Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.08.2008
Кара: E60 535D

Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от chokoev » 03 Мар 2013, 20:23

Здравейте колеги,
нещо много странно ми се случи днес.

Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.

Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.

Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.

Някакви мнения?

П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от da6ip » 03 Мар 2013, 21:54

Ами колега напоследък имаше няколко такива теми с подобен или същия проблем (същото съобщение, и колата не пали), но не знам дали е решен (не ги следя).
Ще е хубаво ако някой от вас намери решението на гатанката да сподели и да се знае от всички.
Успех и поздрави
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от memorex » 03 Мар 2013, 23:14

chokoev написа:Здравейте колеги,
нещо много странно ми се случи днес.

Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.

Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.

Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.

Някакви мнения?

П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си :)


Дано да е само това колега искрено ти го пожелавам щото ако е другата помпа или верига там са по-сложни нещата $$$.Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от Emooo » 04 Мар 2013, 9:59

При мене се случи същото лятото. Аз го свързвам с това че бях налял добавка Протек за изчистване на горивната система и подозирам, че нещо може да се отлепило от резервара и да е запушило горивните пътища. От тогава не се е случвало. Като решиш проблема, моля те пише от какво е било.
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от acorde » 04 Мар 2013, 21:54

chokoev написа:Здравейте колеги,
нещо много странно ми се случи днес.

Скоро си взех 535D автоматик и като цяло съм доволен от нея. Днес обаче след карах около 20-25 километра извън града и се прибрах. Изгасих колата и я запалих след около минута. Тръгнах и 20-30 секунди по късно ми излезе грешка на двигателя която гласеше, че мощността е намалена но мога да продължа с карането. Карах около 500-600 метра за да намеря удобно място за спиране и спрях. Изгасих колата, изчаках минута-два и запалих отново. Колата си тръгна както обикновено, а грешката изчезна. Прибрах се пред нас (на около километър от мястото на което бях спрял). Изгасих колата и повече не запали.

Когато опитам да запаля е готова да запали но... не може. Закачихме я на компютър - показа ниско налягане на горивото или нещо от сорта. Решихме че е от дюзите. Откачихме желязната тръбичка която влиза в една от тях за да видим впръскването. Опит за запалване и едвам капе нафта.

Утре ще ходя да сменяме горивния филтър - дано да е той. Ако ли не сигурно е горивната помпа под седалката която седи.

Някакви мнения?

П.П.
Като цяло не знам защо пиша, просто имам нужда да излея мъката си :)

Със същата болка на един приятел беше спукала тръбата на кулера.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.08.2008
Кара: E60 535D

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от chokoev » 05 Мар 2013, 9:52

Така, малко развитие по случая.

На компютъра показва грешка 4B90 - Недостатъчно налягане за запалване на двигателя. Мерихме налягането на нафтата след помпата (едно бяло S-образно маркуче) и според майстора е в нормата - 5.5 атмосфери.

Според майстора който я гледа може да са дюзите, дори е сигурен че са те, но аз имам съмнения. На всяка дюза има датчик и според мен би трябвало да даде специфична грешка за дюзите. Още повече, че 5 минути преди колата да спре нямаше никакви признаци да са дюзите - държеше си прекрасно оборотите на едно място и не пушеше през ауспуха.

Четох в интернет за тази грешка и може да е някакво реле около помпата. Сигурно проблема е някъде по електрониката. Днес колата пътува към един познат жичкаджия на който имам доверие.

Когато имам повече информация ще пиша отново.

П.П.
Колата почна да харчи изключително много ток. Акумулатора е чисто нов - купен на 20 Февруари, и е тотално изцеден в момента.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 16.09.2010
Местоположение: София Бургас
Пол: Мъж
Кара: е60 525d

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от daskaloff » 05 Мар 2013, 11:27

Колега няма някакви специални датчици на дюзите....... единствено ако е изгоряла ел.магнита или има скъсан кабел може да проплаче....... но ако има мехачни повреда самата дюза нищо няма да каже....

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.08.2008
Кара: E60 535D

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от chokoev » 05 Мар 2013, 11:45

daskaloff написа:Колега няма някакви специални датчици на дюзите....... единствено ако е изгоряла ел.магнита или има скъсан кабел може да проплаче....... но ако има мехачни повреда самата дюза нищо няма да каже....


Потвърждавам. Току що говорих с майстора и той каза че няма датчици на дюзите - тоест проблема наистина може да е от тях :banghead:

П.П.
Къде да разгледам цените на дюзите?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 16.09.2010
Местоположение: София Бургас
Пол: Мъж
Кара: е60 525d

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от daskaloff » 05 Мар 2013, 13:33

виж в Ибей, провери в Бош цена за ремонт.... аз като гледах ( ориентировачно ) имаше само рециклиране в БМВ и по спомен за 525д бяха около 1000 ..... но можеби с ремонт в някои Бош сервиз ще опраиш нещата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 12.01.2008
Пол: Мъж
Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от plamen0242 » 05 Мар 2013, 17:40

Колега, когато е дюза даваше някаква грешка. Виж ги с Инпа. При мен показваше, че имам отклонения в 2 от дюзите, но като ги свалихме на стенда излезе, че и шестте са извън нормите. Майстора ги праща в Ловеч да ги рециклират, беше нещо от порядъка на 220-250 лв. на дюза. Но твоите симптоми са коренно различни от моите. При мен играеха оборотите и колата пушеше много.
Като се замисля обаче, може би при мен са пикаели дюзите, а при теб са запушени, пробвай с добавка да ги отпушиш :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от adovet » 05 Мар 2013, 17:46

Колега виж си датчика за налягането в рейла. Мисля, че седи от зад на двигателя в горната част. Понякога буксата не прави контакт и се получават точно такива симптоми :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.08.2008
Кара: E60 535D

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от chokoev » 05 Мар 2013, 18:58

adovet написа:Колега виж си датчика за налягането в рейла. Мисля, че седи от зад на двигателя в горната част. Понякога буксата не прави контакт и се получават точно такива симптоми :yes:

Мерси колега, казах на майстора и утре ще погледне.

Така установи се че не са дюзите. Само едната (3-та) е имало отклонение една единица от нормите. Утре каза че ще проверява за някаква помпа за ниско налягане.

Дано поне съм избягал от големият дявол с дюзите и излезе нещо по-дребно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от memorex » 05 Мар 2013, 19:33

"На компютъра показва грешка 4B90 - Недостатъчно налягане за запалване на двигателя. Мерихме налягането на нафтата след помпата (едно бяло S-образно маркуче) и според майстора е в нормата - 5.5 атмосфери. "

Вече замерихте високото налягане и сега отивате на помпа ниско налягане :mhihi:
Твоя майстор чак ли е на комънрейла.Знае ли къде е помпа високо налягане и как се задвижва .Тъй като гледам как я подхваща работата май :nono:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от acorde » 05 Мар 2013, 23:27

Колега сменяй майстора ще го закъсаш!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.08.2008
Кара: E60 535D

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година

Мнение от chokoev » 06 Мар 2013, 13:32

Не мисля за момента да сменям майстора. Доста хора са доволни от него, а и аз съм с добри впечатления до момента. Поне съм сигурен, че няма да подмени някоя моя част с някоя друга.

Така, вече се знае че и датчика (http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ctor_line/ мисля, че е номер 3 на диаграмата) си е наред.

Продължава се със търсенето на проблема. Когато имам нова информация ще пиша пак.

Междувременно почвам ид а се озъртам за добър майстор в София. Някакви препоръки?

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook