клапи на решетката.....
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
клапи на решетката.....
Здравейте колеги,
Някои има ли отвас клапи на решетката отпред. Интересно ми е дали някой от вас си е слагал такива..... че аз се движа на къси разстояния и тази колата достига температура само надълго.........
Друг въпрос има ли изпълнения за студени страни при е60 и каква им е работната температура, че и аз като колегата Емо повече от 85 градуса не дигам и под 80 не падам.... и незнам с тези клапи дали няма да оправя положението малко..
Някои има ли отвас клапи на решетката отпред. Интересно ми е дали някой от вас си е слагал такива..... че аз се движа на къси разстояния и тази колата достига температура само надълго.........
Друг въпрос има ли изпълнения за студени страни при е60 и каква им е работната температура, че и аз като колегата Емо повече от 85 градуса не дигам и под 80 не падам.... и незнам с тези клапи дали няма да оправя положението малко..
Re: клапи на решетката.....
Аз имам клапи и това не помага . Иначе за клапите имаше една тема в която беше разисквано кой ги има и кой не - потърси я.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: клапи на решетката.....
за клапите има тема..
а на теб ти трябва нов термостат най-вероятно.
но понеже казваш че на дълги разстояния достига раб. температура -провери дали е така. ако на извънградско примерно при 80 км/ч държи 85-90 градуса, значи проблема е другаде.
а на теб ти трябва нов термостат най-вероятно.
но понеже казваш че на дълги разстояния достига раб. температура -провери дали е така. ако на извънградско примерно при 80 км/ч държи 85-90 градуса, значи проблема е другаде.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: клапи на решетката.....
Може да се сложи, като части, всичко си го има в РЕОЛ-а и може да се поръча. Ето я и схемата http://wds.spaghetticoder.org/en/e60/Co ... engine%29/
Това е обаче, че не знам как стой въпроса с подкарването соленоида от ДДЕ-то. Или накратко, може да трябва да се кодира, защото колкото и сложна ел. инсталация и интелегентна също да има колата, тя е толкова тъпа, че трябва всичко да и се казва дали го има или няма.
А за температура може да си провериш термостата на ЕРГ-то ти как е, щом вдигаш 85 градуса трудно и ги държиш там, просто за проба иди някъде да ти свалят термостата и да видят как е. При изправен такъв ако се духне през него, трябва да има съпротивление, ако е неизправен и въздуха минава лесно, така е и с охлаждащата течност, получава се байпас през термостата и затова загравя бавно след 70 градуса и не се достигат заветните 88-92 градуса.
Това е обаче, че не знам как стой въпроса с подкарването соленоида от ДДЕ-то. Или накратко, може да трябва да се кодира, защото колкото и сложна ел. инсталация и интелегентна също да има колата, тя е толкова тъпа, че трябва всичко да и се казва дали го има или няма.
А за температура може да си провериш термостата на ЕРГ-то ти как е, щом вдигаш 85 градуса трудно и ги държиш там, просто за проба иди някъде да ти свалят термостата и да видят как е. При изправен такъв ако се духне през него, трябва да има съпротивление, ако е неизправен и въздуха минава лесно, така е и с охлаждащата течност, получава се байпас през термостата и затова загравя бавно след 70 градуса и не се достигат заветните 88-92 градуса.
Re: клапи на решетката.....
Залагам на голям термостат.Знам че не това е темата но така мисля.Ако малкия е заминал и 80 градуса няма да вдигне.градско или не около 90 градуса ще държи ако са наред термостатите.Малкия трябва да вдига над 75 а големия да сваля след 88.Има си инерция разбира се
Re: клапи на решетката.....
Аз също мисля че е от големия термостат. Преди 2 години смених 2та термостата но температура стигна само до около 88 градуса. После смених отново малкия термостат, защото е по-лесно и нищо не се промени. Подозирам че при първата смяна на термостатите ми във ВиА Интеркар просто са ме излъгали и са сменили само малкия термостат, а големия като повече работа са си го спестили. Сигурно и антифриза не са сменили гадините въпреки, че платих за всичко.
Tool - Fear Inoculum
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: клапи на решетката.....
За клапите ще поотърся...........
Малкия го смених и температура се дигна 3-5 градуса(преди беше 80 извънградско - сега само по околовръстното съм тествал и отива до 85) - градско по задръствания - до 95 дигна веднъж........... интересното е че градско по задръствания - до 95 дигна веднъж иначе 85-86............
Относно клапите - ще видя дали мога да монтирам, че масото ми каране е около 3-4километра в посока (вадя я от гараж) и сега градското ми е около 16......... а извънградско (магистрала 130темпомат- 8/100 ; обикновен път 10)............ като беше по топло 6.5 беше на магистрално каране.....
Малкия го смених и температура се дигна 3-5 градуса(преди беше 80 извънградско - сега само по околовръстното съм тествал и отива до 85) - градско по задръствания - до 95 дигна веднъж........... интересното е че градско по задръствания - до 95 дигна веднъж иначе 85-86............
Относно клапите - ще видя дали мога да монтирам, че масото ми каране е около 3-4километра в посока (вадя я от гараж) и сега градското ми е около 16......... а извънградско (магистрала 130темпомат- 8/100 ; обикновен път 10)............ като беше по топло 6.5 беше на магистрално каране.....
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: клапи на решетката.....
da6ip написа:за клапите има тема..
а на теб ти трябва нов термостат най-вероятно.
но понеже казваш че на дълги разстояния достига раб. температура -провери дали е така. ако на извънградско примерно при 80 км/ч държи 85-90 градуса, значи проблема е другаде.
+1 за термостат
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: клапи на решетката.....
daskaloff написа:Здравейте колеги,
Някои има ли отвас клапи на решетката отпред. Интересно ми е дали някой от вас си е слагал такива..... че аз се движа на къси разстояния и тази колата достига температура само надълго.........
Друг въпрос има ли изпълнения за студени страни при е60 и каква им е работната температура, че и аз като колегата Емо повече от 85 градуса не дигам и под 80 не падам.... и незнам с тези клапи дали няма да оправя положението малко..
еми колега аз имам такива как да го нарека жалузи може би от пред - колата ми е със сменени 2 термостата и температурата се движи от 90-96 градуса...Все забравям да проверя отварят ли се тези жалузи,когато колата е загряла.
За мен това с различните температури при различните колеги се дължи или на датчика, чрез който гледаме температурата или жалузите - някой имат други нямат или пък не се отварят нещо,или пък термостатите,които слагаме не са от най-качествените....
Интересно е да сравним тези които имат такива клапи от пред каква температура поддържат ако сме с по висока ще се изясни работата...
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: клапи на решетката.....
имайте предвид че на колите преди фейса жалузите не се отварят сами, а само от вятъра в движение.
т.е. при спряла кола са затворени и трябва да ги натиснете с пръст за да видите дали соленоида ги е освободил.
а след фейса се отварят и сами, доколкото разбирам...
да няма прибързани заключения при сравненията
т.е. при спряла кола са затворени и трябва да ги натиснете с пръст за да видите дали соленоида ги е освободил.
а след фейса се отварят и сами, доколкото разбирам...
да няма прибързани заключения при сравненията
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: клапи на решетката.....
da6ip написа:имайте предвид че на колите преди фейса жалузите не се отварят сами, а само от вятъра в движение.
т.е. при спряла кола са затворени и трябва да ги натиснете с пръст за да видите дали соленоида ги е освободил.
а след фейса се отварят и сами, доколкото разбирам...
да няма прибързани заключения при сравненията
При мен е по същия начин, преди фейса....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- 320iPower
- младши ентусиаст
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: клапи на решетката.....
така е колеги преди фейса се отварят от въздушната струя,за LCI нз.как е
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: клапи на решетката.....
При мен е по същия начин, преди фейса....[/quote]
Колега каква температура поддържа твоята?
Колега каква температура поддържа твоята?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: клапи на решетката.....
miroleskov написа:При мен е по същия начин, преди фейса....
Колега каква температура поддържа твоята?[/quote]
Ами сега не съм я заглеждал като застудя, иначе лятото съм я засичал да качва до 95-96 и включваше перката
Само виждам че сега като е студено много бързо загрява и почва да духа топло.... Иначе я държа в подземен гараж...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: клапи на решетката.....
netmurder написа:miroleskov написа:При мен е по същия начин, преди фейса....
Колега каква температура поддържа твоята?
Колега,по-нагоре споменах същата работа съм над 90 държи до 96 стига май ще е от жалузите.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани