535d палене
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- movistar
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 16.10.2012
- Местоположение: BG
- Кара: 7er F01
- Мечтае да кара: Aventador
535d палене
Здравейте колеги преди няколко дни си взех колата тъй като не съм много запознат ще помоля за малко помощ. От седмица карам колата и от както съм я купил пали малко тромаво все едно завърта 3-4 пъти и тогава пали няма значение дали е сутрин или е карана така ли трябва да бъде или има нещо което трябва да проверя?
видеонаблюдение шпионски магазин
Старинни мебели втора ръка от AntiqueBoutique
Спортни залози и казино сайтове в HustleBet
Всичко за Свети Влас на SvetiVlas.net
Старинни мебели втора ръка от AntiqueBoutique
Спортни залози и казино сайтове в HustleBet
Всичко за Свети Влас на SvetiVlas.net
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: 535d палене
Колега само да спомена, че моето подгревно реле беше заминало и въпреки това колата палеше на половин оборот. След като го смених не виждам някаква разлика, но все пак 

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: 535d палене
Провери от скритото меню напрежението на акумулатора и междувременно сипи една добавка за дюзи.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: 535d палене
Аз смених и свещи,и акумулатор ,и добавки..........пак мудно палеше.В крайна сметка се оказаха втулки на стартера.Бяха разбити и ротора задираше леко и от там по трудно въртеше.Та в този ред провери всичко,че ако накрая и при теб се окаже стартер наврян е ...........
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: 535d палене
Ivel написа:свещи ,подгревно реле ?
ехее вие го пратихте човека да сменя колата

Та може всичко да си е наред на колата, а ако е фрапантно паленето с доста въртене на стартера то може и дюзите да са причината... но най-добре диагностика.
Колкото за релето и свещите - те нагряват само при по-ниска Температура под 7 градуса мисля, че беше....

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: 535d палене
xerial написа:Ivel написа:свещи ,подгревно реле ?
..........., но всички БМВ дизели палят малко по -бавно от останалите (примерно някоя френска или ФВ тди).............
Колега ела е сега както не съм я карал няколко дни колата да видиш как пали, ако направи повече от половин оборот ти я подарявам

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: 535d палене
провери акумулатор или стартер според мен няма проблем със свещи и релета особенно сега като е сравнително топло още 

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: 535d палене
Не палят еднакво колите ни
На колегите на които съм палил колите палят от "половин" оборот, т.е. веднага.
Моята пали почти винаги от 1.5-2 оборота, чисто субективно. Всичко и е наред, всички необходими ремонти и почиствания са направени, и никакъв ефект - пак така си пали.
Не съм пипал стартер, алтернатор и дюзи.

На колегите на които съм палил колите палят от "половин" оборот, т.е. веднага.
Моята пали почти винаги от 1.5-2 оборота, чисто субективно. Всичко и е наред, всички необходими ремонти и почиствания са направени, и никакъв ефект - пак така си пали.
Не съм пипал стартер, алтернатор и дюзи.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: 535d палене
Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.Като било обичайно,обяснете ми защо след смяна на втулките пали осезаемо далеч по-бързо?Какво значение има цилиндрите!!!!!!!Да не 12таците да палят по 6 секунди???Нали затова има изисквания и за акумулатора,е много ясно че с акумулатор за корса няма да запаля Е60.Нали затова и акумулатора на Е60 е 100 -110 ампер/часа а новия акумулатор който си взех е цели 900 първоначален ток.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: 535d палене
jordanpar написа:Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.Като било обичайно,обяснете ми защо след смяна на втулките пали осезаемо далеч по-бързо?Какво значение има цилиндрите!!!!!!!Да не 12таците да палят по 6 секунди???Нали затова има изисквания и за акумулатора,е много ясно че с акумулатор за корса няма да запаля Е60.Нали затова и акумулатора на Е60 е 100 -110 ампер/часа а новия акумулатор който си взех е цели 900 първоначален ток.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.
Сигурно е така, аз не казвам обратното, въпроса е колегата да не се вкарва във филми, ако не е нещо ненормално..

Не е лошо да споменете дали сте с ключа или бутона, макар че разлика не би трябвало да има
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: 535d палене
jordanpar написа:Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.
Дано да си прав. Колко струва горе-долу този ремонт на втулките на стартера?
Искам само да отбележа че моята пали така през последните 70 хил. км. Т.е. ако са се развалили тези втулки, е било преди това и досега не са се влошили повече.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: 535d палене
100 лева за да е кръгла сумата ми излезе.Втулките си бяха с луфт и ротора бягаше от идеалния си център на въртене.Та от там му идваше и още едно допълнително усилие да преодолее триенето на оста.И аз самия бях купил така колата и ми се струваше нормално.Но се случи 3-4 пъти при първото палене да не запали и се усещаше едно усилие при въртенето на стартера.А всички знаем че умния стартер при Е60 и да не държиш ключа в крайно положение и да го държиш,няма да върти повече от зададеното.
четири втулки ако не ме лъже паметта и едно лагерче.Двете ги прави стругар.Четките не бяха изтъркани дори и на средата ,та има още хляб в тях.DENSO е при мен стартера, ако е от значение.
Най-евтините нови са по 170 лева.Предпочетох ремонт на оригинала.
четири втулки ако не ме лъже паметта и едно лагерче.Двете ги прави стругар.Четките не бяха изтъркани дори и на средата ,та има още хляб в тях.DENSO е при мен стартера, ако е от значение.
Най-евтините нови са по 170 лева.Предпочетох ремонт на оригинала.
Re: 535d палене
jordanpar написа:Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.Като било обичайно,обяснете ми защо след смяна на втулките пали осезаемо далеч по-бързо?Какво значение има цилиндрите!!!!!!!Да не 12таците да палят по 6 секунди???Нали затова има изисквания и за акумулатора,е много ясно че с акумулатор за корса няма да запаля Е60.Нали затова и акумулатора на Е60 е 100 -110 ампер/часа а новия акумулатор който си взех е цели 900 първоначален ток.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.
Автора нали има проблем с трудното палене та аз изразих съмнение относно състоянието на акумулатора и дюзите във първия си пост .Въз основа на това казвам че при 6 ц двигател където се иска повече пусков ток да завърти ще е по трудно.Добре че споделяш твоя опит със стартера това е идентично като причина със падналия акумулатор .Затова и казвам че всички дизели палят еднакво в смисъл трябва само гориво/което да се разпръсква правилно/, Въздух/компресия/ и нещо да превърти коляновия вал 1-2 оборота.Друг е въпроса на кой колко бързо му върти стартера , колко бързо превърта двигателя и как разбираме колко оборота е направил двигателя.
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани