535d палене

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 16.10.2012
Местоположение: BG
Кара: 7er F01
Мечтае да кара: Aventador

535d палене

Мнение от movistar » 16 Окт 2012, 8:43

Здравейте колеги преди няколко дни си взех колата тъй като не съм много запознат ще помоля за малко помощ. От седмица карам колата и от както съм я купил пали малко тромаво все едно завърта 3-4 пъти и тогава пали няма значение дали е сутрин или е карана така ли трябва да бъде или има нещо което трябва да проверя?
видеонаблюдение шпионски магазин
Старинни мебели втора ръка от AntiqueBoutique
Спортни залози и казино сайтове в HustleBet
Всичко за Свети Влас на SvetiVlas.net

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 21.11.2011
Кара: BMW 535D

Re: 535d палене

Мнение от Ivel » 16 Окт 2012, 12:08

свещи ,подгревно реле ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: 535d палене

Мнение от netmurder » 16 Окт 2012, 12:42

Колега само да спомена, че моето подгревно реле беше заминало и въпреки това колата палеше на половин оборот. След като го смених не виждам някаква разлика, но все пак :)
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: 535d палене

Мнение от memorex » 16 Окт 2012, 13:03

Провери от скритото меню напрежението на акумулатора и междувременно сипи една добавка за дюзи.


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: 535d палене

Мнение от jordanpar » 16 Окт 2012, 13:11

Аз смених и свещи,и акумулатор ,и добавки..........пак мудно палеше.В крайна сметка се оказаха втулки на стартера.Бяха разбити и ротора задираше леко и от там по трудно въртеше.Та в този ред провери всичко,че ако накрая и при теб се окаже стартер наврян е ...........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: 535d палене

Мнение от xerial » 16 Окт 2012, 15:33

Ivel написа:свещи ,подгревно реле ?


ехее вие го пратихте човека да сменя колата :) незнам вашите коли как палят , но всички БМВ дизели палят малко по -бавно от останалите (примерно някоя френска или ФВ тди)

Та може всичко да си е наред на колата, а ако е фрапантно паленето с доста въртене на стартера то може и дюзите да са причината... но най-добре диагностика.

Колкото за релето и свещите - те нагряват само при по-ниска Температура под 7 градуса мисля, че беше.... :roll:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: 535d палене

Мнение от memorex » 16 Окт 2012, 17:32

Всички дизели палят еднакво просто 6 цилиндъра са повече от 4. :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: 535d палене

Мнение от netmurder » 16 Окт 2012, 21:07

xerial написа:
Ivel написа:свещи ,подгревно реле ?


..........., но всички БМВ дизели палят малко по -бавно от останалите (примерно някоя френска или ФВ тди).............

Колега ела е сега както не съм я карал няколко дни колата да видиш как пали, ако направи повече от половин оборот ти я подарявам :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: 535d палене

Мнение от ///M_Martin » 16 Окт 2012, 23:10

провери акумулатор или стартер според мен няма проблем със свещи и релета особенно сега като е сравнително топло още ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: 535d палене

Мнение от da6ip » 17 Окт 2012, 8:01

Не палят еднакво колите ни :nono:
На колегите на които съм палил колите палят от "половин" оборот, т.е. веднага.
Моята пали почти винаги от 1.5-2 оборота, чисто субективно. Всичко и е наред, всички необходими ремонти и почиствания са направени, и никакъв ефект - пак така си пали.
Не съм пипал стартер, алтернатор и дюзи.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: 535d палене

Мнение от jordanpar » 17 Окт 2012, 9:07

Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.Като било обичайно,обяснете ми защо след смяна на втулките пали осезаемо далеч по-бързо?Какво значение има цилиндрите!!!!!!!Да не 12таците да палят по 6 секунди???Нали затова има изисквания и за акумулатора,е много ясно че с акумулатор за корса няма да запаля Е60.Нали затова и акумулатора на Е60 е 100 -110 ампер/часа а новия акумулатор който си взех е цели 900 първоначален ток.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: 535d палене

Мнение от xerial » 17 Окт 2012, 9:14

jordanpar написа:Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.Като било обичайно,обяснете ми защо след смяна на втулките пали осезаемо далеч по-бързо?Какво значение има цилиндрите!!!!!!!Да не 12таците да палят по 6 секунди???Нали затова има изисквания и за акумулатора,е много ясно че с акумулатор за корса няма да запаля Е60.Нали затова и акумулатора на Е60 е 100 -110 ампер/часа а новия акумулатор който си взех е цели 900 първоначален ток.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.


Сигурно е така, аз не казвам обратното, въпроса е колегата да не се вкарва във филми, ако не е нещо ненормално.. :yes:

Не е лошо да споменете дали сте с ключа или бутона, макар че разлика не би трябвало да има
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: 535d палене

Мнение от da6ip » 17 Окт 2012, 11:30

jordanpar написа:Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.

Дано да си прав. Колко струва горе-долу този ремонт на втулките на стартера?

Искам само да отбележа че моята пали така през последните 70 хил. км. Т.е. ако са се развалили тези втулки, е било преди това и досега не са се влошили повече.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: 535d палене

Мнение от jordanpar » 17 Окт 2012, 11:57

100 лева за да е кръгла сумата ми излезе.Втулките си бяха с луфт и ротора бягаше от идеалния си център на въртене.Та от там му идваше и още едно допълнително усилие да преодолее триенето на оста.И аз самия бях купил така колата и ми се струваше нормално.Но се случи 3-4 пъти при първото палене да не запали и се усещаше едно усилие при въртенето на стартера.А всички знаем че умния стартер при Е60 и да не държиш ключа в крайно положение и да го държиш,няма да върти повече от зададеното.
четири втулки ако не ме лъже паметта и едно лагерче.Двете ги прави стругар.Четките не бяха изтъркани дори и на средата ,та има още хляб в тях.DENSO е при мен стартера, ако е от значение.
Най-евтините нови са по 170 лева.Предпочетох ремонт на оригинала.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: 535d палене

Мнение от memorex » 17 Окт 2012, 13:17

jordanpar написа:Така се заблуждавах и аз.Но след ремонта на стартера пали от докосването само.Като било обичайно,обяснете ми защо след смяна на втулките пали осезаемо далеч по-бързо?Какво значение има цилиндрите!!!!!!!Да не 12таците да палят по 6 секунди???Нали затова има изисквания и за акумулатора,е много ясно че с акумулатор за корса няма да запаля Е60.Нали затова и акумулатора на Е60 е 100 -110 ампер/часа а новия акумулатор който си взех е цели 900 първоначален ток.
Не е нормално да пали бавно,убедих се от личен опит.


Автора нали има проблем с трудното палене та аз изразих съмнение относно състоянието на акумулатора и дюзите във първия си пост .Въз основа на това казвам че при 6 ц двигател където се иска повече пусков ток да завърти ще е по трудно.Добре че споделяш твоя опит със стартера това е идентично като причина със падналия акумулатор .Затова и казвам че всички дизели палят еднакво в смисъл трябва само гориво/което да се разпръсква правилно/, Въздух/компресия/ и нещо да превърти коляновия вал 1-2 оборота.Друг е въпроса на кой колко бързо му върти стартера , колко бързо превърта двигателя и как разбираме колко оборота е направил двигателя.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook