Демпферна шайба ?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zdravko_boqdjieff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Air Bus a380
- Детайли за колата: 535d
Демпферна шайба ?
Здравейте колеги!Предстои ми смяна на демпферна шайба и се питам какви особености има след смяната и?Трябва ли да се чистят грешки или някакви други неща за които да се безпокоя!Колата е 535д ":)
Никога,никога не се предавай!!!
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Re: Демпферна шайба ?
Не трябва да чистиш никакви грешки, поне при мен беше така. Вземи си скъпа демпферна шайба и читави ремъци, за да не ревеш после.
Re: Демпферна шайба ?
Аз от лавиатан си я взех оригинална и нямам проблеми . На към 400000 км я смених , сега съм към 416 и е ок
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Демпферна шайба ?
Колега , 400 000км с оригиналната шайба ли изкара, щото тука се прокрадват мнения, че след 100 000 км сдвала багажа обикновено?
Re: Демпферна шайба ?
Да , 400 с оригиналната . Като я свалиха видях ,че се беше обелило малко парченце- дебело 2-3 мм и дълго около 1,5см-2см
- nikolayp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320xD LCI
Re: Демпферна шайба ?
моята се разпадна (буквално) на 260'000км. Притрака няколко дни и докато се наканя да отида да я погледнат единия ремък беше на кората, а другия само се беше изхлузил
Re: Демпферна шайба ?
Колега аз мойта я смених вчера и стана нещо на колата.....не може да върви като преди и след 2.5 оборота почва нещо да ръжи като мечка.......направо съм бесен,не знам какво става .....Топрам е шайбата 440 лв ми взеха!?!Ходих при едно момче от Волуяк.Иво се казва и ми казаха че много ги разбира и програмата му е топ.Преди малко се връщам от при него и ми каза че ръженето е от шайбата,а невървежа е от дебитомера.Каза че или шайбата не е балансирана както трябва и от там идва проблема в дебитомера или са ми го сменили!?!Дигнах кората на двигателя и дебитора мисля че си е моя,доста е мръсен и по принцип не вярвам момчето дето ми прави шайбата да е пипал по дебитомера.....В понеделник ще я сменям тая шайба с оригинална.Дано само мога да върна тази и да доплатя за друга....че иначе ще ми дойде в повече вече!Също така дано се оправи и на вървене...До 2.5 оборота върви и след тва умира......Ако някой му се е случвало нещо такова ,моля нека каже какво може да е.......Благоря и винаги е било вярно ,че евтиното излиза скъпо !!!
Re: Демпферна шайба ?
Днес смених шайбата с оригинална 780 лв.Върнах старата Топрам и доплатих 330 лв.Взеха ми за смяната 30 лв. което ми се вижда супер цена!Изчезнаха шимовете,вибрациите и ръженето по мотора.....ОБАЧЕ видяхме че между демпферната шайба и ролката на климатика няма обтегач на ремъка!!!!!Просто е мяхнат и е сложен по малък ремук!Някой по компетентен може ли да каже дали е проблем и може ли защото е по малък ремъка да обтяга шайбата и да я къса ? ?? Има ли опасност да скъса новата оригинална шайба ? ??
Re: Демпферна шайба ?
Vulcho1 написа:Колега аз мойта я смених вчера и стана нещо на колата.....не може да върви като преди и след 2.5 оборота почва нещо да ръжи като мечка.......направо съм бесен,не знам какво става .....Топрам е шайбата 440 лв ми взеха!?!Ходих при едно момче от Волуяк.Иво се казва и ми казаха че много ги разбира и програмата му е топ.Преди малко се връщам от при него и ми каза че ръженето е от шайбата,а невървежа е от дебитомера.Каза че или шайбата не е балансирана както трябва и от там идва проблема в дебитомера или са ми го сменили!?!Дигнах кората на двигателя и дебитора мисля че си е моя,доста е мръсен и по принцип не вярвам момчето дето ми прави шайбата да е пипал по дебитомера.....В понеделник ще я сменям тая шайба с оригинална.Дано само мога да върна тази и да доплатя за друга....че иначе ще ми дойде в повече вече!Също така дано се оправи и на вървене...До 2.5 оборота върви и след тва умира......Ако някой му се е случвало нещо такова ,моля нека каже какво може да е.......Благоря и винаги е било вярно ,че евтиното излиза скъпо !!!
С не оригиналните шайби е така имат малко по малък диаметър и с тях върви и друга ролка за алтернатора с по голям диаметър да компенсира но не е задължително има някой марки при които е точно.А иначе усещането на работата на двигателя е различно при мен беше все едно 2дюзи се счупиха.Аз карах към 500км с такава защото моята се разпадна на пътя и имаше само такава налична там където се случи в комплекта имаше и ролка за алтернатор.Като сложих оргинал всичко стана как си беше

Re: Демпферна шайба ?
Vulcho1 написа:Днес смених шайбата с оригинална 780 лв.Върнах старата Топрам и доплатих 330 лв.Взеха ми за смяната 30 лв. което ми се вижда супер цена!Изчезнаха шимовете,вибрациите и ръженето по мотора.....ОБАЧЕ видяхме че между демпферната шайба и ролката на климатика няма обтегач на ремъка!!!!!Просто е мяхнат и е сложен по малък ремук!Някой по компетентен може ли да каже дали е проблем и може ли защото е по малък ремъка да обтяга шайбата и да я къса ? ?? Има ли опасност да скъса новата оригинална шайба ? ??
При мен малкия ремък върти хидравликата и няма ролка а за климатика минава големия ремък и там има паразитна и обтягаща ролка.
Re: Демпферна шайба ?
acorde написа:Vulcho1 написа:Днес смених шайбата с оригинална 780 лв.Върнах старата Топрам и доплатих 330 лв.Взеха ми за смяната 30 лв. което ми се вижда супер цена!Изчезнаха шимовете,вибрациите и ръженето по мотора.....ОБАЧЕ видяхме че между демпферната шайба и ролката на климатика няма обтегач на ремъка!!!!!Просто е мяхнат и е сложен по малък ремук!Някой по компетентен може ли да каже дали е проблем и може ли защото е по малък ремъка да обтяга шайбата и да я къса ? ?? Има ли опасност да скъса новата оригинална шайба ? ??
При мен малкия ремък върти хидравликата и няма ролка а за климатика минава големия ремък и там има паразитна и обтягаща ролка.
да и при мен е точно така......казаха ми,че били много малко дето нямат обтягара ролка между шайбата и ролката за климатика!
Re: Демпферна шайба ?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Демпферна шайба ?
Къде пък я има тази опция да си върнеш старата и ние да го направим?
какво ви е мнението за IJS- испански от евро 07 -278лв. има варианти за 450, 500,650 и оригиналната 760.. доколкото прочетох при колегите с Е46 те предупреждават да се внимава с тези при които при покупката ти дават 2 шайби( едната е въпросната а другата дефакто е ролката или шайбата на алтернатора) това било така защото новата която се копувала била по малка от оригиналната и с др ( на алтернатора )която е по голяма компенсират и опъват ремака...такива щуротии
какво ви е мнението за IJS- испански от евро 07 -278лв. има варианти за 450, 500,650 и оригиналната 760.. доколкото прочетох при колегите с Е46 те предупреждават да се внимава с тези при които при покупката ти дават 2 шайби( едната е въпросната а другата дефакто е ролката или шайбата на алтернатора) това било така защото новата която се копувала била по малка от оригиналната и с др ( на алтернатора )която е по голяма компенсират и опъват ремака...такива щуротии
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Демпферна шайба ?
Аз тъкмо се похвалих на един колега на ЛС че нямам проблем с демпферната шайба и относително рядко сдават багажа... и моята се разпадна, на 188 хил. оригинални километра...
Обяснявам го единствено с това че колата е 2004-та и сигурно още са им слагали най-калпавите шайби в завода. Новата оригинална има много по-дебела гумена част от старата заводска. И в РеалОЕМ оригиналната част на коли от 2004-та e "discontinued" и на нейно място има друга част с друг номер.
Доколкото разбрах, оригиналната е най-добра, като единствената алтернатива която си заслужава е Gates (марката за ремъци). Тя е около 150 лв. по-евтина от оригиналната.
Също така сервизът откри някаква малка пластмасова перка в маркуча на входа на турбото, която явно е там за да завихря въздуха. Проблемът е че от 4 витла едно се държеше на косъм, а още едно беше на 50% отчупено. Ако бях карал още 1000 км така, нищо чудно турбото и оттам цилиндрите да бяха станали на таратор.

Обяснявам го единствено с това че колата е 2004-та и сигурно още са им слагали най-калпавите шайби в завода. Новата оригинална има много по-дебела гумена част от старата заводска. И в РеалОЕМ оригиналната част на коли от 2004-та e "discontinued" и на нейно място има друга част с друг номер.
Доколкото разбрах, оригиналната е най-добра, като единствената алтернатива която си заслужава е Gates (марката за ремъци). Тя е около 150 лв. по-евтина от оригиналната.
Също така сервизът откри някаква малка пластмасова перка в маркуча на входа на турбото, която явно е там за да завихря въздуха. Проблемът е че от 4 витла едно се държеше на косъм, а още едно беше на 50% отчупено. Ако бях карал още 1000 км така, нищо чудно турбото и оттам цилиндрите да бяха станали на таратор.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Демпферна шайба ?
da6ip написа:Също така сервизът откри някаква малка пластмасова перка в маркуча на входа на турбото, която явно е там за да завихря въздуха. Проблемът е че от 4 витла едно се държеше на косъм, а още едно беше на 50% отчупено. Ако бях карал още 1000 км така, нищо чудно турбото и оттам цилиндрите да бяха станали на таратор.
Кажи нещо повече за тази пластмасова перка. За пръв път чувам. Това част от конструкцията на турбото ли е? Има ли го в Реал ОЕМ на схема? Не вярвам малка пластмаса да направи поражения на двигателя - може би точно поради тази причина е пластмасова перката, а не метална.
Tool - Fear Inoculum
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани