признаци да са дюзите - държеше си прекрасно оборотите на едно място и не пушеше през ауспуха.
Четох в интернет за тази грешка и може да е някакво реле около помпата. Сигурно проблема е някъде по електрониката. Днес колата пътува към един познат жичкаджия на който имам доверие.
Когато имам повече информация ще пиша отново.
П.П.
Колата почна да харчи изключително много ток. Акумулатора е чисто нов - купен на 20 Февруари, и е тотално изцеден в момента.
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Колега няма някакви специални датчици на дюзите....... единствено ако е изгоряла ел.магнита или има скъсан кабел може да проплаче....... но ако има мехачни повреда самата дюза нищо няма да каже....
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
daskaloff написа:Колега няма някакви специални датчици на дюзите....... единствено ако е изгоряла ел.магнита или има скъсан кабел може да проплаче....... но ако има мехачни повреда самата дюза нищо няма да каже....
Потвърждавам. Току що говорих с майстора и той каза че няма датчици на дюзите - тоест проблема наистина може да е от тях

П.П.
Къде да разгледам цените на дюзите?
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
виж в Ибей, провери в Бош цена за ремонт.... аз като гледах ( ориентировачно ) имаше само рециклиране в БМВ и по спомен за 525д бяха около 1000 ..... но можеби с ремонт в някои Бош сервиз ще опраиш нещата.
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Колега, когато е дюза даваше някаква грешка. Виж ги с Инпа. При мен показваше, че имам отклонения в 2 от дюзите, но като ги свалихме на стенда излезе, че и шестте са извън нормите. Майстора ги праща в Ловеч да ги рециклират, беше нещо от порядъка на 220-250 лв. на дюза. Но твоите симптоми са коренно различни от моите. При мен играеха оборотите и колата пушеше много.
Като се замисля обаче, може би при мен са пикаели дюзите, а при теб са запушени, пробвай с добавка да ги отпушиш
Като се замисля обаче, може би при мен са пикаели дюзите, а при теб са запушени, пробвай с добавка да ги отпушиш

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Колега виж си датчика за налягането в рейла. Мисля, че седи от зад на двигателя в горната част. Понякога буксата не прави контакт и се получават точно такива симптоми 

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
adovet написа:Колега виж си датчика за налягането в рейла. Мисля, че седи от зад на двигателя в горната част. Понякога буксата не прави контакт и се получават точно такива симптоми
Мерси колега, казах на майстора и утре ще погледне.
Така установи се че не са дюзите. Само едната (3-та) е имало отклонение една единица от нормите. Утре каза че ще проверява за някаква помпа за ниско налягане.
Дано поне съм избягал от големият дявол с дюзите и излезе нещо по-дребно.
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
"На компютъра показва грешка 4B90 - Недостатъчно налягане за запалване на двигателя. Мерихме налягането на нафтата след помпата (едно бяло S-образно маркуче) и според майстора е в нормата - 5.5 атмосфери. "
Вече замерихте високото налягане и сега отивате на помпа ниско налягане
Твоя майстор чак ли е на комънрейла.Знае ли къде е помпа високо налягане и как се задвижва .Тъй като гледам как я подхваща работата май
Вече замерихте високото налягане и сега отивате на помпа ниско налягане

Твоя майстор чак ли е на комънрейла.Знае ли къде е помпа високо налягане и как се задвижва .Тъй като гледам как я подхваща работата май

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Не мисля за момента да сменям майстора. Доста хора са доволни от него, а и аз съм с добри впечатления до момента. Поне съм сигурен, че няма да подмени някоя моя част с някоя друга.
Така, вече се знае че и датчика (http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ctor_line/ мисля, че е номер 3 на диаграмата) си е наред.
Продължава се със търсенето на проблема. Когато имам нова информация ще пиша пак.
Междувременно почвам ид а се озъртам за добър майстор в София. Някакви препоръки?
Така, вече се знае че и датчика (http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ctor_line/ мисля, че е номер 3 на диаграмата) си е наред.
Продължава се със търсенето на проблема. Когато имам нова информация ще пиша пак.
Междувременно почвам ид а се озъртам за добър майстор в София. Някакви препоръки?
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани