клапи на решетката.....
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: клапи на решетката.....
Вчера на баирите на Слънчев бряг посока Варна, колата загря до 98 гр. Спрях на билото и погледнах жалузите , но бяха затворени.Включих климатика и пак не се отвориха. Между другото не чух и перката да се включва, въпреки, че след това температурата падна до 93-4 гр. Въпроса е има ли начин да се проверят жалузите дали работят, както и перката ?
Re: клапи на решетката.....
Перката през ИНПА може да се активира, но ако не работи би трябвало и грешка да ти запише.
Явно соленоида ти е прецакан, аз чак до 98г. не съм тествал, но при мен 88-90 и не бяха отворени, за това реших, че ще ги отворя перманентно, така или иначе колата ми загряваше доволно бързо в студените дни, а тези клапи я спъваха в ниските
Явно соленоида ти е прецакан, аз чак до 98г. не съм тествал, но при мен 88-90 и не бяха отворени, за това реших, че ще ги отворя перманентно, така или иначе колата ми загряваше доволно бързо в студените дни, а тези клапи я спъваха в ниските
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: клапи на решетката.....
iceblast написа:Перката през ИНПА може да се активира, но ако не работи би трябвало и грешка да ти запише.
Явно соленоида ти е прецакан, аз чак до 98г. не съм тествал, но при мен 88-90 и не бяха отворени, за това реших, че ще ги отворя перманентно, така или иначе колата ми загряваше доволно бързо в студените дни, а тези клапи я спъваха в ниските
На диагностика ми излезнаха 3 подгревни свещи и грешка 452А , но тя май е нещо свързано с ДПФ-а, не с перката
Re: клапи на решетката.....
От Activate менюто трябва да има опция за перката, виж там.
Другата грешка ти е за DPF-а, че пробега му е минал. Тук можеш да пробваш с Replacement процедура през DIS, в случай, че ти дава хубави наляганя.
Другата грешка ти е за DPF-а, че пробега му е минал. Тук можеш да пробваш с Replacement процедура през DIS, в случай, че ти дава хубави наляганя.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: клапи на решетката.....
iceblast написа:От Activate менюто трябва да има опция за перката, виж там.
Другата грешка ти е за DPF-а, че пробега му е минал. Тук можеш да пробваш с Replacement процедура през DIS, в случай, че ти дава хубави наляганя.
Диагностиката ми я прави приятел с Делфи и там показа че ДПФ-а има "живот" още 55000 км. Когато ходих в БМВ на диагностика ми казаха същото, ч е ДПФ-а е тръгнал и налягането било малко във високите обороти, но имал още живот 50-60000 км.
Re: клапи на решетката.....
Може да има някакви разновидности тази грешка. Ако налягането във високи оборити е ниско, това е добре. Лесно може да се погледне с DIS.
Налягането на празен ход трябва да е максимум 65 мбар-а, като при фабрично е около 15 ако не се лъжа. На 2000 оборота трябва да е максимум 150 мбар, при фабричен е около 5-60. При 4000 оборота някъде около 250 мбар.
Налягането на празен ход трябва да е максимум 65 мбар-а, като при фабрично е около 15 ако не се лъжа. На 2000 оборота трябва да е максимум 150 мбар, при фабричен е около 5-60. При 4000 оборота някъде около 250 мбар.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: клапи на решетката.....
абе аз май бях питал някъде ама пак да питам,че не помня някой отговори ли ми?Тези налягания мога ли да ги видя с ИНПА и ако да от къде,Че само това не съм проверил -не ми записва грешка за сега,но все пак.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: клапи на решетката.....
iceblast написа:Перката през ИНПА може да се активира, но ако не работи би трябвало и грешка да ти запише.
Явно соленоида ти е прецакан, аз чак до 98г. не съм тествал, но при мен 88-90 и не бяха отворени, за това реших, че ще ги отворя перманентно, така или иначе колата ми загряваше доволно бързо в студените дни, а тези клапи я спъваха в ниските
Кое точно е соленоида и как се стига до него ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
- Robhinzone77
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 7.11.2022
Re: клапи на решетката.....
Здравейте при мен пък се отвоиха и не се затварят жалузите от две седмици от какво може да е
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани