клапи на решетката.....

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 16.09.2010
Местоположение: София Бургас
Пол: Мъж
Кара: е60 525d

клапи на решетката.....

Мнение от daskaloff » 12 Дек 2012, 17:00

Здравейте колеги,
Някои има ли отвас клапи на решетката отпред. Интересно ми е дали някой от вас си е слагал такива..... че аз се движа на къси разстояния и тази колата достига температура само надълго.........
Друг въпрос има ли изпълнения за студени страни при е60 и каква им е работната температура, че и аз като колегата Емо повече от 85 градуса не дигам и под 80 не падам.... и незнам с тези клапи дали няма да оправя положението малко..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от Emooo » 12 Дек 2012, 17:59

Аз имам клапи и това не помага :). Иначе за клапите имаше една тема в която беше разисквано кой ги има и кой не - потърси я.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: клапи на решетката.....

Мнение от da6ip » 12 Дек 2012, 18:08

за клапите има тема..
а на теб ти трябва нов термостат най-вероятно.

но понеже казваш че на дълги разстояния достига раб. температура -провери дали е така. ако на извънградско примерно при 80 км/ч държи 85-90 градуса, значи проблема е другаде.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: клапи на решетката.....

Мнение от toni » 12 Дек 2012, 18:09

Може да се сложи, като части, всичко си го има в РЕОЛ-а и може да се поръча. Ето я и схемата http://wds.spaghetticoder.org/en/e60/Co ... engine%29/
Това е обаче, че не знам как стой въпроса с подкарването соленоида от ДДЕ-то. Или накратко, може да трябва да се кодира, защото колкото и сложна ел. инсталация и интелегентна също да има колата, тя е толкова тъпа, че трябва всичко да и се казва дали го има или няма.
А за температура може да си провериш термостата на ЕРГ-то ти как е, щом вдигаш 85 градуса трудно и ги държиш там, просто за проба иди някъде да ти свалят термостата и да видят как е. При изправен такъв ако се духне през него, трябва да има съпротивление, ако е неизправен и въздуха минава лесно, така е и с охлаждащата течност, получава се байпас през термостата и затова загравя бавно след 70 градуса и не се достигат заветните 88-92 градуса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от memorex » 12 Дек 2012, 18:39

Залагам на голям термостат.Знам че не това е темата но така мисля.Ако малкия е заминал и 80 градуса няма да вдигне.градско или не около 90 градуса ще държи ако са наред термостатите.Малкия трябва да вдига над 75 а големия да сваля след 88.Има си инерция разбира се

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от Emooo » 12 Дек 2012, 18:58

Аз също мисля че е от големия термостат. Преди 2 години смених 2та термостата но температура стигна само до около 88 градуса. После смених отново малкия термостат, защото е по-лесно и нищо не се промени. Подозирам че при първата смяна на термостатите ми във ВиА Интеркар просто са ме излъгали и са сменили само малкия термостат, а големия като повече работа са си го спестили. Сигурно и антифриза не са сменили гадините въпреки, че платих за всичко.
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 16.09.2010
Местоположение: София Бургас
Пол: Мъж
Кара: е60 525d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от daskaloff » 12 Дек 2012, 19:38

За клапите ще поотърся...........
Малкия го смених и температура се дигна 3-5 градуса(преди беше 80 извънградско - сега само по околовръстното съм тествал и отива до 85) - градско по задръствания - до 95 дигна веднъж........... интересното е че градско по задръствания - до 95 дигна веднъж иначе 85-86............
Относно клапите - ще видя дали мога да монтирам, че масото ми каране е около 3-4километра в посока (вадя я от гараж) и сега градското ми е около 16......... а извънградско (магистрала 130темпомат- 8/100 ; обикновен път 10)............ като беше по топло 6.5 беше на магистрално каране.....

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: клапи на решетката.....

Мнение от ///M_Martin » 12 Дек 2012, 20:24

da6ip написа:за клапите има тема..
а на теб ти трябва нов термостат най-вероятно.

но понеже казваш че на дълги разстояния достига раб. температура -провери дали е така. ако на извънградско примерно при 80 км/ч държи 85-90 градуса, значи проблема е другаде.

+1 за термостат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от miroleskov » 12 Дек 2012, 20:51

daskaloff написа:Здравейте колеги,
Някои има ли отвас клапи на решетката отпред. Интересно ми е дали някой от вас си е слагал такива..... че аз се движа на къси разстояния и тази колата достига температура само надълго.........
Друг въпрос има ли изпълнения за студени страни при е60 и каква им е работната температура, че и аз като колегата Емо повече от 85 градуса не дигам и под 80 не падам.... и незнам с тези клапи дали няма да оправя положението малко..

еми колега аз имам такива как да го нарека жалузи може би от пред - колата ми е със сменени 2 термостата и температурата се движи от 90-96 градуса...Все забравям да проверя отварят ли се тези жалузи,когато колата е загряла.
За мен това с различните температури при различните колеги се дължи или на датчика, чрез който гледаме температурата или жалузите - някой имат други нямат или пък не се отварят нещо,или пък термостатите,които слагаме не са от най-качествените....
Интересно е да сравним тези които имат такива клапи от пред каква температура поддържат ако сме с по висока ще се изясни работата...
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: клапи на решетката.....

Мнение от da6ip » 12 Дек 2012, 21:54

имайте предвид че на колите преди фейса жалузите не се отварят сами, а само от вятъра в движение.
т.е. при спряла кола са затворени и трябва да ги натиснете с пръст за да видите дали соленоида ги е освободил.
а след фейса се отварят и сами, доколкото разбирам...
да няма прибързани заключения при сравненията :mhihi:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: клапи на решетката.....

Мнение от netmurder » 12 Дек 2012, 23:03

da6ip написа:имайте предвид че на колите преди фейса жалузите не се отварят сами, а само от вятъра в движение.
т.е. при спряла кола са затворени и трябва да ги натиснете с пръст за да видите дали соленоида ги е освободил.
а след фейса се отварят и сами, доколкото разбирам...
да няма прибързани заключения при сравненията :mhihi:

При мен е по същия начин, преди фейса....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Re: клапи на решетката.....

Мнение от 320iPower » 12 Дек 2012, 23:22

така е колеги преди фейса се отварят от въздушната струя,за LCI нз.как е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от miroleskov » 12 Дек 2012, 23:33

При мен е по същия начин, преди фейса....[/quote]
Колега каква температура поддържа твоята?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: клапи на решетката.....

Мнение от netmurder » 12 Дек 2012, 23:51

miroleskov написа:При мен е по същия начин, преди фейса....

Колега каква температура поддържа твоята?[/quote]
Ами сега не съм я заглеждал като застудя, иначе лятото съм я засичал да качва до 95-96 и включваше перката
Само виждам че сега като е студено много бързо загрява и почва да духа топло.... Иначе я държа в подземен гараж...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: клапи на решетката.....

Мнение от miroleskov » 13 Дек 2012, 7:50

netmurder написа:
miroleskov написа:При мен е по същия начин, преди фейса....

Колега каква температура поддържа твоята?

Колега,по-нагоре споменах същата работа съм над 90 държи до 96 стига май ще е от жалузите.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook