От "диамантен" към сгъваем ключ..

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от da6ip » 06 Ное 2012, 15:53

Може за някой да е интересно да си "ъпгрейдне" ключа.
На вид качеството на този ключ не е перфектно, но ако оригиналния сдаде багажа, може да бъде смислен вариант вместо нов (за доста? пари):

http://www.wholesalecarkeys.net/bmw-fli ... blade.html
http://www.wholesalecarkeys.net/bmw-fli ... blade.html
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от netmurder » 06 Ное 2012, 19:48

Ами то даже има един колега във форума дето ги продава тези ключове :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320xD LCI

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от nikolayp » 06 Ное 2012, 23:12

бях питал в перник (key_service) и ми каза, че от ключ диамант не може да направи сгъваем. точно тези на картинката изглеждат малко... калпави, но ми е интересно кой във форума предлага тази услуга :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от cocosas » 08 Ное 2012, 23:37

на мен ми е интересно как став и кви пари излиза преминаване кум старт/стоп сисстема + нович ключ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от Kalin Kulev » 11 Ное 2012, 22:12

Ставаме трима. Някой ако знае кой е колегата да го посочи да го питаме на лично или да му пусне лично, да види тая тема ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от ivan83 » 11 Ное 2012, 22:33

Kalin Kulev написа:Ставаме трима. Някой ако знае кой е колегата да го посочи да го питаме на лично или да му пусне лично, да види тая тема ;)


четерима :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от da6ip » 11 Ное 2012, 22:48

:shock:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2012
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 530d
Мечтае да кара: X6

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от ziko_86 » 27 Авг 2013, 17:27

Колеги, знаете ли от къде мога да си поръчам такъв ключ ?
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от xm_net » 28 Авг 2013, 8:21

Колеги, има два типа сгъваеми ключове. Единият от моделите е с много високо качество, съответно и цена, но той не позволява "преминаване" от "ромб" (или т. нар. "диамант") към него, защото формата на кутийката е различна и вътре не може да пасне платката от ромбоидния ключ. Този ключ е изгоден (доколкото може да се използва това определение) за колегите, които в момента ползват по-стария ключ, този който предшества "ромб"-а, тъй като те могат да ползват спокойно транспондера (чипа) от техния ключ, като го прехвърлят в новия и така се спестява една сериозна сума за програмирането му. При "ромб"-а обаче нещата не стоят така, защото на практика от стария ключ не може да се ползва нищо - платката няма как да се премести в новия ключ заради различната форма, а транспондерът при него е запоен върху платката, което налага използване на нов транспондер и съответно програмирането на същия.
Вторият модел сгъваем ключ вече дава възможност да се ползва платката от "ромб"-а, като само се нарязва новото перо (металната заготовка), но и в този случай пак са в по-добра позиция колегите със стария ключ! Това се дължи на факта, че при преместване на платката от "ромб"-а в кутийката на сгъваемия ключ разстоянието между транспондера и антената (гривната на контактния патрон) се увеличава и това понякога води до неразпознаване на ключа и невъзможност за запалване на двигателя. Както стана дума вече, транспондерът е запоен върху платката и възможността да се намали разстоянието до антената е равнa точно на нула. Този проблем не съществува при добрия стар ключ преди фейслифта, защото чипът е отделен и се поставя в долната част на кутийката на сгъваемия ключ, което дава възможност за коректна комуникация между него и антената...
Ето темите, които може да са ви от полза:
viewtopic.php?f=35&t=334224
viewtopic.php?f=63&t=306784

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от Trixster » 29 Авг 2013, 15:14

Имаше тема за това: viewtopic.php?f=116&t=289667&hilit=%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87
Не винаги става трансформацията от стария към новия ключ. Има хора които казват че са го правили, но други след тях не могат да запалят колата и като си върнат батерията и ампулата в стария ключ, всичко си работи ОК. :dunno:
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 29.02.2012
Пол: Мъж
Кара: bmw 318 ci
Мечтае да кара: Dacia Logan hahaha

Re: От "диамантен" към сгъваем ключ..

Мнение от iriney stoyanov » 12 Яну 2014, 18:04

Колеги два дни си играя с флип кейс и диамантения клю4. Така, доста се нервирах и псувах, но накрая се полу4и. Сложих платката в кутийката, пробвах да ли се отклю4ва и заклю4ва, работи. Когато го сложих в контакта да запаля и хоп изненада :banghead: дава на контакт, но не пали :banghead: рових се из форумите, из you tube, никъде нищо, оказа се 4е самия 4ип е на по- дале4е от ринга на контакта и информацията от клю4а не достига до него. Ходих при клю4ар и той ми каза, 4е е невъзможно диаманта да работи на флип кейс. Мислих малко и стигнах до извода 4е, ако намеря 4ип и го сложа по напред в кутийката "флип кейса", тя си има място за него и го поставя 4е ще стане. Изрових сервизния клю4 "сивия без бутоните", отворих го и извадих 4ип4ето, поставих го в другата кутийка и колата запали. Проблема е 4е, когато се занимавах с платката с бутоните я изпуснах и медената бобина и се скъса жи4ката, за какво служи тя и има ли някъде от къде да се закупи и замени?

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook