535D 286к.с - 272к.с
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
535D 286к.с - 272к.с
Какви са разлките в 2-та мотора освен конските сили ?
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Разлики в турботата и по скоро управлението им ,входящите колектори може би,и като че ли фейслифта ползва вече пиезоинжектори,което подобрява ниския разход на гориво.
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Други разлики ?
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Питаш за двигателя,но за мен лично най-големия плюс при фейса е наличието и на Automatic Sports Transmission :

Една чудесна кутия далеч по-добра от хидротрансформаторната.Така че плюсовете са доста.
Една чудесна кутия далеч по-добра от хидротрансформаторната.Така че плюсовете са доста.
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Гледах че има различни лостове каква е разликата между този и обикновения джоистик 

- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: 535D 286к.с - 272к.с
кога е face ? когато има само старт бутон или когато е бутон + лост ?
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Взехте да се *бавате с темата 

Re: 535D 286к.с - 272к.с
Ranchev написа:Взехте да се *бавате с темата
Не задавай въпроси които може да ги google-неш по-бързо отколкото времето което ще отнеме на някой да седне да ти го напише.
Tool - Fear Inoculum
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: 535D 286к.с - 272к.с
1во мен ме интересува това което го няма в гоогле.. и ако почна всичко в гоогле да търся тоя форум за какво е ? Не разбирам защо постояно се намира някои ,който да ти дава акъл какво да питаш и какво не. Браво ! Като така или иначе си отворил темата моита или на ,които и да било ... и си решил да си направиш труда да напишеш нещо за брои коментари или др. причина не може ли да напишеш нещо по темата като си такъв многознайко и всичко го има в гоогле и си го прочел и го знаеш ...... Незнам кое е по-тъпо това че аз и много други хора задаваме въпроси (които наричате малоумни) или на всеки въпрос малоумните отговори с "търси в търсачката" , "имаш гоогле" и тем подобни.
Незнам ама за мен по-тъп е не този ,които не знае нещо а този ,които отказва да научи нещо ново. А хората ,които знаят а не споделят са егоисти !
П.С
Automatic Sports Transmission --- а за тая кутия специално в гоогле пише много малко като информацията. Не е на БГ и пак е много малко. Като цяло това което разбрах е че май прелича повече на стария автомат преди джоистика. Лампичките D,N,R са на лоста и в спорт мод маи сменя малко по агресивно ! Навсякаде пише че лоста много лесно се сменя с другия и обратно
Незнам ама за мен по-тъп е не този ,които не знае нещо а този ,които отказва да научи нещо ново. А хората ,които знаят а не споделят са егоисти !
П.С
Automatic Sports Transmission --- а за тая кутия специално в гоогле пише много малко като информацията. Не е на БГ и пак е много малко. Като цяло това което разбрах е че май прелича повече на стария автомат преди джоистика. Лампичките D,N,R са на лоста и в спорт мод маи сменя малко по агресивно ! Навсякаде пише че лоста много лесно се сменя с другия и обратно

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: 535D 286к.с - 272к.с
незнам до колко ще е полезно но ето малко инфо
The Sport Automatic transmission:
The SAT is an extra $500 above the standard (no additional charge) Steptronic. What does $500 buy you? It buys you shift paddles on the steering wheel that are setup the same way the non-M SMG cars are setup -- both paddles work in the same manner -- pull either paddle with your fingers and you upshift, push either paddle with your thumb and you downshift. I've said it a million times before, this arrangement makes the most sense for all-around driving on regular roads or spirited driving on a racetrack. You never need to guess what paddle you're touching if the wheel is turned and you can up or downshift with one hand on the wheel (not that I'd ever take one of my hands off of the wheel! ) In addition to the paddles, the SAT gives you the choice between two driving programs: normal or sport, and a shift lever on the console that is nicer looking (the boot around the shifter is leather instead of some sort of rubber) and nicer feeling (I think -- I've never felt the standard shifter). As far as the two driving programs go (activated by the sport button on the console), keep in mind that in addition to faster shift times and holding individual gears longer, the sport mode does more than just modify the transmission's behavior -- it also modifies the throttle response and the steering response.
С няколко думи - 2 режима - спорт и нормален , като при спорт предавките се сменят по-бързо и по-високи обороти, подаването на газ става по чувствително както и самото кормилно управление.
Тук има още инфо за който го интересува : http://e60.5post.com/forums/showthread.php?t=273085
The Sport Automatic transmission:
The SAT is an extra $500 above the standard (no additional charge) Steptronic. What does $500 buy you? It buys you shift paddles on the steering wheel that are setup the same way the non-M SMG cars are setup -- both paddles work in the same manner -- pull either paddle with your fingers and you upshift, push either paddle with your thumb and you downshift. I've said it a million times before, this arrangement makes the most sense for all-around driving on regular roads or spirited driving on a racetrack. You never need to guess what paddle you're touching if the wheel is turned and you can up or downshift with one hand on the wheel (not that I'd ever take one of my hands off of the wheel! ) In addition to the paddles, the SAT gives you the choice between two driving programs: normal or sport, and a shift lever on the console that is nicer looking (the boot around the shifter is leather instead of some sort of rubber) and nicer feeling (I think -- I've never felt the standard shifter). As far as the two driving programs go (activated by the sport button on the console), keep in mind that in addition to faster shift times and holding individual gears longer, the sport mode does more than just modify the transmission's behavior -- it also modifies the throttle response and the steering response.
С няколко думи - 2 режима - спорт и нормален , като при спорт предавките се сменят по-бързо и по-високи обороти, подаването на газ става по чувствително както и самото кормилно управление.
Тук има още инфо за който го интересува : http://e60.5post.com/forums/showthread.php?t=273085
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Ranchev написа:Какви са разлките в 2-та мотора освен конските сили ?
Виж това от Гугъл само дето е на английйски:
http://www.worldcarfans.com/10701155271 ... t-in-depth
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Ranchev написа:1во мен ме интересува това което го няма в гоогле.. и ако почна всичко в гоогле да търся тоя форум за какво е ? Не разбирам защо постояно се намира някои ,който да ти дава акъл какво да питаш и какво не. Браво ! Като така или иначе си отворил темата моита или на ,които и да било ... и си решил да си направиш труда да напишеш нещо за брои коментари или др. причина не може ли да напишеш нещо по темата като си такъв многознайко и всичко го има в гоогле и си го прочел и го знаеш ...... Незнам кое е по-тъпо това че аз и много други хора задаваме въпроси (които наричате малоумни) или на всеки въпрос малоумните отговори с "търси в търсачката" , "имаш гоогле" и тем подобни.
Незнам ама за мен по-тъп е не този ,които не знае нещо а този ,които отказва да научи нещо ново. А хората ,които знаят а не споделят са егоисти !
П.С
Automatic Sports Transmission --- а за тая кутия специално в гоогле пише много малко като информацията. Не е на БГ и пак е много малко. Като цяло това което разбрах е че май прелича повече на стария автомат преди джоистика. Лампичките D,N,R са на лоста и в спорт мод маи сменя малко по агресивно ! Навсякаде пише че лоста много лесно се сменя с другия и обратно
Не съм казал, че въпроса ти е малоумен нито съм те обидил по някакъв начин. Мисълта ми беше, че това което питаш е много общо - има цяла брошура на БМВ за разликите на фейслифта ако трябва да ти напиша разликите ще трябва да пиша с часове. Гоогле ще ти даде линк към официални документи където пише разликата. Технически аз ти отговорих на въпроса като ти казах да търсиш в гоогле, защото знам че там ще намериш най-пълна информация. Като гледам какво изписа разбирам, че дори не си чел и правилата на форума където пише че си длъжен първо да ползваш търсачката на форума преди да задаваш въпрос на, който е отговорено преди това много пъти. Затова и хората много често отговарят с "Ползваш търсачката", защото вече е писано много и няма смисъл да се повтаря отговор на нещо което е отговорено. Не е лошо да сбъркаш но да се държиш нагло все едно някой е длъжен да ти отговаря е много грозно. Хората тука отделят от личното си време да отговарят на въпрос, така че покажи уважение към тяхното време и пусни едно търсене преди да направиш нова тема. Забележи, това са правилата на форума и не са писани от мене.
Незнам дали виждаш какво са ти отговорили хората след мене - направи ли са ти copy/paste или да ти дали линкове - тоест са направили търсене на твоя проблем в google.com - незнам защо не го направи сам?
Tool - Fear Inoculum
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: 535D 286к.с - 272к.с
Е не мен въпроса ми беше по-конкретно за моторите не за Феислифта и главно ми стана интересно за тази кутия.. Правилата съм ги чел, и да знам наистина има и въпроси които са задавани 1000 пъти но понякога и колегите не са прави защото въпроса понякога звучът подобни но се има съвсем различно или конкретно нещо. Сорри че бях малко нагъл ама от 1 месец ако не и повече си търся кола и ходя и обикалям като гламав гледам "коли" и на живо са само пълни кошници. Губя си времето само първо гледах 530Д 235 коня ръчка нищо хубаво не намерих викам си аиде и автоматик е яко и автомати гледах НИЩО викам си аиде 535Д малко повече ще харчи ама ще си намеря някоя с мн-екстри и пак нищо и съм бесен 
ПС:
А за това дето казваш че хората си губили времето да отговарят не си прав никои не задължен да отговаря. Според мен когато е такъв случея за които говорим просто хората могат да подминават темата а не да си губят времето да пишат какво каде и как трябвало да се прави ! Незнам както и да е аз получих отговор на въпроса си донякаде
и съм доволен 

ПС:
А за това дето казваш че хората си губили времето да отговарят не си прав никои не задължен да отговаря. Според мен когато е такъв случея за които говорим просто хората могат да подминават темата а не да си губят времето да пишат какво каде и как трябвало да се прави ! Незнам както и да е аз получих отговор на въпроса си донякаде


- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: 535D 286к.с - 272к.с
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... =&s2=&s6=1
Тази я гледах преди 2 дена и много ми хареса , ако не си ходил , струва си
Тази я гледах преди 2 дена и много ми хареса , ако не си ходил , струва си
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани